Hashimoto-Thyreoditis

Wiä hät‘s bi eu agfangä? Wer kännt sich uus?

Kommentare

  • also ich hans selber nöd..aber mini schwiegermuetter hets...isch no schwierig gsi...bi ihre hends lang nöd gwüsst was sach isch...sie isch immer wieder krank gsi oder eifach müed...am ahhfang hends ihre s paar jahr lang Anti Depressiva geh, aber s isch nöd besser worde, denn het sie de arzt gwechselt..de neu arzt het sie sogar ihhgwiise id psychi...denn (noch 5 jahr fehldiagnosene und div. wechsel vo ärzt)het sie d medis abgsetzt und eifach ihre ganze lebensstil gänderet...nur no gsundes (klar ab und an es schoggi gönnt sie sich immerno - aber so rauche, alk etc.)...jede tag mind. 30min mit stöck laufe...nurno wasser und tee...und e positivi ihhstellig...etz gohts ihre scho viel besser...
  • Ich has! Bi mir isch au recht lang gange, bis es use gfunde händ. Nebed müädigkeit und au chli gwichtszuähnahm isch bi mir sehe extrem s wasser gsi. Ich ha am mörge sooo es ufgschwullnigs gsicht gha (vor allem auge und lippe), dass ich amigs öpe 1.5h müässe warte mit schminke und husverlah 🙈. Und i dä finder und fuässglänk hani au u wasser gha. Plus starki glenkschmerze i dä finger/händ und i dä füäss...
  • dankä eu villmal für‘s schriebe. 😘 ich han jetzt ebe lang dänkt all diä symptom sind eifach will mer halt weniger ruäh hät und meh engagiert isch, sit ich dä chlii han. aber egal wiä früäh ich is bett gang. ich bin immer todkaputt
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum