Suche Schwangere aus Bätterkinden/Solothurn und Umgebung

Hallo Zäme
Ig bi d Sara, 27 und z 1 Mau schwanger. Be ir 25 Wuche u mir goz prächtig. Suche schwangeri Froue zum ustusch

Kommentare

• Hoi sara☀️ min name isch Tanja, bin 31 und etzt ide 37ssw. Wohne tueni in Rüti b Büren. Isch ca 10km vo Bätterkinden entfernt. Wehri also ned esoo wit wegg☺️ bin etzt mitem Zweite schwanger, min Gross isch scho 8i😉 liebe Gruess
  • Hei Tanja
    Ou cool..:) das dönt supi.. wo dusch gebäre? Wie gozdr so? Mir goz prächtig😀 erwarte es meitschi..freumi sehr
  • Ich gah is Bürgerspital in Solothurn. Und du?Mal luege wes wird😉 ou das isch doch schön z ghöre👍Wenn hesch du dä Termin?
  • Oh cool ja z 2 woti de ou im bürgi.. chun doch am di abe aube is ss turne z soly..:)
  • Wo gahsch denn du go entbinde? Ich gah nümm gross allei underwegs bis zur entbindig☺️🙈 bin etzt ide 38ssw😅 darum chumi nümm go turne bis zur geburt. Ned das ich wehrend em training no gebähre🤣🤣Aber dernah is rückbildigsturne oder so chömmer gern mal mache👍Wie gahds dier?
  • Oh scho 38 .. krass:) hetsich aus still?
    Ja fou machemr doch de😀 wie heissiscj uf fb?
  • Im moment isch no alles ruhig☺️Ich han kei Fb
Hey! Babyforum.at ist eine moderierte Community die auf Sicherheit und Anonymität wert legt. Ein Großteil der Gruppen, Themen und Beiträge sind nur mit einem Nutzerprofil zugänglich. Melde dich kostenlos an!

Triff Mütter aus der Schweiz Zürich Ostschweiz Zentralschweiz Nordwestschweiz Mittelland Genferseeregion Tessin Ausland