Tops & Flops der Babyausstattung

2»

Kommentare

  • Bevor mi Sohn (isch iz 3.5 jährig) isch uf d‘Wäut cho, hani Laufgitter sehr fürig gfunde. Mi Ma het de eis Occasion vome Arbetskolleg becho und: es isch Gold wärt gsi! Ha‘s kei Sekunde bereut u mi Sohn isch gärn dinne gsi.
  • Haha mer chas au übertribe mit käfig 🤣 han au eis kauft aber bim erste hanis nanig viel brucht gah. Aber niemals hani dänkt es isch es käfig
  • jo mol..du schrenksch bewegigsfreiheit vum kind i..für mich isch das hinter gitter der baby knast 🤣🤣🤣🤣
  • Euses laufgitter isch relativ grooss und hät ihn nie iigschränkt i sinere freiheit 😅 aber wie gseit has au nöd lang brucht wills relativ viel platz brucht.
  • Ich bi au dere meinig dases zchli isch. Ich chöntmer ned vorstelle ih soneme ding dine zsii. Aber das muss jede selber wüsse😅👍🏻 so gönd dmeinige usenand.
  • Es Laufgitter isch ja denkt zum s Chind mal inetue zum zbsp. Choche, Dusche, Suuge etc. Ned als Stunde-Beschäftigung. Und keis Baby brucht am Afang en 5m Radius zum spiele🤣 und sobalds mobil isch, chamer au in Rueh ufs WC oder ebe dusche ohni sich Gedanke zmache. Ned jedes Chind isch gern inere Wippe oder wo au immer. 😉
  • vieles wurde ja schon genannt. bei mir war ein top produkt ein tummy tub badeeimer. hab meine kleine 7 monate nur darin gebadet und sie liebte es.
  • s Laufgitter esch Goldwärt vorallem ide 1. paar Mönet. Für mech eschs kei Option es Baby eifach an Bode z lege 🙈 Si schlaft dine mehrheitlich oder het de spielboge. Sobald si cha chrable wirds abegsezt und d stäb usegna den het si ihri höli, ihre rückzugsort. Nüt met isperre.
  • NessaNessa

    233

    bearbeitet 15. 03. 2019, 07:38
    Anni schrieb: »
    Nei also sorry es Laufgitter isch sicher kein Chäfig, mer chas au übertriebe, denn isch jedes Gitterbett au en Chäfig.🤷🏻‍♀️😂 👍 Mir ischs au lieber di chli isch churz im kaugitter als unbewacht d wohnig am usenand neh werend ich dusche.

    also jch finde ganz klar es gaht i erste stell vorallem umd d sicherheit vom chind inere churze abweseheit (zb dusche ect).. 🤷🏼‍♀️ und es isch ja ned stundelang det inne. finds au praktisch
  • Adriana schrieb: »
    jo mol..du schrenksch bewegigsfreiheit vum kind i..für mich isch das hinter gitter der baby knast 🤣🤣🤣🤣

    me stellt sich das vlt eifacher vor als es den isch. so ala ich hol schnell wösch und mis baby spilt ganz brav mit xy. 🥴 NOT
  • Ich gseh au kein wörkliche Unterschied zumene Gitterbettli🤷🏼‍♀️ Min Chline hed sich mit 9 Mönet überall ufzoge. Er hed aber 4 Woche brucht, bis er sälber weder hed chönne abe und er hed dementsprächend vell Stürz gha🤪 Das isch so so so sträng gsi, ich bin am Obig amigs nudelfertig gsi. Drum bini ums Laufgitter unglaublich froh gsi, demit ich nur mol ha chönne uf sWC oder soscht churz öpis erledige. So isch er wenigstens einigermasse weich gheit.
  • ich ksen das au so...wenns im Laufgitter drin isch….für e churzi zit why not und ebe wenni mal ufs wc muenn..mal wag de wösch mue luege de hani d Sicherheit dass ihre oder ihm nüt cha passiere...wenni ihn oder sie im gegezug irgendwo sus offe am bode lahne spiele da isch eifach z riskant
  • Ich glaubs da redet alli erfahni mamis 😅
  • rosa schrieb: »
    Ich glaubs da redet alli erfahni mamis 😅

    also ich han no kei erfahrig...mis Baby isch na im buch :D
  • Mir hei es Loufgitter gha und si sehr froh gsi drum - zum i unbeufsichtigte Momänt üse Hund vorem Baby z schütze 😂 und wüu mir viu Stäge hei im Hus und keni Schutzgitter hei wöue häretue.
  • Top:
    - Beistellbett
    - Pucksack
    - Limas Tragehilfe
    - Stillkissen
    - kleine schlangenkissen (wie still Kissen nur sehr dünn u klein)
    -Wickeltisch

    FLOP:
    -Gitterbett
    -normaler Schlafsack
    -Kinderwagen (hasst er)
    - Dondolo ohne Federwiege
    - Babysitter

  • Top:

    -Kinderwagen
    -Bondolino Trage
    -Hauckhochstuhl mit Babyschale
    -MAM Flaschensett ( musste abpumpen)
    - Beistellbett

    FLOP :

    -Babybadewanne ( hab Sie gleich in die Grosse Wanne gelegt

  • Top;
    -Schlafsack
    -Tragtuch (Moby Wrap)
    -Babytrage (Ergobaby Embrace)
    -Boppy Stillkissen
    -Wickeltisch
    -Kinderwagen
    -MAM Shoppenflaschen/Nuggi
    -Maxicosi inkl Isofix

    FLOP:
    -Babywippe elektrisch
    -Flaschenwärmer

  • Top:
    Tragetuech
    Wickeltisch än sehr breite
    Föhn bim Wickle
    Extrem viel Bodys
    Extrem viel Nuschelis


    Flop: Kinderwage mit Babyschale, ha ihn nur treit und drum erst eine brucht wo er het chöne sitze also het au än Biddy glanget.
    Babywippe
    Wiege
    Stubewage
    Laufgitter

  • Ah und äs Babybett völlig für nüt gsi 🤣 er schloft im grosse Bett bi mir da mir Ischlofstille und es für mi eigentli normal isch äs Familiebett. Kei Ahnig warum ich eis kauft ha.
  • Leutee wisoo sött badewännli mit ständer nöd guet sii?

    Und was ish mit dem babyphone? Was für en babyphone würdet ihr so empfehle? Am beschte wo nöd durchs wlan lauft...

    Und wegem Laufgitter findi kei schlechti idee wenni zbsp de hushalt muess mache und baby eso chli selbständig chan lerne spiele.. Findi nöd schlimm... 😁

  • Also ich ha eh Badewanne gha mit ständer ...
    1. Es brucht extrem viel platz
    2. Ich han sie 1x dert inä badet 🤭 nachher hani sie id die gross Wannä da ... da hät sie chöne strample und hät viel meh de plausch gha 🙈😁

    Babyphone hani es günschtschs gnoh 👍 da hät bi mir glangät.

    Ha au zerscht eh Laufstall welle aber die chli derf zb. Dchuchi usrume und sich frei entfallte ( alles isch abgsicheret wo Sie ned hi söll )
    Sust isch sie am Bode gsi underm Spielbogä de isch wertvoll 👍 und du hesch eh immer 1. AUG bim Bebii au bin putzä

    Wenni go dusche ha wele de hani sie in Hauckhochstuel dri da und de so mitgnoh ( als Bebii ) jetzt gangi go dusche und sie luegt mer zue oder ich nimm Sie mit ...

    Und sust hani sie de schnell is Gitterbett da 😁 lueg de sobald dis chind da isch gsehsch was kauft hesch was eigentlich nur usegschmisses Geld isch ... also bim 2te Chind wirdi wie verruckt spare.

    Aber jede wie er wot und dänkt 😁👍 du findsch de usä was für dich und dis Wunder guet isch 🥰
  • Ohh ok.. Guet scho zspaht badewännli isch scho da (het mami Geschenk) 😁😁😏 wegem babyphone hend min partner und ich ebe angst mit wlan dass es öpert hackt und zueluegt.. Und die wo mir wend sind sautür 🙄
    Dankr fürs Feedback @JennyHelin
  • Also mir hänn au sone Badwännli mit Ständer gschänkt becho und ich bi gotte froh drum gsi, durch das ich leider e Kaiserschnitt kha ha... ich has wännli bis jetzt (mi Bueb isch 6 monet) brucht. Jetz chan er elai sitze,do hanni mir sone Badwannesitzli bstellt für in die gross Badwanne. Aber wie gseit, me het viel zviel sache wo me gar nid brucht...🙈😆
  • Ich ha ebe es altmodisches gha ohni Cam ... aber ebe ich hans ned viel brucht da die chli immer bi mir pfusset
  • Auso mir hei gar ke Babyphone, wiu üse chli bi üs schlaft. Aber weme zb es Huus het oder so, ishs sicher praktisch oder weme geit ga Wösche etc
    Badewanne hei mir öpe nur 4mal brucht. Aber dänke chunnt ufs Baby u Eltere drufa😊
  • Badwanne füehle sich halt viel Babys chli verlore drinn, än Tummytub isch eifach besser, geborgener. Babyphone hani eis mit Kamera wil er bi mir im Bett schloft und weni im Wohnzimmer bi osch er wit wäg und so gseh ich ihn fals er ufwacht, nöd das er usem Bett gheit wil er wot use chlettere.
  • @moonpie87 was häsch du für en babyphone?
  • @Moonpie87 was isch en tummytub? So en badewanneisatz? Ha min chli jetzt entweder mit under die tusch gno oder ebe iner chli badewanne gebädelet.
    Top:
    - Tripp Trapp mit newbornufsatz
    - Vili vili Bodys
    - Tragetuech & Marsupi
    - Chinderwägeli
    - stillchüssi (nit zum stille, sondern zum lagre vom chline ma)
    - Babyphone
    - Tragejacke (han es softshell kauft. Isch perfekt)
    - Isofix mit MaxiCosi (hani gschenkt bercho zur geburt)
    - Windeltäschli für ini Handtäscha/Rucksack (de häni grat alles in zäme und muess nit lang sueche).

    Flop:
    - sehr vili verschideni sälbeli (Mumi und Weledaprodukt si ver üs die beste)
    - Wickeltisch (wickle da was mer grat passt)
    - dicki Overalls/Schneeazug für die ganz chline (bruchts weder im Tragetuch nu im Chinderwägeli)
    - Pyjama mit Füessli (mine chli ma isch soooooooo schnell immer drussgwachse, jetzt hani der ohni füessli & cha si viel lenger bruche)
    - Babysöckli (verliere dauernd irgendwo 1 socke)

    Bi mer jetzt nu am uberlegge es laufgitter zue ztue, da mir en hund hei... isch das für öppis?
  • @Yul ha eis vo Philipps kauft für öbbe 120.-

  • @Miette das isch ä Badwanne wo usgseht wie än Chübel...es duet Gebärmueter nochahme...sie werde vo allne Site sozsägä berührt und ihri Haltig isch wie i de Gebärmueter
  • Ah. Das häni nu nie gseh. Gseht luschtig üs 😊 @Moonpie87. Chame de das lang bruche?
  • A
    @moonpie87 haha aaah wie süeß i dem Kübeli so bini als baby gbadet worde oder im lavabo dine.. 😁

    De vo Phillips hemmer au welle aber nir trauet nöd eso weg de Camera..
    Ja mal guggen..
  • bearbeitet 29. 04. 2020, 15:21
    En tummytube hetti sus zum witergeh falls öpper inträssä het. Mir sind nie dämit z schlag cho
  • @Miette ich ha ihn fascht 1 Johr brucht, ab 4 Monet hani ne au nümm mpese hebe, isch no gäbig 👍
  • @Yul sorry Switel hani...vom Fust. Kamera isch imfal mega, gsehsch jedes Staubkorn i de Luft 🤣
  • Ladys wie gsehts mit en Verdunklungsvorhang us? Isch das nötig?
  • @moonpie87 has mer mal ahgluegt isch gar nöd so schlecht und prise sind super 😏👍
  • Für was so än Vorhang? Ich ha keine, i de Nacht Store abä und tagsüber schloft er sit e und je sowieso a de Brust i und denn schloft er ufem Sofa bi Tagesliecht. Ich würd weni du wär gar nöd zviel ikaufe. Vieles wirsch nie bruche und wenn sie öbis fählt chaschs immerno kaufe 😊 es chunt au chli uf dini Istellig druf a, stillsch, Famimiebett, treisch im Tuech usw...das alles het au Ifluss wie und was du bruchsch.
  • @Yul isch nit nötig. Min chli schlaft im tagesliecht. Mini hebamma het mer sogar empfohle tagsuber zzimmer nit zverdunkle, da si so e bessere tag-nacht rhytmus berchome. Und wenn es baby müed isch, schlaft das au im tagesliecht 😉.
    AnDu88
  • Isch luschtig wie unterschiedlich paar hebammes sind, vieli tüends empfehle und vieli denn wieder nöd 😁
    Ich finds ebe au nöd nötig ich ha nie eis brucht und mini schwöster au nöd deswege frögi und drum hani au no keine kauft.
    Zviel wetti und wirdi au nöd kaufe mir wend smeischte oldschool mache wie zbso fläschewärmer und sterilisator.. Wie motorwippe 😁 etc etc
  • @Yul: kunnt druf a. Mini Glai schlooft nume im dunkle und zobe hän mir syyts hell isch problem ka. Will sie gmaint het es isch daag und die wieder ka ufstoh🤷🏼‍♀️ mir hän jez vo uns im schloofzimmer gholt und dra do. Syyt denn schlooft sie besser
  • Top: Kirschkernkissen
    Tripp Trapp
    Zahnungsring und -gel

    Flop: Flaschenwärmer (braucht zu lange)
    Sterilisator

    Ähhm...mein Flaschenwärmer war Top o:) Gerade für die Nacht war der Flaschenwärmer spitze da die Milch schnell fertig war und ich schnell wieder schlafen konnte :o
  • c7b350c0-96eb-11ea-90c7-bd843ecba63d.jpegdas Mobile heimer z Wiehnachte becho, er isch den 3 Wuche alt gsi. S beschte Gschänk ever. Mir chöi ne is Bettli lege u er luegt däne Tierli nache u schlaft innert 10 Minute ohni gschrei i. (ömu meistens😂😂😂)
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum