Weli Windle?
ALOHA
906
in Babypflege
Es git ja soooooo viel verschiedeni Windlene (Aldi, Lidl, Coop, Lillydooo....)
Hender am ahfang verschiedeni poschtet und teschtet oder wie hender oi füre marke entschiede?
Hender am ahfang verschiedeni poschtet und teschtet oder wie hender oi füre marke entschiede?
Hey! Melde dich an oder registriere dich, um mitzureden.
Kommentare
37
Ganz eifach Pampers. 😁 sobaud mi bueb würd druf reagiere würdi was neus usprobiere. I würd nid z viuu verschiidnigi teste wüu wes bebe uf eini reagiert weisch nid weli dasses isch. 🙈🙉🙊
0
afang milette gha, will de shnitt am beste passt het. im verlauf hemmer vershideni usprobiert wege passform, uslaufe ect. siteme jahr simmer aber bide babylove vom dm, die einzige wo verhebed und vode form her würkli passed
207
906
80
906
Bin ja gspannt😅 priisunterschied sind au sehr heftig.
Wie ischs mit de lillydooo? Ha det einigi übercho😅 aber die gönd sicher is geld🙊
80
906
80
141
215
164
0
0
906
240
29
0
Für uns stimmt das - so muss ich beim Einkaufen nicht noch an Windeln denken. Das Abo kann man jederzeit auch pausieren bzw. stoppen oder den Liefertermin verschieben!
0
0
184
256
0
906
64
184
baby dry händ mir nacher tag&nacht brucht. händ eigetli guet verhebet aber wie gseit ich find sie stinket rächt wäns voll sind. activ fit oder wie dä rescht heisst känni nöd. pants hämer ab grössi 4 kauft will mir das eifacher gange isch zum ahlegge wänns dumm due händ bim wicklä😉
2
114
114
Streifli wo blau wird wenns en Bisi gmacht hend. Die han ich super gfunde!
37
80
37
184
14
906