SWISSMOM-PARTY 🤩

1151618202195

Kommentare

• @samantha i muess o euthyrox nä ir schwangerschaft, dr erscht wärt isch äch bi 1,3 gsi 🤔 iz ischs bi 0,9, sigi guet igschteut u muess ds euthyrox eifach witer nä
  • @Adriana Bi mier isches damals zahlt worde.
  • @Kaischda: 0a0be800-3c30-11e9-82fd-7bf8f4d93ab3.jpeg han das jetz bstellt 😍🤗 freu mi scho jetzt mega
  • @Grö;ipschi ui da esch jo mega früeh... chont das vom FA us? Wie regelmässig muesch ed Kontrolle? Min Endokrinolog jöt gseit Grenze be SS esch 2.3, aber. Or wägem Baby ohni SS würd er denn no nüt geh
  • @samantha vilech hanis o fautsch im chopf, gloub es isch o 2,3 gsi 🙈 chunt vor FĂ„ us, i ga eh au 6 wuche i d ss-kontroue u de mässe si geng no grad ds TSH. nid schwanger mĂĽessti o kener medis nä.
  • ;ngeliDas sooofa de hammer😍😍
  • @dinaa: ja vorallem für de priis vo 109€ chasch nüt säge im verglich was es süst git für 200.- ufwärts...
  • Fraue i ha e -woohrschiins blödi - Froog: Cha es sii, dass dr Eispring bi dr gliiche Fraue vo Zyklus zu Zyklus an unterschiedliche Däg isch, i meine in eim Zyklus am Tag 14, im nögschte Zyklus am Tag 21? I ha ebbe no niä Övutest gmacht und ha immer eifach aagnoh es isch öbbe Zyklusmitti -oder zumindest bi mir immer öbbe gliich??? 🤔🤔🤔
  • @Tina37 ja das chan tatsächlich si. Isch bi mir de fall gsi - obwooohl ich immer en 28-29 täg zyklus gha han. Weisses nur wili bim frauearzt ame de eisprung bin go uslöse.
  • @Tina37 Jo das chan glaub guet sie dass er a unterschiedliche täg isch..mir het imfall sehr gholfe dbeobachtig vum zervix schleim..wenn de so eiwiss konsistenz agno het hani gfĂĽsst ez isch eisprung ziit
  • @Adriana nei es wird nid zahlt ämu nid übers kvg! Evtl. hesch ä zuesatz wos deckt..
  • okay danke @sabi81 sus kaufis grad morn in Konstanz..
  • Aha! Sehr spannend... i ha nämlig au sehr en regelmässige Zyklus und ha mi eifach an mini P Tracker App ghalte u mir händ denn dementsprechend am Tag 9-12 vo mim Zyklus fliissig Sex gha und denn am 21.2. nomol just for fun 😬 - u denn hani am 27.2 en Test gmacht vor em Mittagesse und dä isch negativ gsi. Jetzt warti aber siit 2 Däg uf mini Periode, wo süscht immer genau tag 28 iitrifft .... ?
  • cha mer öber häufe wenns om wösch wäsche goht🙈? rosa hömli, violeti hömli & h‘blaui hömli zäme? oder was met wellere wöschfarb? danke vöu mau & bitte lachet mi ned us🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️
  • und ez nomol en test?
  • @Adriana, i chum mr so blöd vor wenni jetzt nomol id Api renne und en Dag spöter mini Periode bechum (ha nämli mega PMS Symptom, es foht eifach dPeriode nit aa) 😂 aber du hesch natürli recht es, i ha nur diä Möglichkeit oder no chli warte, ussert öbber vo eu isch e Wahrsagerin? 😂😉
  • ich han ein zyklus bevor i schwanger worde bin mini täg am tag 31 no ĂĽbercho..bim nächste monet hani denn am 31. positiv testet ka..und ich hans immer so 28.29. ĂĽbercho.. druck der de dume
  • @Vanessa RB das chasch zäme due aus buntwösch.
  • @tamtam86 danke vöu mau🙏🏽🌸
  • JuNaJuNa

114

bearbeitet 1. März, 18:40
    Ihr Liebe, min Tochter(10ni) het 40° Fieber und wett mir eifach dä Algiforsirup nöd trinke. Ez hends bim Arzt gmeint wenns so höch isch( s‘höchste isch 40.4° gsi) me müess luege das mers chönd senke. Ez hani überleit ihre es Dafalgan 500g zgeh.. idä Pakigsbiilag stoht das mers ab 9ni gäh dörf.. det stoht aber au 30-40kg, sie wiegt aber 26kg... 🤷🏻‍♀️ denn dörfis nöd geh, oder?
  • @Vanessa i würd di hällblaue Hemmli nid mit rosa und violett zämä wäsche.. sondern mit dr wisse wösch! u nur dunkli sache mit dr buntwösch
  • ;ngeli 😍😍😍 wow!!! schad hei mir ke Platz süsch würdi das Sofa ou grad bstelle😊
  • @Vanessa RB ich mach immer e schwarzi wösch, e Roti(rosa,violett..) e wissi und eini mit grau und hellblau😅😂 und natürlich denn no chochwösch.. eini mit helle sache und eini mit farbige😅
  • @JuNa haha, ich trenne au alles akribisch. Be eigentlich täglich am wösche. Zom glöck hani e eigeti maschine!
  • Ich bin au debi isch uh cool da 👍🏻 han gad kurz eh frag viellicht kann mir öper vo eu helfä Ombre färbe ih dä schwangerschaft möglich? Es wär ja den nur ih dä spitzä und nöd ah dä kopfhut.
  • @mamala ich au, aber bi 2 Meitle und insgesamt 5 Familiemitglieder hani schnäll für jedi Farb es Biigeli😂 und zum
    Glück au e eigeni Maschine😉
  • Ach gott Fraue, mi Chli het grad id Stube 💩💩💩🙈🤪 mi Ma het denkt nachem 3x 💩 hüt, chunt sicher nüt me.. falsch gedacht lieber Freund 🥳🥳🥳
  • Het schomol öper das problem ka das s chiind kei schoppe nimmt?🙈 si isch 4.5 monet und ich ha jede ufsatz jedi fläsche silikon bis latex alles probiert🙁 kei mumi kei pulvermilch nüt nur mini bruscht😅
  • @sorriso🙋;🏻‍♀️ min Sohn isch au so es Exemplar.. bis hüt😅 Er isch ez 13 Mt gsi
  • Hallo mamis.. mini tochter 3 mönet alt het chli es nasses aug und chli rot, chani das mit salbeitee uswäsche? Bin nümme sicher obs salbei isch?😬
  • @JuNa ohhh gott🙈 ich ha drum afo schaffe und wär einiges ruehiger wenn ich wüsst si nimt dä schoppe
  • @Sini wegem Salbeitee wüssti grad nöd, aber falls stillsch chöntsch au Mumi näh, oder Chochsalzlösig. So han ichs amigs gmacht😊
  • @Sini uns het kochsalzlösig am beschte kholfe. Eifach mehrmols am tag
  • sorriso schrieb: »
    Het schomol öper das problem ka das s chiind kei schoppe nimmt?🙈 si isch 4.5 monet und ich ha jede ufsatz jedi fläsche silikon bis latex alles probiert🙁 kei mumi kei pulvermilch nüt nur mini bruscht😅

So es Exemplar hani au😁 het en nie gno
  • Han e doofi Frog 🙈 und ihr chönd mir sicher helfe.

Me gönd morn mit em Junior is Hallebad dörfer windelbadhose ahlegge oder mues e Stoffbadhose si?
    Händ ihr mir no gueti tips uf was das ich muess achte?

Danke viel mol für eui tipp
  • @Tessi hahs 🤣🤣😂😂😂 ohjee
  • @Elefä;ntli
    Das esch jo Bad zo Bad onderschiedlech würd det chorz froge
  • Danke euch vell mol..😊
  • JuNa schrieb: »
    Ihr Liebe, min Tochter(10ni) het 40° Fieber und wett mir eifach dä Algiforsirup nöd trinke. Ez hends bim Arzt gmeint wenns so höch isch( s‘höchste isch 40.4° gsi) me müess luege das mers chönd senke. Ez hani überleit ihre es Dafalgan 500g zgeh.. idä Pakigsbiilag stoht das mers ab 9ni gäh dörf.. det stoht aber au 30-40kg, sie wiegt aber 26kg... 🤷🏻‍♀️ denn dörfis nöd geh, oder?

@JuNa entweder lütisch churz ih ne apo au wo no offe het oder ihs kispi! Aber ig denke ds darfsch scho gäh! Aber am beste cha dir dr apotheker uskunft gäh!
  • Zehra schrieb: »
    Ich bin au debi isch uh cool da 👍🏻 han gad kurz eh frag viellicht kann mir öper vo eu helfä Ombre färbe ih dä schwangerschaft möglich? Es wär ja den nur ih dä spitzä und nöd ah dä kopfhut.

Also ich tue ganz normal wiiter min ahsatz nah färbe, süsch weri eh grossmutter statt eh mutter endi SS 🤣
  • @Kaischda, @JuNa, danke vöu mau, de dueni sie nomau trenne😅😅😅.
  • @sabi81 dankä für dä tipp mit dä apothek, uf da wäri ez nöd cho😂😅🙈 hans grad abklärt! Dörfs ihre 3x täglech geh👍🏻 im kispi verwiiseds eim immer uf e Hotline wo idä min 3.- chosted, drum hani dänkt frogi zersch eu😅🙈
  • soooodeli d'Adriana macht sich ez a ihres erschte Pullöverli Nähprojekt ide Gr. 56 😍😍😍
  • Sini schrieb: »
    Hallo mamis.. mini tochter 3 mönet alt het chli es nasses aug und chli rot, chani das mit salbeitee uswäsche? Bin nümme sicher obs salbei isch?😬

Salbei wüssti grad nid. Aber Schwarztee chasch näh. Eifach kei Kamillä, das cha no meh reizä. Oder wiä gseit Muettermilch oder Kochsalzlösig
  • Ich bruche üchi Hilf:

Üse Sohn 20 Monet, isch am Abig immer ganz ufdreit und völlig näb de Schueh.
    Es chunt wie agrüert.
    Gibem scho vode Similasan Globuli, aber es nützt nüt 😔

Hend ihr irgendwelchi Tips oder wüsset ihr Fraue was das cha si? Bi um jede Ratschlag froh 🙏🏻❤️
  • @JuNa chönt mini schwöster froge sie isch Apothekerin 🙂
  • ;ngeli ja bi grad vorane go kids sofas aluege die priise😱
  • @Sini würs wie JuNa seit mit chochsalzlösig, wens aber nöd besser wird am Kia evtl fotti shicke, min chline hets au gha - kia het gseit bindehutentzündig, ha denn so tropfe müsse holle ide apothek, het grad besseret nach 2 täg
  • Mary Lou schrieb: »
    Hallo mamis.. mini tochter 3 mönet alt het chli es nasses aug und chli rot, chani das mit salbeitee uswäsche? Bin nümme sicher obs salbei isch?😬

weleda augentrost isch super, chasch i monodose chaufe
Diese Diskussion wurde geschlossen.

Triff MĂĽtter aus der Schweiz ZĂĽrich Ostschweiz Zentralschweiz Nordwestschweiz Mittelland Genferseeregion Tessin Ausland