Mamis us Basel und Umgäbig

2»

Kommentare

  • Wie gohts euch allne so!
  • hoi Zämme 😊
    würd aau gärn neui lüüt khenne lerne, bin jedoch erst mit mim erste Kind schwanger, er khunnt vorrussichtlich im Juli und ich bin 29Johr alt, bin ussm „oberbaselbiet“ und mobil.
    würd mi freue öbbr kenne zlerne für gmeinsami unternähmige &‘ so:)
  • @fabienne91 Oh scheen!! Ich ha au e Julibaby😊😊🥰🥰
  • @Jeaninne denn hets joh bald geburtsdaag ☺️🎁 mir grauts devor wenn’s jetzt so warm wird 🥵😃
  • Joo bald bald fyyre mir dr 1. Geburtsdaag😱🥰🥳

    Das glaubi dir!! Ich ha letzt joor mega mieh ka, virallem mitem Kreislauf. Allerdings hani scho die halbi Ss mit däm mieh ka.
    Wichtig halt viel trinke! Kalts Fuessbad het mir ame no gholfe odr eifach voll dr Couchpotato🤷🏼‍♀️
    Fyr unterwegs hani dä Evianspray no ka und denn mi mit däm igneblet und mini Kompressionsstrümpf igsprayt (au wenni sie aka ha) das het scheen abekiehlt😉
  • @Jeaninne so härzig sho sooo gross ☺️😍 wenn het sie denn? glaub hend ebbe shomol gshribe ish e maitli oder? &‘ du bish doch ursprünglich aau vo Kleihynige oder?

    okay danke für die tipps, die nimm ich mir uf jede fall zue härze 😃 ha nämlich sho rächt mieh mit de hitz wenni nid schwanger bi 😂 mag mr gar nid vorstelle wies jetzt wird und denn wohne mr no innere Dachwohnig 😅🙈 aber wird sho iwie und am ändi vo dere ziht krieg ich joh s schönstee gschängg wos git uf dere wält 😍🥰
  • Jo e Maitli, sie het am 12.Juli geburtsdaag. Nai ich bi vo Rieche😊

    Bitte, viellichts hilft dr jo😉 es goht alles verbi und jo wenn denn di Baby do isch, isches wunderscheen😊
  • ah nei du hesh gschriebe ish nid wiht vo kleihynige stimmt 😃ja voll das glaubi und deswäge nimmi das au alles sehr gärn in Kauf 😊
  • hallo liebi fraue😊
    mir sind jetzt vo basel und riinach zooge und kenne do hinte leider niemerts. sind oft elleige und würde uns freue wenn mir tolli mamis dörfe kennelerne. mini tochter isch 2 jährig worde und ich wird 25🤪 ich hoff mir finde do e tolle ahschluss🥰
  • Hallo liebi Mamis😊
    Do ich im Umfäld fast die einzig bi miteme Kliinst-Pensum bim schaffe, würd ich mi über neui Kondäkt freue. Ich bi 31, mi Sohn isch jetzt denn 16 Mönet alt. Ich weiss wägem Corona nit immer ganz eifach, mir sind au sehr vorsichtig.😷 Trotzdäm gseh ich kei Problem drin, sich dusse z träffe, ufeme Spielplatz, Wald, o.ä. würd mi freue vo euch z läse😊☀️
  • Sali rebi89; bi scho lang nym do aktiv gsy und gsehs drum erst jeze.
    Ich ha e Meitli vo 2 joor alt isch. Falls de noch wie vor öber suechsch zum abmache, bi ich au immer froh um neui Kontäkt☺️
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum