Oktober 2015 Mamis

2»

Kommentare

• I ha mi grad inegschleche... ela hesch du s baby scho übercho?
  • Hoi jasi ui nei, bi ersch ide 22ssw!
  • Hesch mer grad angst gmacht... denn alles gueti....gnüss ss...:sly:
  • Ui ja da wär schlimm... Neinei isch alles na im buuch wos he ghört!;-)
  • Ich weisses au nid, sie seit eifach es seg zwenig dütlich :-/, isch bim erschte meitli scho so gsi, am 2.7 hani dä widr us mit zuckertescht , ich hoffä ich weiss dänn meh
  • Hmmm komisch... Ich ha de zuckertescht am 30.6, ha chli angscht das de pos isch... Hettmer dadefür azeiche?
  • isch ebe chli fies bim ss diabetes will me nid wirklich symptome hett wie bim diabetes mellitus.
    aber bluethochdruck und blaseentzündige (vorallem wenns immer wieder hesch) chönd azeiche sii.
  • Han aber gläsä äs gäbi symthom !?
    Grad 2 vo minä Kolleginne sind betroffe, ha drum au chli schiss
  • ja ebe bluethochdruck und immer wieder harnwegsinfekt sind symptome
  • wenn mes früeh abcheckt und behandlet zb mit diät in schwere fäll insulin bechunntmes meistens in griff.
  • Hoffemers mal dasmers net händ... Händ ehr scho vill zuegnoh?
  • 10kg... (Bi its bi 23+6) u dr Zuckertescht hani am Mittwuch ire Wuche! :/
  • Han 5.5 Kilo bis jetzt zuä gno
  • Ha am do inre wuchä zuckertescht
  • So wenig? Ich ha scho 13 kilo zuegnoh, abr lueg vo afang a mega ufs ässe.. :-(
  • Ela da bin ich Mega froh. Ich han 10 Kg zuegnoh:) han Afangs September de Termin.
  • Ich luege au fescht ufs Esse.
  • Ich finds so schlimm, und sregt mi de mega uf wennder all gueti ratschläg wend ge wied di ernähre setsch, bi ja net blöd, ich ha bis ez kein fräss afall gha odr heisshunger odr gluscht, ich iss guet zmorge, zum zmittag muess ame schnell ga, es sandwitsch odr en salat und zum znacht gmües fleisch odr salat... Abr das glaubt eim ja niemert! Ich gseh us wie es nilpferd :-( und ez nimmtmer ja stetisch zue...
  • Mach dir kei sorgä mini Kollegin hät am afang au vill zuä gnu, im 6. monät au scho 13kg, ich glaub das isch eifach hormonell
  • Salü zämmä :-)
    Do isch doch jedi Frau unterschiedlich.. bin jetzt 34+2 und ha 7 kg zuegno.
    Und zudem hani Schwangerschaftsdiabetes und muess jede Obed Insulin Sprütze. Das isch nid so schlimm, mi gwöhnt sich a alles. Und wenn alles so lauft wies sött het das am Schluss weder Uswürkige ufs Baby no uf mich :-)
  • Ja gell wenn mer Diabetes hät nimmt mer nid so vill zuä, 2 Kolleginne vo mir händ au Diabetes , sie händ au gseit dasses nid schlimm isch
  • Ah ok... Ich ha ebe gmeint wemer schnell vill zuenimmt!
  • nei wenns baby schnell viel zuenimmt, chas diabetes sii... aber ebe ide meischte fäll isches wirklich guet behandelbar, isch ja relativ e hüfigi ss komplikation, da sind d ärzt au guet informiert und handled schnell...
  • Sind aber au viel stränger wordä, drum händs so vill , da chamer nüht machä, isch hormonell bedingt so vills mir isch
  • Jo @Funky do hesch recht. Jede luegt für eim. Do mueme sich gar ke Chopf mache...
    Es isch normalerwiis mit em Esse regulierbar. Wemme chli luegt isch das gar kes Problem.
    Aber denn gits sotigi we miich, do nützt alles nüt und mi mue sprützä. Das sind halt tHormon. Aber noch de Schwangerschaft sött jo alles vobii sii zum Glück :-D
  • Hoffemer dasmer verschohnt bliibet...

