Hei zeme 😊
Ha denkt mach mol eh neui Diskussion uf.
I bi aktuell SSW 4 4 und min vorussichtliche ET isch am 22.September 2022. 😊 Aktuell hani no kei grossi Azeiche. Sit hüt hend mini Brüst chli agfsnge weh tue. De 1.Untersuech hani no nöd abgmacht.
Da isch mini 1.Chind und i hoffe das alles guet goht.
Würd mi freue zum vo anderne zghöre wer au im September ET het. ☀️
Kommentare
11
Schön hesch e Gruppe eröffnet 🥰
I bi 6 4...hüt de erst Termin ka und es isch alles guet. Mi Schatz im Buuch het sich guet entwickelt und ♥ Het gschlage... Mini Symtom: starki Müdigkeit, starke Harndrang, ab und zue Brustspanne, UL zieh... Übelkeit nur ganz liiicht...
Min ET isch 08.09 🥰🍀
137
I ha gad min 1.Termin au abgmacht, de findet am 08.02.2022 statt. No soo lang warte 😅🙈 aber denn gseht mo hoffentlich alles 😃
11
I han in 2 Wuche de nächst Termin.
Freu mi scho riesig druf 😍
137
Ab wenn hets bi dir mir de Müedigkeut agfange?
166
137
Wir gots dir? Scho viele Azeiche oder alles no schön entspannt?
Wünsch dir viel Spass bim Termin hüt Nomitag und druck dir Duume das alles super isch.
166
Au eu natürli na herzliche Glückwunsch!!🎉♥️
Han siitem Tag vorem positive Test schmerze ide Brüst. Und am Abig amigs chli en flaue Mage. Sit letschde Wuche ab und zue es schmerzends Chrüüz und es Zieh im Unterbuuch. Susch nani gross was.
11
166
11
Isch guet chasch in 1 Wuche go. Isch bestimmt zfrüeh gsi...
166
166
da wär mini tempikurve.. filich wirsch du druus ja schlau😅
und dankw für dini ufmunternde wort😘
166
137
11
137
Wie gots euch?
Mir sowit tiptop. Bi hüt 4+6, also morn isch Wuchewechsel.
Fiebere chli uf die 7. SSW hi, do i letscht mol i de 6. SSW e Fehlgeburt gha han.
Azeiche hani no immer sehr wenig. Mini Brüst tüend chli weh, liecht erhöte Usfluss und ha sGfühl i Träume meh und intensiver als normal. Ansonsten merk i gar nüt.
Ha kei Zieh im UL und au kei Übelkeit.
Hoffe ganz fest das alles guet isch und sHerzli vom chline Würmli scho bald afangt schlo.
Wünsch euch en schöne Tag.
11
Mir gohts guet... Mini Hormon sind crazy...cha mi sehr schnell nerve im Gschäft 🤪🙈
Bi hüt 6 6 😍 morn chum i in die 8 Wuche 🥰
I bi immer müed 😴 hüt am 04:35h hellwach gsi wie e 🦉
Han ab und zue es zieh im UL.. Brüst Spanne au ab und zue...
Übelkeit han i nur wenig am Morge...
Wenn hesch din erst Termin?
137
11
166
11
Es tuet mir so leid... 🙏🙏🙏
166
137
11
166
so, und jetz nihmi mich use.. dass ehr de Chat wider chönd nutze um eu über eui Schwangerschafte chöne usztusche. Für das ischer ja denkt.😊 Ich hoff au dasi denn au na es ziitli gliichziitig mit eu schwanger wird sii:p Und lies ab und zue weni wider mag bi eu mit wie s eu und eune chliine so gaht🥰
145
Han nöchst Wuche min erste Ultraschall und bin mega ufgregt und han glichzitig angst. ( mini 1SSW)
Han letscht wuche mim Frauenarzt aglüte um zfröge, ob sie mir chan Folsäuri parat lege, will mer ja weiss die sind sehr wichtig ide SSW. Seit mer d'MPA am telefon eifach, es ish nöd dringend die z'neh, und wenn denn chöntis ja bim erste Ultraschall denn neh.. Und min Termin hetti döt übrigens erst mitti Februar gha und wär ide 10 Wuche gsi! Han kei verständnis für so e ussag. Bin so trurig gsi. Han jetzt min Frauearzt gwechslet. Und ich han mer jetzt selber die vo Burgestein bstellt. Het öpper erfahrig demit? sind die guet? Wünsch eu allne no es schöns Wuchenend.
11
137
Dini Angst verstohni, bi aktuell i de gliiche Situation 🙈 aktuell afangs 6ti Wuche und di erst SS.. Min erste Termin hani i guet zwei Wuche und hoffe mega fest das alles guet isch und sHerzli denn au schloht 🥰
Ha praktisch kei Symptom bis jetzt und da macht mir chli Angst obwohl i jo weiss, das da nöd bi allne so isch 🙈
11
Am Afang han i au nit so viel Symtom ka... 🥰
102
137
@Meeko ❤️lich Willkome bi üs im Chat 😁 gratulier dir zu dim chline Wunder ☺️ demfall sind mir jo zimli gliich wiit 😃 i gspür au no nöd viel meh als ab und zue eh liechts zieh 😁 Brichtisch denn wie de erst Termin gsi isch 😃
11
102
11
102
11
137
I ha letscht Oktober eh Fehlgeburt gha.. Da isch allso de zweit Versuch für s1ste Chind 🥰
102
umso schöner häts wieder klappet und das miteme guete Gfühl 🥰 Bi mir isches au die erst 😊
137
Wünsch allne en guete Untersuech wo die Wuche dörfet zum Gyni 😃
Bi gspannt uf eui Erfahrige 😊
11
11
Wie gohts Euch so?
Geschterd han i mini Mutterbänder meh gspürt... Hüt wird i bloggt mit Verstopfig und bi sit 4h hellwach... Wird e lange Tag 🙈🤪
137
I gspür immer no so guet wie nüüt. Bi hüt 5 5 😉 ab und zue gits en Tag wo mini Brüst chli weh tüend.
Leider het mi aber de Covid no verwütscht. Ha en sehr milde Verlauf bis jetzt und kei Fieber. Hoffe das am chline Würmli nüt passiert. 🙏
Die Nacht bini au 2h eifach wach glege, chönt aber ah de Verchältig vom Covid ligge 🙈
Wünsch eu en guete Tag ☀️
11
Chas chum abwarte in Kontrolle zgo..
102
137
Isch das demfall eh Symptom vo de Schwangerschaft das mo zmizt i de Nacht ufwacht und hellwach isch? 🙈 Ha no gar nie öppis devo ghört 😅
102
11
Und ja i bi zwische 20:15h - 20:30h Todmüed und gang immer am 21h go schlofe... Entsprechend bin i sehr früeh hellwach 🙈
137
102
137
Und ihr?