SWISSMOM-PARTY đŸ€©

1757678808195

Kommentare

  • Weni mi richtig erinnere so rund 5x130ml mau chli meh mau chli weniger..
  • Ich habe gerade etwas Zeit und möchte noch meine Gedanken zu diesem Edeka-Spot niederschreiben (sorry, wird wahrscheinlich lang). Als erstes möchte ich sagen, dass ich mich nicht wirklich aufrege, dafĂŒr ist mir Werbung zu wenig wichtig. Nichtsdestotrotz finde ich diesen Spot völlig daneben und auch bedenklich. Da er hier angesprochen wurde, möchte ich darlegen, weshalb:
    1. gebe ich KlĂ€ffchen recht: Gleichberechtigung ist keine Einbahnstrasse und sollte fĂŒr beide Geschlechter angestrebt werden.
    2. macht sich Edeka ĂŒber engagierte VĂ€ter lustig. Viele MĂŒtter beklagen sich, dass ihre MĂ€nner zu wenig helfen und sich zu wenig mit den Kindern beschĂ€ftigen. Nun, wenn ich als Trottel vom Dienst dargestellt wĂŒrde, hĂ€tte ich auch keine Lust mehr dazu. Moderne VĂ€ter sollten unterstĂŒtzt und motiviert werden. Mit diesem Spot wird das Gegenteil gemacht.
    3. Der Spot zementiert alte Rollenklischees. Der Mann ist nicht fĂ€hig, sich um Haushalt und Kinder zu kĂŒmmern, nein dafĂŒr braucht es die Frau. Also: Frauen zurĂŒck an den Herd. Das ist sexistisch. Ich finde die Botschaft sowohl fĂŒr MĂ€nner wie auch fĂŒr Frauen daneben.
    4. finde ich es beschĂ€mend und stillos, wenn man sich selbst gut darstellt, indem man jemanden anderen schlecht macht. Ich werde gerne fĂŒr meine eigenen Leistungen gelobt, nicht fĂŒr das „Versagen“ anderer. So möchte ich nicht gefeiert werden. Ich möchte nicht besser sein als mein Mann, sondern gleichwertig. Ich möchte Anerkennung als Mutter fĂŒr meine eigene Leistung. Genauso hat aber ein Vater Anerkennung fĂŒr seine Leistung verdient.

    SelbstverstĂ€ndlich könnte man diese Werbung auch einfach mit Humor nehmen. WĂŒrde bei uns Gleichberechtigung herrschen, wĂŒrden das die meisten vermutlich auch tun. Engagierte VĂ€ter sind aber auch in der heutigen Zeit noch keine SelbstverstĂ€ndlichkeit. Die alten Rollenbilder sind noch tief in vielen Menschen verankert. Und genau deshalb ist so ein Spot aus meiner Sicht problematisch.

    Hier wurde noch erwĂ€hnt, dass die Frauen kein „Theater“ mehr machen wĂŒrden (in AnfĂŒhrungszeichen, weil ich es nicht so nennen wĂŒrde). Das stimmt nicht. Am 14. Juni findet ein Frauenstreik statt, der auf die immer noch fehlende Gleichberechtigung aufmerksam machen wird. Die Frauen haben noch nicht aufgegeben und ich hoffe, dass auch die MĂ€nner nicht aufgeben werden, um Gleichberechtigung zu kĂ€mpfen. Denn es gibt tatsĂ€chlich verschiedene Bereiche, in denen sie benachteiligt sind.

    So, das war mein Wort zum Sonntag 😀 (oder zum Muttertag... 😉) vielleicht dient es ja der einen oder anderen als Gedankenanstoss.

  • Fraue ich han mega viel buebekleider vo 50-80. alles vo summer bis winter quer dure. Han zwei buebe eine es summer eine es winterbaby. Falls ihr öpis bruchet meldet ĂŒch. Am pris sells ned scheitere
  • Liebi @Clea din Maa cha und isch wahrschiinlech sehr Stolz dich als Frau zha. Du hesch das sehr schön gschriebe und ich teile die Meinig zu 100% mit der. Schööns DĂ€nke ❀
  • Super gschribe @Clea bi voll und ganz dire Meinig.
  • @Clea schön geschrieben.
  • Aso ih kĂ€nne d Werbig immerno nid aber so wies tönt het d edeka eifach en loschtige Werbespot welle machĂ€ ih dere höttige emmer meh werdende verbitterte WĂ€lt.
    GlichberĂ€chtigung ja aber d Manne hĂ€nds ih vellem (nid allem) eifach zur glichberĂ€chtigung zcho wie en Frau. En Maa cha hötzetags immerno wĂ€hle eb er im Huushalt mithilft oder nid beziehigswiis sech intensiver um d Chind will kömmere wie frĂŒĂ€ner. Eb jetzt Maa oder Frau sech gebore fĂŒhlt fĂŒrd Ufgab XY sei dahingestell. Git gnue Manne wos eifach au nid wĂ€nd will sie sech för das nid fĂ€hig halte oder eifach das ned eres ding esch und wenn mer senigi denn d „Frauerolle“ Ufzwingt denn chas womöglich so en spot geh.

    TĂŒĂ€nd doch ih dr höttige Ziit eifach weder meh sache mit humor neh s lĂ€be werd vo tag zu tag ernscht gnue denn sell mer en Werbespot nid au no usenanderneh ond hinderfroge wenn er scho mol uf luschtig gmacht werd. Genau glich wie de Lehrer Spot. Finds toll wenn weder Humor dri chund ih euses trischti lĂ€be ond jo die meischte Humor send nor möglich wenn öper deför de Chopf hehebt.
  • @Shira genau soo gsehni das au... all fĂŒhled sich immer grad agriffe und beleidiget... weil das ebe denn genau die sind wos eso ablauft... wo sich de zimli sicher genau eso verhaltid... und mit sertige witzige sache wahrschienli ebe tĂŒpft werdid...
    und ja finde d fraue sind i wiitus meh beriivhe benachteiliged wed manne... aber wege dem gahn ich ned go demonstriere. Schliesslich Ă€nderets ide allgemeinheit ned viel. Mier isch wichtig wes dihei isch und das mini chind ned eso ufwachsed. Das sie lehrid dass all gliichwertig sind👍

    Ah ja und ha de niemmert welle agrife oder beleidige â˜ș nur euchi meinige sprich die vo euchne manne/ papis vo euchne chind ghöre👌
  • Ich finde hier geht es nicht darum ob der Spot witzig ist oder man es mit Humor nehmen sollte, sondern dass sich MĂ€nner darĂŒber aufregen und auch das Recht von Gleichberechtigung einfordern dĂŒrfen. Weil MĂ€nner in den Augen der Frauen weniger benachteiligt sind, berechtigt das meiner Meinung nach nicht, dass dann der O-Ton kommt, mach mal weniger „Mimimi“. Sonst verfehlt der Begriff Gleichberechtigung ja jegliche Wirkung.
  • Bi der Meinig wiĂ€ @Shira, mu setts mit Humor nĂ€h und nit immer alles so Ă€rnscht. Ä witz spielt mit dĂ€ Klisches, susch isch er nit luschtig. De derfti mu kei Witz me verzelle, trurig.
    GlichberÀchtigung wird niÀ i alle Bereiche gÀh, den Ma und Frau sind nit glich, das isch nu mal so.
    Bi absolut derfĂŒr, i der BrufswĂ€lt soll jede fĂŒr die glich Arbeit kenne mache, glich viel VerdiĂ€ne usw.
    Multitasking, isch zum Biespiel Ă€ FĂ€higkeit wo nur wenigi Manne hent, wir Fraue hent da. DiĂ€ FĂ€higkeit bruchsch aber fĂŒr vieli Bereiche. We diĂ€ fehlt kasch nit sĂ€ge so diĂ€ willi jetzt, wett ja glich berĂ€chtigt si.
    Git nu tĂŒsigi vo Biespiel...
  • finde ou, mer sött nid alles so tierisch ernst nĂ€h... egal, ob jetzt d mĂ€nner oder d fraue höchgno wĂ€rde. mi wĂŒrds ou nid chratze, wenn d fraue als unfĂ€hig wĂŒrde dargstellt wĂ€rde. mein gott, git wiit schlimmers uf dere wĂ€lt.
  • isch das easy wenn me em baby mitre normale nagelscher fnĂ€geli schnid oder mummer e babyscher ne..i hoff ich werd nöd grad verbal gsteinigt 😁🙈
  • schaai schrieb: »
    isch das easy wenn me em baby mitre normale nagelscher fnĂ€geli schnid oder mummer e babyscher ne..i hoff ich werd nöd grad verbal gsteinigt 😁🙈

    Setsch eifach ih de erschte 4-6 Woche d nĂ€geli gar ned schniede und viele will den d gfahr bestaht das die no dĂŒnne wurzle chönd beschĂ€digt / usgresse werde. So hets zumindescht mer mini hebamme gseit. Eb du das nachher mit de baby sache machsch oder mit de erwachsene spellt nid so ne rolle. S schĂ€rli vo de baby hĂ€nd eifach en abgrundeti spetze so das mers nid cha stĂ€che und s nagelschĂ€rli esch halt chliner das mer die chline nĂ€geli besser cha neh. Aber wenn du met em andere besser z rĂ€cht chonsch set da glaub kei rolle spelle. Ih ha halt förd chind au för min 4 jĂ€hrig liĂ€ber de chinder nagelklipser will er ned so gross esch för die chline nĂ€gel
  • schaai schrieb: »
    isch das easy wenn me em baby mitre normale nagelscher fnĂ€geli schnid oder mummer e babyscher ne..i hoff ich werd nöd grad verbal gsteinigt 😁

    ich nimm immer e normalii đŸ€­đŸ€­
  • 😭😭 fasch 5 Wuche „Wuchefluss“ gha u iz hani Azeiche fĂŒr isetzendi Periode 😭😭
  • wo bechumi söttig sandale? 🙏dosebach hĂ€t nĂŒt & zalando hĂ€t sooo viel, das mer nie fertig wird mit luege & han au nĂŒt gseh.
    bild vo pinterest353d1710-756a-11e9-8f0d-834bddad50ce.jpeg
  • Hei ihr liebe mini kollegin het mi öpis gfröget und ich ha kei ahnig wie das heisst evt wĂŒsset ihr das

    Es git irgendwie bi de gmeint oder kanton öpis wo mer geld bechunnt fĂŒr das dass mer uf s chind luegtđŸ€” es hĂ€nd aber nöd all gmeinde dasđŸ€” wie nĂ€nnt mer das? Oder wie cha mer das beatrĂ€ge😅
    Danke fĂŒr eui hilf❀
  • @Valerie du meinsch wemĂ€ ufds eigĂ€tĂ€ chind luegt? Ussert erziehigsguetschriftĂ€ wĂŒssti nĂŒt...
  • Genau ufs eigete chind luege tuet😊Ich gib das de kollegin witter evt isches grad das🙈
  • @Clea hesch ds super gschriebe! Me cha dr spot ou im internet nache luege.. mi wĂŒrd aus papi scho d ussag störe: mama, danke das du nicht papa bistđŸ€·â€â™€ïž
  • @Valerie ds bechuntmĂ€ aber de ersch im auter mit dr AHV weni ds richtig verstandĂ€ ha
  • @Valerie ha mich letschtmal au erkundigt will mis mami das ĂŒbercho het aber gits anschienend nĂŒme 😓

    cb509710-75a9-11e9-8f0d-834bddad50ce.jpeg
  • Aha nei demfall isches nöd dasđŸ€”
    Au eini da bim schaffe het becho đŸ€”
    mer cha das nur bis s baby 6mönet isch beatrĂ€geđŸ€·đŸ»â€â™€ïž
  • Ahhh oke denfall das gsieđŸ€”
  • Mis mami het das damals ĂŒbercho bis ich 2 gsi bin, het sie letschthin grad verzellt
  • So schad das es nĂŒme gitđŸ€”
  • So schad das es nĂŒme gitđŸ€”
  • Valerie schrieb: »
    Aha nei demfall isches nöd dasđŸ€”
    Au eini da bim schaffe het becho đŸ€”
    mer cha das nur bis s baby 6mönet isch beatrĂ€geđŸ€·đŸ»â€â™€ïž

    Kt aargau hets no, ebe die erste 6 mönet. Elternschaftsbeihilfe oder eso
  • @nanu14: wo bechunt mer das im kanton AG ĂŒber? zuesĂ€tzlich zum kindergeld? wie chan mer das beatrĂ€ge?
  • @Ängelihttps://www.ag.ch/de/dgs/gesellschaft/soziales/oeffentlichesozialhilfe/elternschaftsbeihilfe/Elternschaftsbeihilfe.jsp

    Da unde hets dokumĂ€nte den chasch die usfĂŒhle und ichschicke e kollegin het 10000 becho ufsmal fĂŒr s 1chibd und 8000 fĂŒr s 2chind
  • @nanu14
    Gebau das isches danke
  • Wir haben damals eine Geburtszulage von je 1‘000.- pro Kind erhalten.

    Ui, mein Bein tut so weh. Bin gestern im
    Training gestĂŒrzt und das Bein tut so diffus weh. Hoffentlich geht es bald weg.
  • Wele Buebename findet ehr schöner: Kiyan oder Kean?

    @klÀffchen gute Besserung.
  • Weis öbber was me gĂ€g vercheutig (hausweh, und verstopfti nase) cha nĂ€ ir schwangerschaft? đŸ€§
  • @Stöpseli spagyrik sprey, salbeitee trinke / inhaliere, heisse ingwer tee mit zitrone
  • @Stöpseli han gad gester vo similasan en nasespray gholt woni cha neh (ich stille) de hed keni zuesĂ€tzstoff. Chönntisch evt au bruche?
  • @Ängeli 46441270-7623-11e9-b5ec-c305f0d92dac.jpeg bi wish heds verschiedeni vo dene😉
  • Okey, merci. I ga hĂŒt mau ga luege fĂŒr öbbis.
  • @A___A spricht me da glich us? Finde Kiyan schöner â˜ș
  • Also z Zug gits da kei Geburtszuelag.
    Luegsch id Röhre đŸ€Ș
  • @Juli88 nei mer sprichts nid gliich us (kiyan ,,kian und Kean wie mers schriebt)
  • @A___A dann Kean. Ich bin nicht so Fan von Namen, die man nicht gleich ausspricht, wie man sie schreibt. Mein Name wĂ€re eigentlich einfach, aber sehr selten. Was ich in meinem Leben schon buchstabiert habe...

    @Tessi ist ja nur eine Frage der Zeit, bis LU auch diesen Posten streicht 😂
  • A___A schrieb: »
    Wele Buebename findet ehr schöner: Kiyan oder Kean?

    Kiyan 😍
  • Valerie schrieb: »
    Da unde hets dokumĂ€nte den chasch die usfĂŒhle und ichschicke e kollegin het 10000 becho ufsmal fĂŒr s 1chibd und 8000 fĂŒr s 2chind

    Chunt mer das nur im Kanton Aargau ĂŒber? ZĂŒrich nöd?
  • @A___A immer no för kiyan :)
  • A___A schrieb: »
    Wele Buebename findet ehr schöner: Kiyan oder Kean?

    Kean
  • @kläffchen hab schön blöd aus der WĂ€sche geschaut als meine Cousine einfach so Geld erhalten hat und wir kriegten einfach nix đŸ€·đŸŒâ€â™€ïžđŸ€Ș
Diese Diskussion wurde geschlossen.

Social Media & Apps

Registrieren im Forum