Hey, viele Themen und Gruppen befinden sich im privaten Bereich.
Für den Zugang zur gesamten Community, registrier dich bei uns.

Plötzlich wieder Übelkeit und Erbrechen

Ich han vo Afang ah immer Übelkeit am Morge und au müesse erbreche! I de 13. ssw hets denn ufghört so schnell wies cho isch. Jetz beni i de 18.ssw und sit es paar täg isch mer wider himmeltrurig schlächt! 😫🤢Isch das normal das das plötzlich wider chunt? Kennt das öper?

Kommentare

• Hey @nala89 also ebs normal isch direckt weissi ned aber i denke das es chan vorcho.. i han die erste mönet gar nüt gha und jetzt beni i de 23+6 und be mir gits jetzt au täg wos mer eländ gaht und ich mues erbrecje.. denke jedi ss esch andrsch aber denke ned das dr muesch sorge mache😳 mer hilft ingwer mega guet odr pfefferminz kaugummi😳 vill chraft❤️
  • Bi itze i de 34ssw u sit öppe de 28 isch mer immer wider am obe so schlächt dasi sithär ohni alucol ( verschribe)gar nüm is bett mues
Hey! Babyforum.at ist eine moderierte Community die auf Sicherheit und Anonymität wert legt. Ein Großteil der Gruppen, Themen und Beiträge sind nur mit einem Nutzerprofil zugänglich. Melde dich kostenlos an!

Triff Mütter aus der Schweiz Zürich Ostschweiz Zentralschweiz Nordwestschweiz Mittelland Genferseeregion Tessin Ausland