Suche Mamas Region Thun/Interlaken/Berner Oberland

Hallo liebi Mamis, suechi mamis wo ähnlich igstellt si wiä ig (bedürfnisorientiert, tragen, familienbett, etc) zum spazierä, ustüschä, käffelä. Mini chlini isch im nov 2017 ufd wält cho
LG

Kommentare

  • Hallo Nűnű. Ich komme von Heimberg. Unser kleiner ist nur ein wenig älter wie deine kleine jedoch hoffe ich dass dies sicherlich kein Problem für dich ist oder? Die Einstellung teile ich mit dir allerdings nicht ausschließlich. Bin immer offen für alles.. Woher kommst du. Ganz liebe Grűsse Verena mit Lennis.
  • Hallo ich bin seit dem 15.12.2017 auch Mami und erst seit 2017 in Thun. Über zusammen wägelen würde ich mich mega freuen.
  • Hallo, i finge dini Kriterie passend zu mire Istellig. Würd mi fröie mau zäme öppis z mache. Ha zwöi Meitli, 18 und 2 Mönet aut.
  • Hallo zämä. I bi o sehr offä u würd mi mega pber nöii Bekanntschaftä fröiä. I bi o vo Thun und sitem 23. September. 2018 Mami vorä chlinä Tochter😍
  • Hallo zämä, ich bin ursprünglich aus Österreich, leb nun seit 2016 im Kiental, in der nähe von Thun also, und bin im Juli 2018 Mami gworden. Ich weiss eure Beiträge sind schon alle ein bissi älter, und somit wahrscheinlich auch eure Babys. Aber wollt trotzdem mal fragen, ob sich irgendwelche treffen ergeben haben, denen man sich anschliessen kann? würd mi mega freun ein paar liebe mamas aus der gegend kennen zu lernen :)
  • Hallo Elenaki😊 i ha bis iz no kes träffä gha mit annderä Mamis vo hiä, wär aber offä neui liebi Frouä u natürlich oh babys oder Kidis kennä z'lehrä😀 wi obä gschribä, bi ig ja im september 2018 Mami wordä u wär auso z'ha für ä spaziergang oder es kaffi😉 wie alt bisch de du?
  • Nathalie schrieb: »
    Hallo Elenaki😊 i ha bis iz no kes träffä gha mit annderä Mamis vo hiä, wär aber offä neui liebi Frouä u natürlich oh babys oder Kidis kennä z'lehrä😀 wi obä gschribä, bi ig ja im september 2018 Mami wordä u wär auso z'ha für ä spaziergang oder es kaffi😉 wie alt bisch de du?

    Hallo Nathalie, ich bin 31 Jahre alt...und würd mi freun wenn mas schaffen was zu organisieren. ab dem 23.jannuar hätt i zeit, gern für an Spaziergang oder auch Kaffee/tee … mir ganz gleich.
  • Hallo zäme wer o gern drbi für mau abzmache oder so bi mami vo 2 ching u 34gi. Bi o vo thun. Wer cool wesech da mau es träffe würd ergä. 😊
  • Ja auso i würd mi o mega fröiä mit öich aunä mau ä Spaziergang ga machä oder so..? Wär chönnt de wenn? Und wo?😊
  • ja cool, das wär mega fein. also ich bin ab dem 24. ganz flexibel...wir könnten vielleicht freitag oder samstag nächste Woche was machen? Nathalie, Marciia...oder wer sich sonst noch anschliesen wollen würde? habt ihr vorschläge?
  • Ja sehr gern vo wo thun sit ihr?
  • Ja, fritig wär doch super😊🤗 i wohnä ar Frutigenstrassä, praktisch näbem Strandbad Thzn am See...unf dir?
  • Wo u wenn träffed Dir öich? Würd mi schüsch o no aschliesse😁I bi d Sabrina, bi 38 gi u mir hei ä Sohn dr Lorin 15 Mönet aut😍Bi vo Thun, nöchi 3M
    Würd mi fröie😁😁😁
  • Ha vo dä anderä no nüt ghört

  • 😉😆hihi
  • Auso chönt sehr gern nechst wuche da i am friti vous programm ha. Chönte ufe robi spielplatz?
  • Ja chöimer guet👌☺️ wenn? Und schliesst sich süsch no öpper ah?
  • hab die Kommentare erst jetzt gsehn. habt ihr euch schon mal getroffen? ich wohn nicht in Thun direkt, mir ist es also gleich wo genau. sollen wir versuchen den kommenden freitag etwas auszumachen? bin zeitlich komplett flexibel. wenn auch bissi grössere Kinder dabei sind und das wetter so schön ist, ist Spielplatz doch super
  • Hallo zämä. Tripple M, noali und ig gö am Mittwuch namitag am see bim strandbad ga spazierä z'erstä mau... Wet sich vo hiä ono öpper aschliessä? Je meh desto besser😁👌
  • Heeii :)
    I bi äbäfaus vo Heimbärg & ha 2 Chind ( 3.5j & 9mönet)
  • Hi bi o vo thun👋ha en 3.5 jährige sohn
  • Hallo zämä! Leider hani das Forum völlig us dr Augä verlorä. Si hier no Frauä wo gern is wettä abmachä? oder hi sich sogar scho Fründschaftä entwicklet? LG
  • Hallo zusammen.. wir sind eben erst auf Lauterbrunnen gezügelt.. meine tochter ist ebenfalls im nov17 geboren...evtl finden sich ja Mädels, die lust auf gemeinsamen kaffee und Spielplatz haben :)
    Lg caro
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum