Hibbeln aufs Hibbeln

Wem gahts glich? Han e 15 Monate alti Tochter und am 11.6. hani de Termin bim gyni zum d‘Spirale zieh lah. Ich hibble eze scho uf de Tag womer starte chönd und uf de Moment zum en + SST i de Händ zhebe😍

Kommentare

  • :) denn wünschi viel freud :)) ich ha Zwilling und han eher Angst zum nomol eis mache xD weli befürchte dases nomol 2 git...und mir hettet gern nur 1 sohn^^
  • guet glaubi 😅 mit zwilling wirds dir sicher ned langwilig🙈 aber die sträng ziit am aafang hesch ja gmeisteret 💪🏻
  • hahaha...ehrlich gseit...sind mini (momentan 15 mönet alt)gar ned so streng xD --> d family und vorallem d grosseltere sind viel ahhstrengender^^

    Mini sind ganz ruhigi...lönd mich au in rueh schaffe (homeoffice) sie spielet denn eifach um mich ume...schreiet ganz selte (nur wenns umkeit oder wenns enand s spielzüüg klauet oder wenns fremdelet)...wenns hunger oder durst hend...gönds an kaste und nehmet de shoppe use oder de babyteller xD denn weissi amel gad was sach isch...(als baby (0-6 mönet) hani angst gha das sterbet- wel sie hend so selte vo selber brüellet zum trinke...ich han sie enard immer möse wecke und zwinge z trinke xD)...s allerschönste isch 19:00 Uhr sinds im bett und schloofet bis 6:00 Uhr ;) dh. ich ha mega viel ziit für mich, min Partner und früünde...
  • er wett ebe unbedingt no en sohn :/ aber ich ha mega schiss...wel ich han ebe au e kollegin mit zwilling...die hends au 2 mal versuecht 1 sohn z becho...naja etz hends 7 kind
    1. Mal Zwilling Meitle
    2. Mal Zwilling meitle
    3. mal Drilling buebe

    ---> da wär min tod!
  • SIEBE CHINDE?! woah ja wär also au nix für mich😅
    schön! han also au scho anderes ghört was zwillingspfläg ahgaht😄3 find ich schön. S ‚Risiko‘ bi dir isch ja scho namel grösser zum mehrling becho... und obs den na en bueb git isch ja nomel was anderes😅

  • jahh...mir hend hend au diskutiert bezüglich künstlich befruchte...aber ich wet das enard nöd und ich glaub da chasch au nöd würkli entscheide dases nur 1 bueb git
  • binre künstliche befruchtig isch doch s risiko sowieso nomel grösser für e mehrlings SS.
  • du chasch eifach 1 eizelle lah isetze, s gschlächt chasch aber ir schwiz nid wähle. und ir schwiz wird künstlichi befruchtig eh nid ohni med. indikation gmacht.
  • malguggn schrieb: »
    du chasch eifach 1 eizelle lah isetze, s gschlächt chasch aber ir schwiz nid wähle. und ir schwiz wird künstlichi befruchtig eh nid ohni med. indikation gmacht.

    :D jo nei...ich würds irgendwie sowieso nöd wele...wöts enard nur uf natürlichi art...entweder passierts oder s passiert nid..
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum