Mami mit Sohn 6 mnt suecht anderi Mamis mit Baby(s) bedürfnissorientiert

bearbeitet 21. 10. 2018, 18:44 in Rund um das Forum
hallo :)
ich bin 24ii und min sohn isch 6 mönet alt u mi wohnet i de nöchi winterthur. ich arbeite als vollzit mami und das liebend gern. wür mich freue anderi mamis kennelerne wo vilich chi ähnlichkeite mit mir hend oder eifch offe sind.

für mich isch bedürfnissorientierts ufwachse vo mim sohn sehr wichtig und ich wür u gern mal öpper finde wo au wert uf da leit und ev au vegan/vegetarisch läbt :) mir hend familie bett de chli wird voll gstillt und mi sind aber gat mit blw am starte.
vielles trifft nöd immer uf begeisterig / verständniss und drum wünsch ich mir öpper kennelerne wo vilich au e gmeinsamkeit het oder eifach offe derfür isch :)

wür gern e tolli fründschaft chönne ufbaue und evt au en spiel fründ oder fründinn für min chline chönne finde :-)

vilich gats dir ja au glich aber du wohnsch witer weg denn chan sich denn ja au eifch e schribfründschaft mit glegentlichem treffe drus bilde oder eifch öpper zha zum über die tbemas quatsche :smiley:

wür mich freue wenn sich öpper meldet.
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum