Kinderzimmer vorbereite😍🤷🏼‍♀️

Wenn händ ihr demit ahgfange?😅

Bin jetzt ide 18. ssw.. isches scho übertriebe weni ahfang wänd striiche?😅😍 jetzt magi na- frag isch wie lang😯😬😬😬

Falls ihr au wänd gstriche hend (neutrali farbe) , wäri sehr dankbar über es foti weli farb😍 finds so schweeeer.

Danke❤️

Kommentare

  • Ach was. Fang nur a wenn di denah fühlsch. Ich find, wenn mers langsam und gmüetlich vorbereitet und immer mal wider öpis dra schaffed wirds sicher schöner, als alles uf eimal macht. Am schluss het mer vilicht au nüm so d geduld will mer vilicht nüm so mag😏 Isch ja au nöd jede bis am schluss fit🤷‍♀️
  • aber ich stah au überhaubt nöd uf so fertigi chinderzimmer wo s bett, schrank und de wickeltisch vom gliche typ isch... Find die Kinderschränk und Wickelkommode schrecklich. Denn bruchts au chli meh zyt. 😇
  • @Anni danke🤗🤗 sehr guet. Jaa mir nämed au ned eifach schnell es kompletts zimmer😅 den chani demfall guet ahfange mal chli sache zemesueche😬😬💃🏼
  • Mir sind au scho langsam dra und ich bin erst i de 15. ssw 😄 d‘farb hämer scho bstellt, wandtattoo au. Die einte Möbel wo mir gseh händ händ satti 8 wuche lieferfrist, daher werdet mir die sicher au bald bstelle. Macht doch au mega spass alles schön vorbereite 😍
  • mir hend au alles vorher vorbereitet was gange isch - schlussendli wo d kind uf d welt cho sind, duesch dich mit anderene sache umesschloh und denn bisch froh das früeh mit ihhrichte ahhgfange hesch ;) so hesch viel meh entspannig und muesch denn nurno chliinikeite no organisiere
  • Mir hends öbe ide 20. wuche gmacht und ich bin froh gsi willi nachher scho gli emal han müesse liege☺️ würd es hells grau neh😅 passt zu allem und verleidet ned
  • Mamis dörfi fröge, händ ihr na selber gstriche? Mir händ extra so öko farbe ohni Lösigsmittel bstellt. Ich würds eigentlich scho gern selber mache, han mich u druf gfreuit. Würdet eifach s‘feister ufmache.
  • Hey @Summer i be malerin vo bruef und wend guet lüftisch dene eschd as keis problem vorallem wend wasserlöslichi fabre chaufsch☺️👍
  • Danke viel mal😍🤗@LaCrissa das gseht so schön us mit de wulche. Würi soöbis au gern mache bi einere wand. Aber han sone nippligi (ruuchi😬😂) wand. Det verflüssssst alles. Chönt nedmal streife mache - wär scho überforderet😅
  • 7fd90820-50c5-11e9-a69d-eb7d869cc219.jpeg das isch halt scho eher mädchen😅
  • a1780e90-50c5-11e9-a69d-eb7d869cc219.jpeg und no vo de andere siite
  • Danke @Tanja87 gnau so würmers au gfalle in grau, beige oder sones grüen oder blau🤷🏼‍♀️😅 schwierig. Mega schön😍
  • Ja das tönt super @ALOHA😍👍 d Wickelkommode isch de underi Teil vode Ikea und d Uflag hani im Internet bstellt. Gid extra sone siite wo für Ikea Kommodene d Uflage mached😉 s Bett und s Gstell im Egge sind au vode Ikea👍 de graui Vorhang vo wish😅hed imfall au mega tolli Sache und um einiges günstiger😁
  • @Tanja87 de wickeltisch het min mah au gmacht😍 eich für mini newbornshooting, aber bevormeren brucht hend - bruchen für oises baby😍👌🏻Stinket die vorhäng ned?😯 ich find dsache stinket det teilwiis so - wer ja mega cool👍🏻👌🏻 wet au sones graus ding übers bettli😍
  • Finge ev stinkesi scho chli aber nach 1-2tag schmökesi normau! 🤷🏼‍♀️ qualität isch sicher ned wie z.b balibu aber immer wenis ufhänke riist üsi chli so dra ume das mer e wish qualität völlig längt 🙈
  • @munggi87 top. Danke fürs feedback👌🏻
  • igeli19 schrieb: »
    Hey @Summer i be malerin vo bruef und wend guet lüftisch dene eschd as keis problem vorallem wend wasserlöslichi fabre chaufsch☺️👍

    Ah super das beruhigt mich danke @igeli19 !
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum