Garte-Tipps und Frage đŸ†đŸŒ¶đŸ…đŸ„ŠđŸ„•đŸ„’đŸ„đŸŒ±

2456789

Kommentare

  • @Lilly si esch letschti imne mondkurs gsi und luegt jetz no meh uf das. (Zuenehmend/abnehmend/pflanzziit)... cha aber au noni vel meh drĂŒber brichte, be selber gspannt druf 😂 maria thun machi sit öpe 4 johr... 😊
  • Also ich stosse au no zu eui 😊 Obwohl ich das Jahr leider ned so viel wird ha. Wohned erst siit em Sept. da und hend no zviel Baustell. Usserdem bini ja ide 39ssw. 😁
    Ich baue meistens alti Sorte a. Liebe alles vo Pro Specie Rara. Gange den warschindli anen SetzlingsmÀrt das Jahr. Mag ned selber zieh.
    Ich han bisher vorallem Tomate und Peperoni i allne variantene gha. Jetzt hani viel meh Land zur verfĂŒegig aber ebe richtig loslege wirdi erst negst Jahr.
    Aja en Birebaum hemer au no. 😊 Wott aber no meh ObstbĂ€um und Beeri sache pflanze. 😍
  • @Avenira de chaschder schomal schön gedanke mache bim mitlese und DEEE PLAN fĂŒr negscht jahr macheđŸ˜…đŸ‘ŒđŸ» zĂ€gg wirsch eh bio-bĂŒĂŒrinđŸ˜…đŸ‘ŒđŸ» alles gueti fĂŒrd geburt😍
  • @ALOHA ja es gaht wĂŒki i die richtig. Git sicher au mal no 2-3 HĂŒehner 😅 Aber eis nachem andere. 😂 Sicher holi au das Jahr Tomate, Peperoni und Gurke woti au no. 😋
  • So, jetzt mĂŒsst ihr mir mal helfen. Hier habe ich noch ein ganz kleines Beet. Darin sind Rosmarin, Schnittlauch, Peterli und Oregano. Ich möchte gerne Buschbohnen pflanzen, die kommen ja gut mit Peterli - den Schnittlauch werde ich vermutlich umtopfen oder reicht es, wenn der Schnittlauch am einen Ende und Peterli am anderen Ende sind? Passen da auch noch Erdbeeren rein? dc9afb10-3e9e-11e9-a249-7d819c889dcc.jpeg
  • verstahni richtig, du wetsch nĂ€bst all dene krĂŒter no buschbohne UND erdbeeri drii? wĂŒrd nur no erdbeeri dezue und buschbohne zbsp ines balkonchistli. schnittlauch&peterli mĂŒnd en gnueg grosse abstand ha. ich ha ih mim chrĂŒterbeer salbei und thymian dĂ€zwĂŒsche.
  • @Mirj ja genau, also die Erdbeeren wĂ€ren optimal 😀 es ist schon etwa 1m breit. Letztes Jahr hatte ich noch 2 Peperoni drin.
  • @kläffchen 😳 also buschbohne wĂŒri det nĂŒme dridue. Das isch ja extrem eng. Wenn den nurna eis erdbeerpflĂ€nzli nacher gar nix meh. Ich persönlich wĂŒr de rosmarin usneh. De chan gar ned so schön wachse det drin und brucht viiiiel weniger wasser wie zb de schnittlauch.
  • @ALOHA und wenn ich den Rosmarin rausnehme? Kann ich dann die Buschbohnen setzen?
  • @kläffchen nei wĂŒri ned. Buschbohne bruchet so viel platz, wils ebe buschig wachset. Ich ha voreme jahr 1 buschbohne inen grossw topf da - und ha kei erde meh gseh wils so buschig gsi isch. Wenn de wĂŒri eher ei stangebohne setze. Den no en grosse stab dri, wos ufeklettere chönd.
  • @ALOHA merci. Der Leiterwagen ist aber schon etwa 1m breit... und sonst hat es nur KrĂ€uter.
  • Wann beginnt ihr zu setzen?
  • Ech ha afig tomate usgsĂ€et und pikiert, meh noni...
  • so ich ha mir jetzt gad en churzstamm chriesibaum kauft 😍 hoffe dĂ€ treit das jahr schođŸ€žđŸ»
  • @Mirj ha mir am DO e Chriesi-Baum im Aldi kauft 🙈😂. I hoffe es wird ĂŒberhaupt „Öpis“ drus 🙈🙈🙈 (fĂŒr CHF 10.-....)
  • oh wow @schildchrötlimel und ich ha gmeint mine seg mit 29.95 scho es schnĂ€ppli gsi 😄 so en richtige chriesibaum het bi eus leider kei platz.. wĂ€nn mine dĂ€nn doch nĂŒt isch gahni wieder bi mim mami go chriesi ernte - ihre isch huus höch😍
  • Hat hier schon jemand bei Baldur Garten bestellt? Die haben Tolle Sachen
  • Ich habe letzte woche bei Baldur kletter erdbeeren bestellt. Bin sehr gespannt.
  • @sunny82 genau die habe ich angeschaut
  • Ja die meisten haben gut geschrieben, bin ja mal gespannt und freue mich schon auf diese Erdbeeren 😀
  • Ech ha ned sooo gueti erfahrige met Baldur gmacht. Pflanze sind meistens sehr chlii cho und hĂ€nd denn scho mal es jahr brucht bis ĂŒberhaupt chli gwachse sind... aber evtl hani eifach pĂ€ch gha 😅
  • Ou mein gott pflanzed er vel ah 🙈Ih set scho lang mol sömli pflanze 😬 glaub da werd au dajohr nĂŒt meh đŸ˜€.
    Wenni was dosse pflanze sends chrĂŒter, chopfsalot tomate gurke ond den het sechs scho bald. Je nachdem wiis wachst hani rabarbere ond vellecht chömid d erdbeeri vo letschtjohr nomol.
    Zwebele, rĂŒĂ€bli chnobli das chond bi mer alles nie đŸ€·â€â™€ïž.
  • Also bisher hani rĂ€cht gueti erfahrige bi baldur gmacht. Ha sogar scho en pflanze gha wo beschĂ€digt ahcho esch ond sie hĂ€nds ohni wederred ersetzt obwohl ich da gar ned gfordered gha ha.
  • Ich habe dieses Wochenende Schnittsalat gesĂ€ht und das ganze Laub entfernt (4 ganze Ikea SĂ€cke voll). Habe so einen lustigen Laubsauger/-blĂ€ser
  • I bstelle vil bi baldur und bi bis jetze immer z fride gsi.
  • Über de rabattcorner chömeder vom baldur na geld retour ĂŒber ;) loht sich bi grosse betrĂ€g bzw hĂŒĂŒfigem bstelleđŸ‘đŸ»Kenns au ned, has aber au scho ĂŒberleit det mal zbstelle. Han au chli schiess das pflanze eh sehr schlechti qualitĂ€t hend oder krank sind. Wie au lubera, det heti au gern mal bstellt😅
  • bi lubera hei mer scho paar mau bstellt, eigentli immer zfride gsy. 👍 ei pflanze isch mau beschĂ€digt gsy (transport), die gei die mer astandslos ersetzt.
  • Das tönt ja eich alles superđŸ‘đŸ»đŸ˜… sinds au so gross wies ahge isch?
  • also uf d grösseagab chasch gah...
  • Tiptop. Danke diir
  • Ha scho mau bi Baldur bsteut u bi mĂ€ssig begeischteret gsi... si auso wirkli „Mikro-PflĂ€nzli“ wo si verschicke...
  • Aso ich chan sust SetzlingsmĂ€rt vo Pro Specie Rara empfehle. Das sind alti Sorte und top. Sind immer all Setzling perfekt cho bi mir mit mega ertrĂ€g. 😍
  • Ha scho mau bi Baldur bsteut u bi mĂ€ssig begeischteret gsi... si auso wirkli „Mikro-PflĂ€nzli“ wo si verschicke...

    Aso sie schriebed jo wie gross as send bim versand. Das esch alles ufzocht ond ned scho in voller blĂŒĂ€te.
  • Ui de beni ja gspannt. Mini erdbeeri wĂ€rdid die woche glieferet.
  • de3ad2f0-4d45-11e9-a58c-11ee72cafb52.jpeg Ă€ndlich geits los.đŸ’Șâ˜ș
  • Yeahhh. Perfekts wetter. Alles ab ad sunne😍 ich ha au die erscht salat und lauch gsetzt
  • 329b8320-4d47-11e9-a58c-11ee72cafb52.jpeg das hani geschter mal bepflanztđŸ‘ŒđŸ»
  • Wow du bisch ja scho total im pflanzfieber,so toll!!👍
  • Liebi mamis🌾 mir hend gester mal ahgfange chli de garte z recht mache und alles gjĂ€tet etc... ez möchti au gern gmĂŒes pflanze. leider hets keis gschieds bestehends beet. und eis ahlege mövhti nid unbedingt wils en gmeinschafts garte isch. mir werded aber die si wo am meiste dusse sind und es sind sowieso nu 3 parteie wo i dem huus wohned😀 ha ez mal a hochbeet denkt die sind aber uh tĂŒr, was chönti den sust na mache? i töpf ischs ja glaub nid so gĂ€big?! oder hochbeet selber baue?đŸ€”
  • Hey Manuela!
    I ha letscht Jahr ide Töpf SĂŒesshĂ€rdöpfel, Rande und Tomate gha. Isch wunderbar gange :) chliine Peperoni hani au scho mol gha. Goht au super 👍
  • I ha o scho ufem baukon diversi gmĂŒes i töpf gha sogar kĂŒrbis u hĂ€rdöpfu... si wĂ€rdĂ€ natĂŒrlech viu chliiner aus imnĂ€ Beet aber es geit
  • @Manuela Landi verchauft ame no „zahlbari“ Hochbeet
  • 37603200-4f06-11e9-92ac-65fef8df0632.jpeghuhu zĂ€mĂ€ wi wĂŒrdet dir bi dĂ€m gartĂ€ beetli abtrennĂ€? WĂŒrd gĂ€rn so 5 beetli drusmachĂ€ u drzwĂŒschĂ€ Ă€ art wĂ€gli dsi vo aunĂ€ sitĂ€ guet drzuĂ€chumĂ€ zum jĂ€tĂ€... ha a grossi flachi steinĂ€ dĂ€nkt... het sĂŒsch no öper ideĂ€?
  • Mi vater het im garte us holz eso latteröschtli gmacht fĂŒr sini wĂ€gli,die chaner immer endi saison use nĂ€h.geit vil gĂ€biger zum umestĂ€che wenn eim nĂŒt id queri chunnt.đŸ€·â€â™€ïž
  • e18b8800-4f1b-11e9-92ac-65fef8df0632.jpegmin maa nimmt ez 3 sottig paletterahme hei vo de bude fĂŒr gmĂŒes beet. wie wĂŒrded ihr die fĂŒlle? sind ja nume 40cm hoch
  • @Ohana ech tue emmer alles lockere/umstĂ€che und de d wĂ€gli eifach paar mal laufe dass „flach“ werdit. De muessi endi gartesaison nĂŒt useneh 😂
  • @farfalla aber de hani nĂ€r d schuĂ€ vou schlamm wes paar tag grĂ€gnet het 😅
  • @Manuela i eis dervo wĂŒrdi sicher salat due.
  • @Ohana klar das esch de nochteil. D frog esch aber ob nach paar tĂ€g rege wĂŒrkli vel im garte machsch - zum jĂ€tte/setze eschs ja de meistens au fascht znass 🙈
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner NĂ€he austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum