Hey, viele Themen und Gruppen befinden sich im privaten Bereich.
Für den Zugang zur gesamten Community, registrier dich bei uns.

Wo sind die Mamis in rum Solothurn :)

Mini chlini princessin isch 14 Mönet alt und wär mega wen sie mal öper zum spiele het und ich zum quatshe ha :)

Kommentare

• Hallo TamyJo vo wo genau wäret dir zwöi de??
    Mini chlini isch jetzt de 10 monet aut und het leider ou niemer im gliche auter zum spiele ect☹️
  • Mir sind vo Bellach :) ihr? Uhh das wär shön chöntemr eus mal treffe🙂
  • Auso mir wäre vom steihof bi buchsi, isch nid aui wäut oder was meinsch?!
    Ig ha müesse feststeue das äs mega schwär isch anderi mamis z‘träffe mit ihrne chline obschon hie aui kontakt sueche🙈🙈Ig würd mi mega freue😁
  • Ja füren spatziergang ishes gad ned um de ecke hahaha aber wür mi glich freue😊 chamr irgendwie privat shribe das mer nummere chöns ustushe?
  • Das stimmt sueche au scho lang isch sooo schade 😢🙈Mini Tochter isch 9 Monate aber ich bi vo Boningen 😢
  • Ohh das ish ja no wiihter😞 shaaade
  • Huhu @ TamyJo
    Ich bin vo Rüti b. Büren☺️😉Bin 31, Han en 8 jährige Sohn und en 6 Tag alti Tochter😌 eusi kiddis sind ned grad im gliiche alter aber vlt chönnt mer sich gliich mal underhalte und kennelerne? Eifach mitem treffe wirds die negste paar wuche vlt no grad nüt☺️☺️Ganz en liebe Gruess
Hey! Babyforum.at ist eine moderierte Community die auf Sicherheit und Anonymität wert legt. Ein Großteil der Gruppen, Themen und Beiträge sind nur mit einem Nutzerprofil zugänglich. Melde dich kostenlos an!

Triff Mütter aus der Schweiz Zürich Ostschweiz Zentralschweiz Nordwestschweiz Mittelland Genferseeregion Tessin Ausland