TdW - Mit dem Baby/Kleinkind auf Flugreisen? ✈️

tdw-fliegenMitBaby1000.jpg

Hallo alle,

Das neue Thema der Woche ist: "Mit dem Baby/Kleinkind auf Flugreisen?"

Ich wollte mal ein Thema anregen, dass sich um Flugreisen mit dem Baby handelt. Insbesondere eure Erfahrungen interessieren mich. Fliegen mit dem Kind ist ja auch immer irgendwie einen Tick komplizierter. Zum einen weiß man im Vorfeld oft nicht wie's dem Nachwuchs auf dem Flug gehen wird und zum anderen variieren die Beförderungs- und Sicherheitsstandards beim Reisen mit Baby ja doch recht stark.

In der Regel werden Babys ja am Schoß transportiert, zumeist auch mit Loop-Belt der an den Gürtel der Eltern gehängt wird. Andere Fluglinien geben einem manchmal gar nicht die Möglichkeit auf einen Loop-Belt. Wieder andere, die das Thema Kindersitz sehr ernst nehmen, erlauben auch die Möglichkeit eines eigenen – für die Nutzung im Flugzeug zertifizierten – Kindersitzes. Dieser wird am Sitz neben den Eltern angebracht wird.

• Welche Erfahrungen hab ihr hier gemacht?
• Welche Tipps würdet ihr Jungeltern für den ersten Flug mit Baby auf den Weg geben?
• Wie waren die Informationseinholung zum Fliegen mit Kind bei den Fluglinien im Vorfeld?
• Wie habt ihr euer Baby/Kleinkind im Flieger gesichert?
• Wie hat sich euer Baby/Kleinkind während des Fluges verhalten?
• Seid ihr auf Probleme mit der Situation (Gurt & Sitz, Personal, etc.) gestoßen?
• Habt ihr spezielle Dinge mitgenommen, um den Flug mit Baby zu vereinfachen.
• Wie viel habt ihr für den kleinen Passagier aufgezahlt?
• Wie empfindet ihr den ganzen Ablauf am Flughafen, Security-Check, Flug selbst, etc. mit dem Baby?

Interessanter Beitrag zum Thema Loop-Belt und Kindersitze im Flugzeug:
image

Wie immer sind diese Fragen als Impulsgeber zu verstehen. Ihr könnt diese gerne beantworten oder wie gehabt auch frei schreiben was euch dazu einfällt. Wovon ihr berichten wollt, obliegt schließlich euch. Spannende, lustige und schöne, vielleicht manchmal auch nicht so schöne Geschichten, wollen wir hier lesen.

Freue mich darauf,
Admin

#ThemaDerWoche #TdW
«1

Kommentare

  • Ich wäre soooo froh, wenn jemand hier antworten würde 🙊🙉🙈 Ich fliege im März das erste Mal mit meinem Sohn...
    Danke im Voraus!!!
  • @MaryF Bist du inzwischen vorbereitet oder hast du noch Fragen? Wie alt ist dein Kind?
  • Ich wäre auch interessiert, fliegen im April zum ersten Mal mit unserem Sohn (dann 21 Mte)...
  • Ich wär sonst auch noch da wenn Fragen sind.

    Wir sind damals mit unserem 8 Monate alten Sohn nach Australien...
    Und jetzt im Mai mit 23 Monate altem Kind nach Florida 🍀☀️
  • Ich fliege mit ihm am 21.3.
    Er wird 4 monate und 1 woche alt sein. Nur auf london also ca 1std 40 min.
  • Mist schon losgeschickt :)
    Ich habe mich bisher über den Flughafen informiert. Family services zum stillen etc. Und mir empfehlen alle ihn "saugen" zu lassen beim starten und landen. An der Brust sehr wahrscheinlich bei mir. Und Freunde haben mir zu einem Nasenspray geraten. Hat da jemand eine Ahnung?
  • twillytwilly

    122

    bearbeitet 26. Februar, 17:11
    Hi @MaryF. Die Flugzeit ist ja überschaubar, das wird bestimmt gut gehen. Nimmst du ein Tragetuch mit? So hast du die Hände frei für alles Mögliche. Für den Druckausgleich beim Baby hilft es, wenn es trinkt oder den Nuggi nimmt. (Abschwellenden) Nasenspray hatte ich persönlich nur dabei, als mein Sohn erkältet war. Der Spray hilft nur, wenn man ihn ca 30 Min vor Abflug bzw vor Start des Sinkflugs benützt. Ah, und ich meine gelesen zu haben, dass der Druckausgleich besser gelingt, wenn das Kind wach ist. Da wäre ich bei einem so kleinen aber grosszügig bzw würde den Nuggi geben.
    Sonst: Möglichst entspannt sein. Und einpacken würde ich genügend Windeln, ev Händedesinfektionsmittel, Wechselkleidung Baby & Eltern und falls dein Sohn das Fläschchen nimmt, genügend Milchpulver. So könntest du auch eine Verspätung gut überbrücken. Fürs Baby darfst du alle Flüssigkeiten, Medis mitnehmen, die es braucht - ich packe sie jeweils separat, weil sie diese Dinge speziell prüfen.
    Falls du alleine reist, unbedingt schriftliche Einverständniserklärung des Vaters dabeihaben.
    Ich hoffe, ich konnte dir etwas weiterhelfen😊
  • Ja das Tragetuch habe ich bestimmt dabei! Okey, in meinen Augen macht der Nasenspray auch nur Sinn wenn das Kind erkältet ist 🤔
    Bisher kriegt er nur die Brust/Shoppen mit Muttermilch und ein ungerades Mal ein Milchpulver Fläschen. Ich habe mir auch vorgenommen für ihn alles separat zu verpacken 👌
    Ouuuu and die Einverständniserklärung hätte ich jetzt nie gedacht! Mein Mann wird schon in England sein, da er geschäftlich dort ist.

    Super merci!
  • Ps: mein Sohnemann nimmt kein Nuggi😉
  • Gerne. Viel Spass euch auf jeden Fall☺️
  • Dankeschön!!!
  • Also mit Tragetuch bist du top ausgestattet 👍🏻Ich habe ihn (wollte ihn) trinken lassen bei Start und Landung. Leider muss man ja immer so früh anschnallen, da ist man noch nicht mal auf dem Rollfeld. Bis zum Start war ich schon lange ausgesaugt und er am pennen. Während ich Ohreweh hatte, war er friedlich am schlafen. Unserer hat nichts gemerkt.
    Meine Ärztin gab mir Schmerzzäpfli mit. Wir haben es nur bei einem Start (von Total 10x rauf und runter) gegeben.

    Ich denke du kannst dein Baby beim ersten Mal andocken und mal schauen wie es reagiert. Dann weisst du auch wie es beim runter gehen ist. Ich glaub das kann nochmal eher schmerzhafter sein.
  • Hehe ja schlafen wäre ja optimal ;)
    Werde ihm bestimmt die Brust geben und ja wie du sagst, dann weiss ich mehr für die Landung respektive das nächste Mal.
  • Drück dir die Daumen.
    Ist aber alles halb so schlimm. Einfach locker ran gehen, dann ist auch dein Kond entspannt 🍀☀️😌
  • Gebe mein Bestes :)
    merci viu mau!
  • Mir sind grad mit beidne (9 Monet und 4.5j.) uf Dubai gfloge. Es isch super gange, beidi hett mer ned ghört und s Baby isch de Star im Flugi gsi. 😅🙈
    Ich han mis Tragtuech debii gha & sust eifach Pulver, Wasser & Knabbersache. Vode Emirates hemer aber au so Brei und so becho, aber mini isst nur selbergmachti Brei🤦🏻‍♀️🤪Bim Starte und Lande hani de Schoppe ge oder sie hett de Duume automatisch gno (nimmt kein Nuggi).
  • @mrspfeffer😂🤣😂🤣😂 bi üs isch s gliche gsi. Üse Chli isch überall vo andere Passagier umetreit worde. Schwups und furt. Zum Glück chönts im Flugi ned abhaue 😅😅😅
  • Hahahahahaha genau so. Ha Fotis mit de Flugbegleiter wo sie di Chli hebet😂😂😂 und anderi Passagier sind cho zum mit ihre spiele. Ha so Angst gha vorem Flug aber es isch echt super gange. Muess aber sege, dass ich mir denn kein Stress gmacht han.
  • Mir grauts jetzt scho im summer mit mim hyperaktive 2 jährige und ebefalls sehr aktive 1 jährige zflüge. Judihuiii🥳🥳
  • @mrspfeffer 😂🤣 die Fotis hani au 🙈 bisch Emirates gfloge?
    Einisch het üse en Muetter und Tochter eifach mitgno. Nach öpe 20min simmer mal ga luege. Sie sind frisch fröhlich am Selfie mache gsi 😂🤣😂🤣

    @kismet bisch de schomal gfloge mitem Chline?
    Üse isch im Mai denn au 23 Monet 🥳🥳 das wird au spassig.
    Wo gasch hi?
  • Mitem grosse simmer au scho gfloge er iscj det 9 mt gsi. Isch det scho katastrophe gsi und jetzt isch er älter und es wird no viel schlimmer. Egal das chunt scho guet. Muss ja irgendwie gah. Flüget uf antalya. Und ihr?
  • @kismet ou nei 😕 aber villicht wirds jetzt total andersch. Me weiss ja nie 🍀✊🏻Wie lang fliegsch da? 🤔Mir gönd uf Miami ☀️
  • @Tessi ja genau mit Emirates. Hahahahaha so guet ja eus hends au ahbote gha uf beidi zluege😂😂😂 di
    chli fremdelet keis bitzli und hett bi allne eifach glached. Vo 6h Flug hett sie ho und zrugg jewiils 30min gschlafe😂
  • Ja nur 3.5 std. Chönt aber mit de kind 3.5 laaaangi stunde geh. Uiii miami... ja da isch mini reis pipifax degege 😎
  • Mir fliege gli 4 h mit Baby 6 Mönet und Kleikind 2 Joor und 4 Mönet ich bi au scho ganz nervös wie das goh wird 🙈
  • @mrspfeffer 😂🤣😂🤣 die sind ächt super gsi. Hend nur ein Flug vo Sydney nach Dubai gha wo alli Flugbegleiter recht reserviert gsi sind. Isch aber halb so schlimm gsi.
    Isch Dubai öpis mit chline Kind? Mir sind nur 3 Tag Zwüscheglandet und ich ha 2 devo Magedarm gha 🙈 wotts aber glich nomal probiere..

    @kismet 😅😅 ich bi mal 1h uf Köln gfloge.. isch astrengender gsi als uf Australie, chasch mer glaube.
    D Längi heisst no nüt. Wie du seisch, au 3.5h chönd meeega lang wärde. Aber chunt scho guet ✊🏻✊🏻

    @Jacqueline ned nervös si, s chunt alles tip top 🍀
    6 Monet sött guet ga und am 2 Jährige lasch en Film la laufe oder suscht öpis wos suscht ned darf (mir probieret das mal so).
  • @Tessi ja also für Chind ischs super. Sie sind meeeega Chinderfründlich und du hesch soooo viel zum gseh dete. Mir sind spontan gange, hend e Wuche vorher buecht und hend eus eifach paar Sache usegsuecht wo mer sicher wennd gseh. Will mer ned gwüsst hend wies di Chli macht. Schlussendlich simer jede Tag mitem Auto unterwegs gsi und hend meeega viel gseh. Isch nani Badesaison gsi drum hemer nur 2d im Wasser verbracht.
  • @mrspfeffer merci fürsbrichte 😃
    Muess mi da aumal no schlau mache 🤔Spontan isch immer cool ☀️😃
  • @Tessi hehe gern. Cha der na meh Tipps ge wennd wetsch was sich so lohnt und so. Ja min Maa isch kein Dubai fan aber sind mit eme Kollegepaar und ihrere Teenietochter gange und hend en überredet🤪
  • Hallo Mamis, mir flüged i 1.5 wuche s erscht mal mit eusem sohn 11 mönet uf dublin. 2.5 stund mit de swiss. Wie lauft das mit de sicherheitskontrolle? Ich möcht de buggy mitneh, dä chammer ja bis as gate mitnäh oder? Ich hoff de chli machts guet, er isch am afange laufe drum hockt er im momänt nöd gern still 🙈 hoff er schreit nöd s ganze flugi zäme 😅 danke für eui tips 🍀
  • @Meusle mir flüged regelmessig mit de Swiss uf Dublin isch no nie es Problem gsi. In ZRH chasch de Buggy bis zum Flüger näh. In DUB muesch ihn bim Gepäckförderband go abhole chunsch ihn nöd direkt am Gate über. Ich han no kei negativi Erfahrige gmacht bi de Swiss. Sie chöme en Stofftierflüger über mit dem hät denn Tochter chli gspielt ha au immer no chli eigeti Spielsache mit gno und immer alles guet gange. Gueti Reis und gnüssed Dublin☘️
  • @strawberry danke vill mal 😄
  • @Meusle Swiss isch meeeega Chinderfründlich, flüge immer wenns gaht mit ihne😂 und viel Spass in Dublin😍 mir sind scho paar Mal gsi und es isch eifach mega😍
  • @Meusle bi chli spat aber denke ich schrieb glich no.
    Mit Baby oder Chlikind hesch de Freipass. Chasch eigentli alles ine nä. Eifach wie bi üs au, Brei, Wasser etc. Separat ufs Band legge. Buggy zäme klappe und au ufs Band. Elei gahts au, d Lüt hilfet immer all wos chönd 😃Also 0 Stress ☀️

    Au im Flugi isch alles super. Sie lueget ide Regel immer dases am Chline wohl isch. Resp. Sie wettits am liebschte grad mitnä 🤪 han bis jetzt nur 1 Flug gha wos Personal distanziert gsi isch.

    Viel Spass ☀️❤️🍀
  • Danke eu vill mal 😄
  • Sind au scho zweimal mit de Swiss gfloge. Züri Spanie. Erste mal mit ca 7 Mönet und zweite mal mit ca 15 Mönet. Isch beides mal super gange. 😍 Swiss isch super Chinderfründlich. Guet mir hend en extra Sitz buechet gha für euise Sohn und de Autositz mitgno. So het er de ganz Flug pfuused und mir hends total gmüetlich gha. Er isch es mega bewegigschind und ufem Schoss heti das nie Funktioniert. 🙈😅
    Ich bin da dure eh en sicherheitsfanatiker und mir isch lieber wens Chind richtig gsicheret isch bi turbulenze. 😆
  • Würd mer gar ned zviel gedanke mache. Meistens isches überhaupt e keis Problem. 😄
  • @Avenira mir flüget im Mai s nächscht Mal wieder. Denn isch de Chli 23 Monat alt. Hend au en Sitz buechet gha für ihn. Dänke so klappets au mitem Schlafe 😃
  • @Tessi ja de Autositz kenneds halt und isch vertraut. So chasch aj als Mami mal einigermase bequem sitze. 😅 Und ich gibe halt mini Kind kekm fremde id Händ. 🤷‍♀️
  • @Avenira mir nänd leider keine mit. Die vo üs sind ja in Amerika ned zugla.
    Isch so en dumme seich 😔
  • Mir nämet dehsalb de Cares Gurt mit zum flüge. Weiss nur noni ob poschte oder miete 🤔🤔
  • Mir flüged s‘nächst Jahr mit üsere Tochter uf Australie cha mir öpe brichte wie Chind mit so Langstreckeflüg und Jetleg umgönd. Danke
  • @strawberry: mir sind im 2018 mit üsem 8 Monate alte Sohn gange.
    Wie alt isch de dis Chind?
    Was wetsch gnau wüsse?
    Chasch mer suscht auPrivat schriebe wenns ringer gaht.

    Jetlag isch 💩💩💩💩💩 gsi (sorry weni das so säge). Aber s luschtige isch, gnau 3 Tag und denn zack eifach verbi. Wie nüt gsi wär 🤷🏼‍♀️ also ushaltbar wennd weisch es hört urplötzlich uf 😃Bim retour fliege hemmer kei Minute Jetlag gha. Sind no 3 Tag in Dubai gsi. Aber das nimmt sich ja denn au nüt wennd direkt hei flügsch.
  • @strawberry: Mir si Ändi Oktober für sächs Wuche uf Australie gfloge. Öisi Buebe sind drü uns sächsi gsi und händ dr langi Flug mit Filmli luege, ässe und schlofe sehr guet gmeischteret.
    Au bi öis het sich dr Jetlag nach drü Nächt verabschidet, das reglet sich guet vo elei!
    Wie alt isch denn öiches Meiteli?
  • @alexandraB sie isch denn knapp 3.5 Jahr alt @Tessi ha dir PN gmacht
  • Hallo mitenand. Mir möchtet Mitte April mit eusem 4 monatige Bueb noch Wien flüge. Den sitzt er jo nonig im Sportsitz vom Kinderwage. Wie hend ihr da gmacht? Afoch en Buggy mitgno und für die ganz Reis sowie Ferietäg den d Lehne ganz abeloh? I het ebe gern Tragewanne debi willer dete besser geg Wind und Wetter gschützt isch, aber die isch jo nochem Flug kaputt so wie die amigs das Zügs umewerfed. Hend ihr mir Tipps bzw eui Erfahrige, wie ihr das gmacht hend?
    Ansonsten tüemer die Reis uf spöter verschiebe, wenn er den im Buggy sitze chan.
  • @Najra also mir sind mit de Swiss gfloge wo sie 6 monet alt gsi isch und ich ha dWanne mitgno. Bide Swiss chasch das verpacke lah, bechunsch so riese Säck und mer gits als Sperrguet uf. Und euse Kiwa isch immer heil zrugg cho und han en jetz siit 5 Jahr und bide zweite Tochter im Isatz und er isch immer na super zwäg. Sind uf Kroatie 2x und eimal uf Kreta und immer mitem Kiwa. Und sust wenn das ned wetsch, würi en Buggy neh wod flach stelle chasch plus e Traghilf. So hesch immer was debii. 😊
  • @mrspfeffer: viele dank für din erfahrigsbricht. den müestet mir luege dasmer mit de swiss flüged wen du so gueti erfahrig gmacht hesch. Und Traghilf isch natürli au e gueti Idee. :)
  • @Najra ja also bi eus ischs immer super gange, drum flügemer au jetz na wenns gaht mit de Swiss. 😊
  • Empfehlen kann ich auch Edelweiss (fliegen glaub Wien nicht an). Sie schauen bei genügend Platz darauf, Familien mit einem Baby in eine 3er-Reihe zu setzen, auch wenn man keinen extra Sitz gebucht hat😉
Hey! Babyforum.at ist eine moderierte Community die auf Sicherheit und Anonymität wert legt. Ein Großteil der Gruppen, Themen und Beiträge sind nur mit einem Nutzerprofil zugänglich. Melde dich kostenlos an!

Triff Mütter aus der Schweiz Zürich Ostschweiz Zentralschweiz Nordwestschweiz Mittelland Genferseeregion Tessin Ausland