Hey, viele Themen und Gruppen befinden sich im privaten Bereich.
Für den Zugang zur gesamten Community, registrier dich bei uns.

Übelkeit in der Frühschwangerschaft

bearbeitet 24. März, 23:23 in Schwangerschaft
Wie gehts bei euch mit der Übelkeit?! Gibts Frauen die zuhause geblieben sind?

Bin jetzt 9 ssw und es wird von Tag zu Tag schlimmer und nichts hilft. Heute habe ich mich 6 mal übergeben und nichts blieb drin. Mind eine stunde nach dem essen kommt alles raus! Ich mag nicht mehr 😫😫 wie soll ich so arbeiten???

Kommentare

  • Ich han das au gah. Ganz schlimm und mer fühlt sich au so.. leider häts bi mir bis zur 20ssw duurät. Und erst dänn häts besseret. Go schaffe bin ich glich, eifach im ÖV immer mitemne plastiksack, falls ich mösst... En kaugummi hät mir bidä fahrt amigs gnützt. Und ja während em schaffe hani halt immer ufs wc müesse...
  • @rosa oh jeee bis i die 20ssw?? 😫 hoffe jez mau schwer bi mir geits ender weg... hüt isch dr erst tag woni leider nid ga ga schaffe! Aber es geit nid. Sit am 5i wach und dauerübel! Sogar unger dr duschi würgts mi scho 😒 bi sit 2 std wach und sicher scho 6 mal ufs wc grennt... chunt zwar nüt use wöui ja nüme im maage ha aber iscj glich geng soo müehsam!! 😕
  • Fründin vom brüeder hets die ganzi schwangerschaft gha. Die isch au einigi mal im spital glege will sie flüssigkeit dur infusione het müsse uffülle. Sie isch dementsprechend sehr wenig go schaffe.
    Hoffe vo herze dases bald verbiigaht @SarahGiulia 🙏🏻
  • @SarahGiulia ich hoffes au für dich. Ich weiss wie du dich fühlsch. Das isch so aastrengend, und macht eim fertig. Aber ja bi mir isches so lang gange und den churz vor de geburt nomal.
Hey! Babyforum.at ist eine moderierte Community die auf Sicherheit und Anonymität wert legt. Ein Großteil der Gruppen, Themen und Beiträge sind nur mit einem Nutzerprofil zugänglich. Melde dich kostenlos an!

Triff Mütter aus der Schweiz Zürich Ostschweiz Zentralschweiz Nordwestschweiz Mittelland Genferseeregion Tessin Ausland