Die Geburt - Wie lauft das ganze ab?

bearbeitet 31. 01. 2020, 09:58 in Geburt
Hallo zemme, ich bi mit 1.baby churz vor de geburt, ich froge mi wie das ganze ahfngt mit de schmerze wen mues me is spital, ab wen merkt me das es wehe sind, ich merke nur senkwehe, und undenoche tuets deene kei ahnig wie sind euchi erfahrige so??

Oder isch das kei guets thema.

Kommentare

  • ächti wehe werdet immer stärcher au wänn id badwanne gahsch. wänn d‘wehe regelmässig sind all 10min (glaub) lüütet mer im spital ah. du merksch wänns los gaht!
    bim erste hani sowieso adem tag en kontrolltermin gha und ha grad chöne bliibe. d‘wehe sind zwar nonig so regelmässig gsi sind, ich ha aber wehe stürm gha und drum müeh mit schnuufä gha. bim zweite hani am 3uhr ahglüte und has grad no gschafft, am 4.05uhr hani scho gebore😅
  • Oke, ja den lani mi mal überrasche🙈🙈 du glücklichi hesch es scho hinder dir🙈🙈ich wünscht mir grad dasis au hinder mir het ich chan mi fast nöm bewege, bi froh wenis den hinder mir han🙈🙈
  • Die frag han ich mir au gstellt gha, wie merkt mer dases los gaht. Bi mir hend d wehe im 20min takt agfange, nachem znacht esse bini denn mal id badwanne zum luege öbs meh wird aber es isch glich bliebe. Denn hani is bett welle ligge aber das isch denn nüm guet gange willi vor schmerze nüme richtig han chöne ligge und d abständ sind denn au chürzer gsi, glaubs 7-10min. Denn hani mal im spital aglüte und det hends gmeint ich chöni entscheide öb ich scho wott cho oder nochli möcht dehei warte. E halb stund später simer denn is spital gfahre und nomal zwei stund später isch denn min chline schatz da gsi 😍. Wennd dich unsicher fühlsch eifach am spital alüte
  • Wünsche dir denn alles gueti für d geburt 🙂
  • 🙈🙈Oke also den wartemer mal ab sobald schmerze unertreglich sind den lütemer mal im spital ah🙈🙈 ich weiss nöd obi jetzt eifach nervös bini oder eifach nur angst han 🙈🙈
  • Wenn hesch denn termin?
    Juno
  • Oder hocksch mal id badwanne (vorusgsetzt tuesch gern bade 🙃).
  • Wohnsch denn ide nächi vom spital? Suscht würi scho vorher alüüte, will auto fahre isch au nöd soooo läss mit wehe 🙈
  • Mir wohne 10min vom spital, und termin wer am 03.02.20 aber soo genau hends nöd chöne sege vilicht spöter oder vorher, ich würd sowiso mit taxi is spital 🙈🙈ich bi gahr nöd gern ide badwanne 🙈🙈 bis jetzt isch es ebe no ertreglich und nöd dasi merke dasi schlimmi wehe oder so han
  • Bi eifach nur gspannt und neugierig wie anderi das kah hend
  • Bi mier isch tfruchtblase dehei platzt. De müess me is spital (wägs infektionsgfahe). Ha denn leider kei wehe (in 24h) ubercho & ha müesse ileite.
    me seit ja es gaht bim 1. chind eh echli lenger 😉. müess natürli nit immer so si. Das zwüsse het mer denn aber der stress echli gno 😂
  • Bi mir hets beidi mal mit ruggeweh agfange. Genau glich wie weni mini mens bechume. Irgendwenn hanis im buch gmerkt. Bim erschte chind hani im spital mal aglütet wod wehe all 5min 1min lang gsi sind und das mind 1h. Den hett sie mir am telefon gseit solangsmer dihei no wohl isch sölli dihei blibe. Bin den ide nöchschte paar stund gange nachdem ich mir no es anders spital han müesse sueche, aber das isch e anderi gschicht😄.
    Bim erschte chind isches den namal 12h gange woni im spital gsi bin.
    Bim 2te hani immer wieder lfruchtwasserabgang gha und nach 24h het sich kei einzigi wehe zeigt. Obwohli sit 2wuche immer wieder mega senkwehe gha han.. han den müesse ileite.
  • Oh das tönt chli ähnlich wie bi mir mit de senkwehe, und rüggeschmerze sind ja glaubi normal, hmmm ja nu de bini mal gspannt wis wittergaht bi mir, han am 31.01. En termin für kontrolle mal luege was si seit 🙈🙈
  • I bi am Morge ufgstande und haa denn ufem WC gmerkt dass i Bluetige haa (nöd fest) bi denn is Spitol eifach zom luege wies am Baby got. Ha zu dem Ziitpunkt nu chli Buchweh kaa wie wenn mer Täg überchunt. Im Spitol hends nu festgstellt das de Befund vom Gebährmuetterhals und Muttermund no glich isch wie vor 3 Täg (bi scho bi ET+5 gsii) und am Baby tiptop got. Bi denn wieder hei und bi denn de ganz Tag mit minere Muetter underwegs gsii. Dör de Tag isch denn s‘Buchweh immer chli meh worde und d‘Abständ sind au chürzer worde. Bis am Obed hanis aber guet usghalte und haa au nöd mösse Schmerze wegschnufe. Erscht so geg di 19:00 Uhr hets den azoche mit de Schmerze. Am 22:00 simmer denn im Spitol gsii und am 03:08 isch üsen Sonneschii denn do gsii🥰Am Schluss isches denn plötzlich ganz schnell gange😉
  • Ich ha gar nyd ka und denn wie uf Knopfdruck hani Wehe ka am 5.30 am morge. Ich bi denn go dusche und denn isches so richtig losgange und ha bis am 19.00 zobe Wehestürm ka. Mir sin denn uf die 8.45 ins Spital, hätt eh miesse am 9ni go ileite.
    Die glai isch denn am 20.30 nach KS do gsy😊

    Ich bi recht schnell ins Spital wills mir dehai nyd sooo wohl gsy isch und ich das ganze nyd ha könne recht ischätze wills ebe sehr schnell und heftig gsy isch.
  • @aleksandra wie gahts dir? Het sich scho was ta?😊
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum