Unterbinden während KS
schildchrötlimel
781
in Geburt
Liess sich hier jemand während dem KS unterbinden und könnte die Erfahrung teilen? Ich habe den Termin im April (während geplantem KS). Wie siehts dann im Nachhinein mit der Regelblutung aus? Und sonst irgendwelche Veränderungen?
Hey! Melde dich an oder registriere dich, um mitzureden.
Kommentare
193
1
781
781
216
0
Wenns so grad goht findis eifacher als wenn dr ma no extra ga muass.
256
781
256
216
781
3
73
781
216
Aber unterbinde wirdi au.
249
Mini eltere hend sich au beidi unterbinde loh...aber wies halt so isch...nüüt isch 100%....s isch e 0,01 % chance no do gsi...und bi mine eltere isch denn au das ihhtrette
Denn hani no es kollege Ehepäärli..die hend das nur bi ihm gmacht...wel das ja eifacher isch....aber denn ischs bi ihm zemmegwachse und sie isch schwanger worde...denn hends riiise chrach becho...wel er gmeint het sie het ihn betroge - bis sie sich hend scheide loh...nach de geburt hends denn en dna test gmacht und es isch sis gsi...denn sinds zum arzt und hend gfrögt wie denn das mögli isch...da het de arzt bim kolleg glueget und denn hends gseh dases wieder zemmegwachse isch...
Ich selber ha au wele e unterbindig mache, aber ich ha leider nöd dörfe...me muess 35gi sii...
781
249
0
249
weiss nöd obs s gsetz git defür- ha mi denn z fest gärgeret drüber dasmer beidi nöd hend dörfe...aber isch ned nur 1 arzt gsi wo mir gseit hend das goht erst ab 35...ich bi i 4 verschiedene spitäler gsi plus FA und die hend mer alli gseit...nei! das dörfets uf kein fall...ich seg no viel z jung - wel ich ja nie wüsse cha obi denn mit 30gi nöd doch nomol eis will....sie hend mer sogar gseit...ja wa isch wenn d Zwilling sterbet? oder wenn sie en neue Partner hend und de wet denn no chind? -.- denoch hani mi so richtig gnervt dasis eifach sii loh ha...min Maa isch denn auno zu sim arzt und de het denn au gseit nei...
min Maa het denn no bitz dumm tue dh. er het usgruefe und gseit sie söllets eifach mache...er wölli da jo...denn hends ihm gseit...sie würdets mache, wenn...er zum psycholog goht und s paar tests macht (damits was ide hand hend wenner denn in 5 jahr chunnt und hässig isch weler doch no es chind wet...) und wege mögliche depressione und suizid....
Da hets ihm denn au usghängt und denn heters eifach loh...also ich ha au kei kollegin wo das het dörfe vor 35gi (mini kollegine sind alli i mim alter zwüschet 25 und 30)
781
Auso i muess glich CHF 700.— säuber zahle (während em KS) u d‘Vasektomie vom Maa müesse mir au säuber übernäh. Aber es rendiert sich glich wenni usrächne, dass i velech no 10 Jahr u meh müessti mit Pille o.Ä. verhüete (muessme ja au säuber zahle)
35
73
216
0
0
781
0
781