Sonnenbrille für Babys?

NoaliNoali

3

bearbeitet 24. April, 10:59 in Allgemeine Themen
Da ich in einem Monat, mit meiner dann 5 monatige Tochter, in die Ferien gehe, wurde mir empfohlen sonnenbrille für sie zu kaufen. Was für erfahrungen habt ihr mit sonnenbrille für babys? Wurde es wirklich getragen? Ist das Baby wohl damit?
Ist es wirklich notwendig?

Kommentare

  • Also ich han für mini zum uf italie goh au je eini kauft...s isch halt guet für d auge, aber mini hassed alles was an Kopf goht 😩daher ischs für mich en unnötige kauf gsi...aber ich denk wenn dis baby d brille trägt denn hets sich sicher glohnt (mini wönd ned mal käppli oder schal träge...da bini nur no am seckle...sobald ich die eint fertig ahhzoge ha...und denn die negst wet ahhzieh...het die ander scho wüetend und mit viel geschrei d kappe, schal, handschuhe und brille abgrisse)😉d sunnebrille isch au guet im winter
  • 4faa4660-674e-11e9-9226-25a424347487.jpeg mer hend eini usem fielmann... mal akzeptierters und mal ned
  • Merci fürd tips! Eso schnüsig!!! 😍
  • Bi üs gaht alles viel ringer, wenn mir als Eltere au e Sunnebrille und Hüetli alegget. Und sunnebrille alege wenns blended, denn akzeptiert ers au besser
  • Cha dir sehr julbo loop empfähle dört mues me nit luege welles die richtig siite isch will si uf beidi site chasch a legge.
  • Julbo findi die beste ha mim vo ahfang ah ahgleit, chash au im schnee bruche👍
  • Jahh die chani au empfehle :) mini kids träget sie zwar nöd 🤣aber sie sind super 😉für die paar minute wos trägt werdet
  • Also die uf mim bild, chan me au e beidi richtige alegge
  • Ah sty esch sogar en julbo 😅
  • @fuchs ja ish en julbo


    Mine het si ohni bändeli hinte super ah gah. Jetzt ish er 5i u het si immer na gern ah. Het blaui auge u somit ish er froh en sunnebrille ahzah... I au... Susht wöri vögel becho😅
  • Mini trage julbo au super 3j und 6 monet
  • Danke viel mal für tips 🌷
  • ja au e julbo💪🏼
Hey! Babyforum.at ist eine moderierte Community die auf Sicherheit und Anonymität wert legt. Ein Großteil der Gruppen, Themen und Beiträge sind nur mit einem Nutzerprofil zugänglich. Melde dich kostenlos an!

Triff Mütter aus der Schweiz Zürich Ostschweiz Zentralschweiz Nordwestschweiz Mittelland Genferseeregion Tessin Ausland