Neurodermitis Kleinkind

Hallo Mamas
Bei meiner Zweijährigen wurde letzte Woche Neurodermitis diagnostiziert.
Ich kenne mich überhaupt nicht aus damit.
Darf ich von euren Erfahrungen profitieren?
Meine Tochter kratzt sich blutig😭

Kommentare

• Mini het das sit Geburt. Ig fahrä rächt guet mit Antidry Lotion 2x am Tag oder wes ganz schlimm isch mit Dexeryl 2-3x am Tag. We si sich bluetig chratzt tueni aubä Händschli ahlegä.
    Zum Badä näh mir Antidry Bath.
  • Ich han regelmässig Dexeryl brucht und i dere Ziit wo’s schlimm gsi isch e Cortisoncreme. Prednitop fürs Gsicht und Cutivate für de Körper. Zum Bade find ich guet Balmed Hermal F. Was mir de Dermatolog empfohle hät in e halbe Badewanne Javelwasser vom Coop, weiss aber dosierig nüme 🙈. Bitte nur nach Rücksprach mit emene Arzt. Hät super ghulfe au wänns komisch tönt, han glaub’s au 3x müesse fröge 😬
  • Mir cremed au mit Dexeryl ii und Cardiospermum creme. Mit dere Kombi fahremer super. Wos schlimm gsi isch, hemer au Cortison creme brucht. Isch keinem ghulfe gsi sust.
Hey! Babyforum.at ist eine moderierte Community die auf Sicherheit und Anonymität wert legt. Ein Großteil der Gruppen, Themen und Beiträge sind nur mit einem Nutzerprofil zugänglich. Melde dich kostenlos an!

Triff Mütter aus der Schweiz Zürich Ostschweiz Zentralschweiz Nordwestschweiz Mittelland Genferseeregion Tessin Ausland