Hey, viele Themen und Gruppen befinden sich im privaten Bereich.
Für den Zugang zur gesamten Community, registrier dich bei uns.

Baby Treff im Aargau

edited 12. 01. 2014, 23:11 in Treffen und Veranstaltungen
Hallo!

Ich hätte mal eine Frage. Gibt es Treffen für junge Mütter im Aargau?

Ich 20 mit einem 13 Monate alten Sohn suchen gleichaltrige Freundschaften.
getaggt:

Kommentare

• Hi du. Wo wohnst du denn? Ich im oberaargau(kt.be) meine tochter wird 4 monate alt und ich bin 24
  • Hallo zämme
    I wohne im Fricktal.und mi Tochter wird jetzte de scho 7Mönet.
  • D zyt vergat rasend schnell gäu mel88. Hetet ihr lust mal abzmache?
  • hoi
    ich bi au uusem fricktal und min sohn isch etz 19 mönet alt. ich bi 23gii und etz wieder schwanger :)
    lg
  • @Säri
    Jo zyt vergoht enorm schnell. Heyo bime Träffe bini immr drbi ;-)
  • Heeei

I be grad 20gi worde und mini Tochter esch 3 Mönet alt.

Chome vo Zofige
  • Hallo zäme i chume us de region brugg, bin 27gi und ha en 10 monate alte bueb. wär cool wen mehr sich mal treffe würd und sich chli ustusche chan und d chind spiele chöntet.
    grüessli
  • Hallo zämme
    Jo das weri cool. Wer het en Vorschlag?
  • edited 19. 02. 2014, 15:27
    heyyy i züglä au bald na Aargau nöchi Baden min SOHN esh 8 mönät alt.

ahja ich bin 24
  • Hallo, i 27gi und chome us Oftringe und mini Tochter isch gli 5 Mönet. Da mini Freunde alli noni Mami send, suechi glichgseligi wo me sech cha unterhalte und usdusche.
  • So mini liebe, wer wot cha uf die nr schribe, de starti e whatsapp gruppechat. Geit gebiger als sich da z verabrede heti gseit. Jedi vo euch findet e privatbachricht im postfach mit de nr. Falls ni, bitte kurz melde:) bis gli
Hey! Babyforum.at ist eine moderierte Community die auf Sicherheit und Anonymität wert legt. Ein Großteil der Gruppen, Themen und Beiträge sind nur mit einem Nutzerprofil zugänglich. Melde dich kostenlos an!

Triff Mütter aus der Schweiz Zürich Ostschweiz Zentralschweiz Nordwestschweiz Mittelland Genferseeregion Tessin Ausland