Welcher Kinderwagen könnt ihr empfehlen? 😍

Wir überlegen seit Wochen, welchen Kinderwagen wir am Besten für unser 3. Wunder kaufen sollen. Wir leben auf dem Land, haben viele Wald-/ und Kieswege sind aber auch viel in der Stadt unterwegs.
Der Sportsitz sollte gross sein (man weiss ja nie wie lange das Kind dann drin sitzen möchte 😂) & am Besten sollte die Fussstütze verstellbar sein. Ein geräumiger Korb wäre auch super, damit auch die Geschwisterkinder genügend Platz für ihre Sachen haben 😊.
Bin sehr gespannt, welche Kinderwagen ihr mir alle so vorschlagt 😍🙏🏼.
Vielen Dank! ❤️

Kommentare

• Mir händ de Joie Aeria und i bi mega happy demit! Vorallem wegem grosse Chorb undedra 🥰
    November22
  • Bei uns die selben voraussetzungen. leben auf dem land am waldrand, 3. Kind, sind viel in den Bergen etc.
    wir haben uns für einen Hartan entschieden. Federung top, Handbremse musste er zwingend haben, du kommst gut an den Korb, Länge Fusstütze kann beim Sportsitz verstellt werden etc. Nachteil ist das Gewicht und grosde Packmass. Da wir aber ein grosses Autp haben war das egal.
    November22
  • mir hend au en Hartan. finden sehr guet. sind au uf en Land und gönd viel über stock und stri. mi überzügt vorallem dHandbremsi und dStandbrems. au ischer sehr robust und dRäder vorne chame fixe odr fest mache. abr jo er brucht de ganz koferum bi üs.
    isch sbr fixs usenand und wieder zeme gmacht. so schwer finden au nöd.
    bi also super zfriede
    November22
  • Mier hei au en hartan. Sehr zfride. Han en hund & wohne ufem land & bi ab und zue ihr stadt unnerwegs. Bi scho spaar kilometer mit dem spaziert & funktioniert immer no super. Handbrems und standbrems isch für üs au seehr wichtig gsi. Hartan het au bi de meiste reder kei luftfüllig, sinder en schumstofffüllig, dass sie nit platt werde chönt 😉.
    November22
  • tfk👍 mir läbe ganz ähnlich wie dir, händ ehn sitt 4 jahr, er isch unzerstörbar und macht würkli alles mit😊 de vorteil vo de 3 räder isch, dass mer ehn au mit einere hand cha stüüre, wenn mer zB a de andere hand es chind muess hebe im lade oder so. 😉 i würd ehn immer wieder chaufe.
    November22Mamelo
  • also mer hend de abc design salsa 4 air ond ech wördne nömme chaufe.. esch meega sperrig, mega schwär ond de sportsetz esch riese gross. Aber guet anem esch secher de gross Chorb onde enne :)
    November22
  • Mir händ en Thule Urban Glide 2 (de gits au als Einzelwage) und er isch super! Mega schnell zämeklappbar, eusi grossgwschsnig Drüjährig passt immer no ohni Problem ie und es hät en grosse praktische „Chorb“ undedrin. Bin vill im Wald demit, er isch aber au super i de Stadt bruchbar 😊. De erst Kiwa bi eus isch übrigens en Stokke Trailz (mit de Lufträdli) gsi. Au sehr z empfehle, grad au für Lüt wo über 1.70m sind.
    November22
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum