Arbeiten nach Mutterschaftsurlaub

Hallo Mamis,
am nächsten Montag fang ich nach 7mt MSU wieder mit arbriten an (30%). Meine Kinder (fast 3 und 7 mt) werden von meiner Muttet und Schwimu abwechselnd betreut. Nun ist meine Kleine mega am Fremdeln und will immer bei mir sein, sie lässt sich auch nur von mir beruhigen.
Ich hab sooo bammel vom ersten Arbeitstag😬😬 Ging es jemandem auch so? Wie ist es dann gegangen?

Kommentare

  • Bin selber noch im MSU jedoch hat mir meine Hebamme schon einen Tipp bezüglich fremdeln mitgegeben.
    Die Person darf auf keinen Fall das Kind direkt anschauen und auch beim halten es von sich weg tragen. Somit kann das Kind sich wieder und von sich aus an die Person gewöhnen. Könnte klappen 🤗
  • Oh ok hani no nie ghört, versuched mir nägst mal aber gad us. Super tipp 👍🏽 danke.
  • Ja ig ou nid hehe. Bringts nüt schads nüt:)
  • Ech bin nach 4 Mönet weder go schaffe (Bueb damas 4.5 J ond denn äbe no Tochter). Sie hed denn au öbbe met 7 Mönet afah frömde ond mehrheitlich nur brüelled ond unruhig gsi. Sind kei schöni Täg gsi förd Schwiegermuetter (1 x i de Woche). Jetzt esch sie 10 Mönet und langsam nimmts weder ab. Aber was MaryF schriebt, trifft scho zue. Mini Tochter hed afah brüelle wemmer sie nur scho agluegt hed oder zo ehre öbbis gseit hed. Am beste eifach ned beachte am Afang (so schwierig das au esch 😅)
  • livjona schrieb: »
    Ech bin nach 4 Mönet weder go schaffe (Bueb damas 4.5 J ond denn äbe no Tochter). Sie hed denn au öbbe met 7 Mönet afah frömde ond mehrheitlich nur brüelled ond unruhig gsi. Sind kei schöni Täg gsi förd Schwiegermuetter (1 x i de Woche). Jetzt esch sie 10 Mönet und langsam nimmts weder ab. Aber was MaryF schriebt, trifft scho zue. Mini Tochter hed afah brüelle wemmer sie nur scho agluegt hed oder zo ehre öbbis gseit hed. Am beste eifach ned beachte am Afang (so schwierig das au esch 😅)

    nach 4 Mönet? Isch das di Wunsch ksi oder het das so müesse sie us private Gründ?
  • Naja, 98 Täg Muetterschaftsurlaub - meh heds vom Arbetgeber ned gäh und denn hani no Ferie aghänkt. Weisch ech schaffe ja nur 1 Tag i de Woche - das esch eher en Tag Erholig 🤣 Gange drum gärn ond Kind sind guet ufghobe be mim Schwiegermami.
  • livjona schrieb: »
    Naja, 98 Täg Muetterschaftsurlaub - meh heds vom Arbetgeber ned gäh und denn hani no Ferie aghänkt. Weisch ech schaffe ja nur 1 Tag i de Woche - das esch eher en Tag Erholig 🤣 Gange drum gärn ond Kind sind guet ufghobe be mim Schwiegermami.

    Ah jo da isch ja super mit 20% .....e so....und das so erholig hesch glaubi dir 🤣 ma lueege was mi erwartet.....hehe
    Ja mir hends de au bim schwigermami aber i wott trotz allem zerst sicher mi uf s baby zerst konzentriere voll und ganz und de när mal 40 % max. Afange
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum