Mai Baby’s 2020 😍❤️🍀

12345679»

Kommentare

  • Ohh bis froh 🙈🙈 wenns laufet isch verbi mit chli sitze für dich 🤣 min chline het mit 11 mönet ahgfange sini erst schritt mache jetzt rennt er halbe, aber es chan mega anstrengend sii..
    I de nacht chunt et au immerno sehr oft zum trinke
  • jö so toll ehhehe rennt scho😆☺️…! wieviel zähn het er scho?
    si will nonig laufe und i bi jetzt scho am ume renne wel si dôrt und do ane goht die ganz zyt sisch recht asträngend, wenn si laufe wieds demfau schlimmer 🤪😫…! send jetzt am zweite wunder dra hoffe klappt bald e mol..!
    mini chlini sera schloft super cha mi net beklage eimol wacht si uf i de nacht de gebi ehre shoppe und de schloft weder si weder…in de regel öpe bes am achti nüni schloft si dure…! ab und zue mal sibni isch si wach oder het en unruhigi nacht wacht mehrmols uf wenn si am zahne isch oder süscht en schub het.
  • Hey liebi Mamis, wie gahts eu allne und eue babys/chlichind 😁 rennets eu scho davo? Tüends flissig mit eu motze?
  • Mini louft guet und red es paar Wörter, isch immer was los hie ☺️
  • hallo yul

    eus gohts guet☺️ jo si rennt devo 🙄🙈 ich ich renn ihre noche😆…! si trotz jetzt scho bez ume, schlofe und esse duet si wunderbar cha mi net beklage. ai foht bald in kita jede fritig mini chlini, das wird ihre mwga guet due en si liebr kinder.
    mer sind am zweite wunder dra gsi hends 3mon. versuecht aber jetzt weder nümme, ha es es tattoo studio ufgmacht und be halt jetzt e bez do dra.aber zweite isch in planig eifach nonig jetzt grad.
    wie laufts bi dir und dim schatz?☺️
  • Ohh ja nalan has gläse dass ihr am zweite wunder dra sind! Muesch luege, plötzlich chunt er denn wenn ihr nüme dra sind 🙈😂 surprise surprise..
    Gäl die chline wachset soooo schnell unglaublich!! Ich finda mega interessant wie viel sie scho verstönd i dem Alter.
    Und wilkomme im Club haha mine isch au scho am trotze und isch extrem ifersüchtig, ich derf praktisch mit niemertem rede wenn ich in läde ine laufe oder chindee zu mir chömet.. ab und zue schissz er au de.papi zemme wenn mir redet 😂
    Esse tuet er im moment sehr schlecht, glaube aber es lieht am schub und verchältig woner grad hed.
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum