Zofran 4mg

sharkysharky

59

bearbeitet 11. 03. 2015, 15:57 in Gesundheit und Medizin
Hat jemand von Euch auch Zofran 4mg gegen Übelkeit verschrieben bekommen? Was habt Ihr für Erfahrungen damit?

Kommentare

  • Hei sharky ich ha ghört das di 10 ssw de übelkeitshöhepunkt erreicht, so schlimm wie ez sets nüm werde... Das isch mini motivation durezhalte und hoffe das ab negsch wuche bessr werd!...
    Und de gedanke das wensder so eländ schlächt isch, ischs es zeiche das mitm baby alles guet isch..:-)
    Abr ich bin aso a mini gränze cho... Ich hoff mier chönd bald strahlend schön eusi schwangerschaft gnüsse.. Das ez isch ja echt net toll, gseh us wie en schluck wasser wo scho mehrmals vomene traktor überfahre worde isch ;-0
  • Grins - e Schluck Wasser wo vome Traktor überfahre worde isch - genau so füehleni mi! Ha its äbe hüt zofran verschriebe becho, abr bi mega skeptisch... Wett liebr nüt näh - abr bi its scho fasch 2wuche chrankgschribe u wett eigentlich ändlech widr ga schaffe! Bi grad chli im klinsch! Es isch hüt o e Verträtig vo mire FÄ ir Praxis gsi. Am 27.3. hani när ändlech dr nächst US! Chas chum erwarte u hoffe, dass aues guet isch!
    Wenn hesch du ET?
  • Aso ich bi mal chli go google... Hmmm ich nimm ebe au lieber nüt, villicht ischs eifach so und du muesch ez chrankgschrebe werde, villicht ischs negsch wuche bessr, a erste stell bisch ez du und das em baby guet gat, gat ide kritische ziit!
    Ich lueg au dasi am morge net schaffe muess, und dasis net zsträng han...
    Aso ich find im internet nüt schlaus zu dem medi und schwangerschaft...muesch du erbräche? Chasch ässe und trinke bider phalte?
    ET isch de 10.10.15 bi der glaub au gäll :-)
  • I ha äbe im Internet o nüt schlaus gfunde... Erbräche hani nie müesse, abr trinke chani fasch nüt! Muess mi mega zwinge!
    I ha mi vorussichtlech ET am 9.10.15! U we aues guet geit ligeni i 2mt am Strand! Bis denn wirds mr wohl wider besser ga!!
  • Also hmmm ich würs net neh...wellses in kombi zu schwangerschaft fasch nüt findet... Abr eich setmer ja em FA vertraue de weiss ja eich was guet und was schlächt isch...hmm

    Chum heb duuuuuuure es chunt gli bessr.. Ja trinke setsch unbedingt, be mier ischs umkehrt, ich ha u durscht, defür uf nüt ässbars luscht, abr bräche muessi au net... Mer schaffet das
  • Ou soooo kuuul wo ane gasch? Mier sind ebe au na am luege, hüratet im mai und wür de gern gliich chli go flittere :-)
  • I bi begeischteriti Toucherin, uf das muess i äbe its verzichte! Schnorchle ligt drinn u warm müessts äbä o si! Drum äuä Malediven. Abr nid mit em Maa, sondern mit dr Mueter! Är geit de no e Wuche uf Ägypte ga touche! Ou schön! Hürateter kirchlech, zivil odr beides? Mir hei im Ouguscht ghürate (beides) u si när uf Galapagos ga flittere. Vo denn a hei mr när o baschtlet! Ha scho im Januar 14 d Pille abgsetzt u ersch im September di ersti mens gha u natürlech sehr unregelmäßigi zykle gha! ;)
  • Jaaa maledive wär kuul, wett abr net so lang flüge.. Mier tüend das jahr nur zivil, negsch jahr chirchlich, wenni wedr hübsch usgseh;-)
    Ah was hei nei, ich au, jan 14 pille abgsezt und denn nur all 2 odr 3 mönet d mens becho!
  • Rächt hesch! I hät o nid schwanger id chiuche wöue! I de letschte jahr bini so viu ir wäutgschicht umegfloge, dass die 10std gäbig ds bewältige si! U chli fischli luege wär ume eis nache!!
  • Hallo zusammen.
    Ich habe zwei hyperemesis Schwangerschaften hinter mir. Itinerol hilft bei hyperemesis genauso viel wie smarties. Primperan intravenös im Krankenhaus ein wenig. Das einzige, was mich durch die 9 Monate Erbrechen getragen hat, war zofran. Ich hab mich übergeben. Aber nur noch ca 5x statt 20 mal. Und musste nur 1x ins Krankenhaus für 2 Wochen.

    Das Medikament wird vor allem bei chemopatienten gegen die übelkeit gegeben. Seit einigen Jahren hat es aber auch als Mittel bei hyperemesis Fuß gefasst.
    Viele Frauen überstehen die SS ohne dieses Medikament nicht. Und glaubt mir - schwangerschaftsübelkeit ist NIEMALS zu vergleichen mit hyperemesis.
    Red mit deinem gyn. Dieses Mittel bekommt man nicht einfach so, sondern wenn es notwendig wird.

    Meine Kinder sind beide kerngesund. Ich würde es wieder nehmen.
  • Keksle 1214 das muss ja schrecklich mühsam gewesen sein! Mich hat schon die normale Schwangerschafts Übelkeit vollkommen an meine Grenze gebracht! Itinerl B6 half bei mir auch nicht immer. Meistens zum
    Glück schon. Und Akupunktur hat zum Glück auch sehr geholfen. So eine Schwangerschaft mit Dauer erbrechen kann man dann glaub nicht wirklich geniessen.
  • Uff ja das tönt mega schlimm... Denn bini froh dases "nur" so isch bi mier...
    Hüt gatsmer s erscht mal chli besser, aso ha net zgfühl gha ich müss uf allne 4 e chrüche... Sharky wie gats dier hüt? Heschs s medi gno?
  • Sisch immer no aues bim aute! Ds medi hani nid gno, ga morn id akkupunktur u hoffe, dass das öppis bringt!
  • Findi guet... Ich druckder duume das bessr werd... Tuesch am morge ässe?
  • Ja, probiere ständig chli ds ässe! Mit em trinke hani bau meh müehi...!
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum