SWISSMOM-PARTY 🤩

1202123252695

Kommentare

• party verbi? 🥂😴
  • Ich hatte genug Party gestern an der Fasnacht 😂
  • hahaha, daher die katerstimmung 😂
  • Ja, bin meeeega müde 😓
  • Eher aui ar Sunne und niemer wo sich beschwärt. 😂🤷🏻‍♀️
  • isch jo ou rächt so, hetti nume grad gärn öpis gläse ;)
  • @Adriana mir händ ganz en alte chariot und d hängematte hät passt
  • @corina das heisst ich chan uf tutti irgend e babyhängematte kaufe und sie denn montiere? muess eifach vur gliche marke sie oder?
  • @malguggn bi au immer liecht enttüscht wenni kei noii iträg zum lese gseh 😂
  • Bi uns isch hyt eifach e fuule daag ufem sofa ufem
    Programm gstande😂 do ich s ganze weekend krank gschriebe bi, hani au nyd so viel gmacht... bi abr froh wenni am mittwuch wieder ka go schaffe.
  • @Adriana mir händ die vo chariot, weiss nöd obs bi jedem modell gaht, frög doch din kolleg was er euch für eine git, dänn settisch im e-net chönne nacheläse obs passt. Bi eus häts passt gha
  • @corina merci dir 👌
  • 0f9d4cd0-3ddb-11e9-a2aa-15b0a049a93d.jpeg@Adriana mir händ die ubd es staht für alli ussert de chanook
  • 🙈ussert chinook
  • Adriana schrieb: »
    Idch scho mol öbbert Hochschwanger ufs Hörnli gloffe? Min Partner het sgfühl ich schaff das nöd wells zviel höhemeter sind..und ich will aber unbedingt mol uf das hörnli i dem schöne wetter vor de geburt..gäbts e alternative mit chli easy spaziergang und denn eis trinke ime resti wos schön isch rum zürich winti

@Adriana ich ha ä bekannti die isch no id wanderferie hochschwanger 1mt vor geburt. sie isch aber immer wieder go wandere und isch sportlich. chunnt also uf dini kondition ah. ich zbsp bi im 6mt in wengen gsi, ha chum luft becho det obä und ha gschnuufät wie es walross uf dene 500m zum huus vode schwägerin🙈
  • @corina cool danke bin grad au uf de homepage
  • 34c18cf0-3ddc-11e9-a2aa-15b0a049a93d.jpegcha die öper bruchä? Gern PN mit prisvorschlag😊
  • @Mirj jo ich bin glich zwäg wie bi dir schnuffe au wienes walross und denn chömed no die kontraktione dezue..hend ez hüt abgmacht dass mer shörnli mol in agriff nämed mit de chilä ide tragi 😊
  • @Adriana ech mache au Hülle förs Gsondheitsheftli 🥰 bi Interesse dafsch di gern mälde of melanie@zauberhaft-creative.ch oder 079 752 50 21edc4b110-3de0-11e9-a2aa-15b0a049a93d.jpeg
  • Ich kann gerade nichts beisteuern zur Diskussion. Habe keinen Veloanhänger, bin nicht schwanger und nicht am üben 😬
  • @Melanie cool danke..jo i würd mi die nächste Wuche denn ev mol bi dir melde zum eis afertige lo. Homepage hesch keini?
  • Häts garte-mamis da?🤗😍 bestahts interesse anere “gruppe“?
  • Doch hane Homepage, mösst aber dringend mol aktualisiere, dBilder send nöm die neuschte 😬www.zauberhaft-creative.ch
  • wiä würdät ihr das gseh?
    d‘schwöschter vo mim mah (sie läbäd in dütschland), hät vorgester än buäb becho und ihm dä glichi name gäh wiä mir üsäm chliinä (18mt.) hetet ihr da müäh oder nid?
  • ALOHA schrieb: »
    Häts garte-mamis da?🤗😍 bestahts interesse anere “gruppe“?

Jaaaa😍😍
  • Cazzley schrieb: »
    wiä würdät ihr das gseh?
    d‘schwöschter vo mim mah (sie läbäd in dütschland), hät vorgester än buäb becho und ihm dä glichi name gäh wiä mir üsäm chliinä (18mt.) hetet ihr da müäh oder nid?

Sehr schräg🤨🤨 wieso macht mer so öbis?? Sie macht ihrem bueb absolut kein gfalle demit
  • @Melanie uuhh mega cool jo do werdich definitiv es Gsundheitsheftli bi dir denn bstelle. Merci
  • @Cazzley hmm..ne findi au nöd so cool..vorallem wells dSchwögerin resp. Dschwe vum Ma isch..isch jo doch recht nöch..toll...wirsch sie druf aspreche? Und was seit din Ma dezue?

Ha zwar numä äs chlins Stück Gartä u cha nid soviel machä. Würd ällwä nid so aktiv schriibä, aber läsä...
    wiä würdät ihr das gseh?

uiii mega schräg. wörds auso ned wörkli toll finde... 🙄
  • @ALOHA du bisch die geikst..huere aktiv im neui Gruppene erstelle coool :D :D
  • Ich bin auch am gärtnern. Aber werde die Gartengruppe mit Fragen zulöchern.

Unser Neffe heisst ähnlich wie unser Sohn und mich hat es (anfangs) gestört.
  • @nanu14, @Vanessa RB, @Adriana; ich weiss gar nid wiä reagiere vor allem isch äs eh scho gloffä, das baby hät jetzt dä name will sie dä scho immer cool gfundä hät aber ich han ehrlichgseit scho müäh und het so öppis im umgekeherte fall niä gmacht. 🤷🏼‍♀️
  • @Admin es het mehreri offni Gruppene mit Thema Winterthur, chame das echt uf eini mache dass alli Mamis i einer Gruppe sind wo vu Winti chömed?
    wiä würdät ihr das gseh?

Das würi nie mache😅 fänds seeehr speziell. Wür au en dumme spruch mache - obs zfuhl gsi sind en name zsueche. Mal luege was den meined🤦🏼‍♀️
  • @Cazzley will sie dä scho immer cool gfundä hätt...aber denn hesch du das gwüsst oder chöne ane dass sie ihres Kind so werded nenne wo ihr de Name für oies Kind usgsuecht hend? Oder hender eh nie über Näme gredt..?
  • Adriana schrieb: »
    @ALOHA du bisch die geikst..huere aktiv im neui Gruppene erstelle coool 😃 😃

😍😍 jaaa voll. Find de ustuusch so spannend - und mer lernt vo jedere person meh dezue😍👌🏻
  • @Cazzley finges ungersti vo dire schwägerin! Si hättes ja süsch aus zwöit name chönne gäh!
  • @Vanessa RB ich fändis mega doof! Sorry ich find das chasch ned bringe. Wenns etz 4 mönet usenand wered okay, denn chöntis na verstah(traumname etc und oft so gredet mit em baby im buuch) aber so..nei..fänds ned cool 🙈

Oh ja da wäri au debii 😍
  • @ALOHA @Cazzley aber ich glaub mit so Bemerkige musch huere ufpasse am schluss gits no en familie stritt.. :/
    goht mer glich aloha
  • @ALOHA wie meinsch gartemamis? Miteme garte wo säuber gmües usw apflanze?
  • @klä;ffchen nid mau öppis z verchoufe? 😂
  • @ALOHA 🙋🏻‍♀️ ja! gad hät wieder 2h gjättet.. und ha kei ahnig vo nüt, setzt eifach alles use. entweder es wachst oder d‘schnägge frässeds😅
  • susu schrieb: »
    @ALOHA wie meinsch gartemamis? Miteme garte wo säuber gmües usw apflanze?

Genaaau🤗🤗 han mal en post gmacht🤗🤗
  • Mirj schrieb: »
    @ALOHA 🙋🏻‍♀️ ja! gad hät wieder 2h gjättet.. und ha kei ahnig vo nüt, setzt eifach alles use. entweder es wachst oder d‘schnägge frässeds😅

😂😂😂 haupsach 🐌 hend froid😅
  • @Sunshinemom haha 😂 ich hätte tatsächlich ein Kleiderpaket zu verkaufen 😂

Jaa😍👍🏻
  • @Adriana; mir händ nid sooo än enge kontakt und händ niä über nämä gredt. sie hät‘s mim mah mal gseit und ich han ihm dete au gseit, dass ich das nid cool findä. will mir werdet leider keis zweits baby becho und drum han ich dä name blödgseit i dä familiä für min chliinä ha welle. logisch gits 1000000 mit äm glichä name und das isch au völlig ok aber nid grad i dä glichä familiä
  • @Cazzley hmm..jo isch scho blöd..aber i glaub i würs nöd aspreche..musches eifach schlucke und gras drüber wachse lo..isch ärgerlich..
Diese Diskussion wurde geschlossen.

Social Media & Apps

Registrieren im Forum