Hei mich hed d übelkeit wedr im griff :-( gats öpetem gliich? Am spötere morge, meischtens nachm ässe, übel, schwindel mega müehsam... Und denn gäg de abig wedr...
  • Känni leider au m.müehsam :-(
  • Hoi zäme, es isch ja sehr ruhig ide gruppe... Gats euch guet?
  • Ja finds au m.schade, bin jetzt inre whats App Oktober Baby Gruppe , det lauft chli meh .....
  • Ah echt? Kuul
  • Därfsch gern au mitmachä, sind scho äs paar , überall chli vodä schwyz
  • So han de zuckertest müsse mache wel de wert 4,9 gsi isch... Abr es isch alles guet, d wert ez sind in ornig, bi u froh! Juhuuuu
  • Wenn hesch dä müesse gah?
  • Ha de termin am morge gha und ha eifach gad nüchtern müsse sii!
  • Han 3.7 ka und glich müesse machä
  • Halli hallo, wiä gahts eu mitschwangere
  • Hallihallo es isch heiss :-( und sit paar täg voll de hüüli dinne... Und be dier?
  • Oh nei wieso das :-(? Ja mir ischs au z heiss , jetzt ischs herrlich chüehl
  • Gat mir mengisch au so mit em hühler. Lit sicher a de Hormon.
  • Ja glaub eifach wüki d hormon, und dezue ebe die hitz, und schaffe, vill erledige, handwerker ide wohnig, ständig es hin und her mit de verwaltig, wels net vorwärts machet mit mängel abarbeite, und und und, isch villicht eifach gad chli vill uf einisch, be susch scho es sensibeli und ez bruuchts net vill und ich fa gad a hüüle, fühlmi au schnell agriffe odr so, eifach doooof :-(
  • Oh ja das känni au, obwohl das hani scho immer ka, dassi mi schnell agriffe gfühlt ha, i minere 1.ss ischs mir psychisch au schlechter gange , han au nu 100% gschaffet huus Umbau im schwiger eltere huus USW , idä jetzigä ss belaschtet mi das alles nümä und äs gaht mir einiges besser, aber bin au m sensibel und chönd mängisch eifach so brüele , git doch so äs Lied , drum gahts dass mer sich doch mängisch sis Schaukelpferd zrugg wünschi :-)
  • Ja s heisst über sieben Brücken musst du gehen von Peter Maffai.
  • Ja genau stimmt :-), hät doch öppis
  • Ja das het würklich öppis. Es stimmt scho irgendwie. Mir gfallt das Lied sehr guet.
  • Hi hi Oktobermamis!

Bin neu do, ha welle wüsse ob öber scho Bekanntschaft het gmacht mitnere Scheideentzündig? Han biz Bedenke kha Antibiotikum (Zithromax) sneh, will me au soviel liest im Internet, plus no Gyno-Canesten Compipack (Zäpfli wo me in Scheide iführt). Ufjedefall machi mi grat chli verrückt und de nöchst Termin isch au erst am 13.08 wo eigentlich de grossi Zuckertest statt finde söt. Bin in der 23 SSW!

Liebi Grüess!
  • Ich hatte in der ersten Schwangerschaft Scheidenpilz und musste Solche Zäpfli, Salbe und Tabletten nehmen. Das war ganz am Anfang der Schwangerschaft. Ca in der 13 Woche. Meinem Baby hat es nicht geschadet ich hatte auch bedenken. Ich musste einfach meinem Frauenarzt Vertrauen.
  • Hi Miaflurina, danke für die schnelli Antwort. Demfall au Eimoldosis, 4 Tablette? LG
  • Das weiß ich leider nicht mehr. Es sind schon mehr als zwei Jahre vergangen;)
  • Hallo zäme
    Ich hätte ja eigentlich erst Ende September meinen ET. Nun liege ich jedoch seit über 48std in der Frauenklinik weil ich in der Nacht auf Mittwoch bereits den Blasensprung hatte. Mir und unserem kleinen geht es soweit gut. Jetzt heisst es durchhalten bis Dienstag in einer Woche und dann wird eigeleitet! (Bei 34+0) ich hätte nie gedacht, dass es noch einen Löwen gibt...! Manchmal kann es schnell gehen!
    Liebs Grüessli
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum