Zahversicherig

Zahversicherig chind
Hend ihr zäh versichersichert? und wenn ja, weg de Löcher oder weg de Spange?
Ghör so unterschidlcihi Sache. Vil Zahversicherige sind ja denn nur so pro. Jahr 70% bis 2000.- . E Spange chostet doch ca. 8000-10000.- denn lohnt sich das doch gar nöd? 🤔

Kommentare

  • Mir händ eini gmacht. Da min Maa e Spange gha hät und denn hämmer vorsorglich für euse Sohn eini abgschlosse vor allem wege Spange. Und sie isch ja zuesätzlich zude normale Versicherig. Det häsch ja au scho en Teil zahlt. Also zB häsch ide Grundversicherig gwüssi Prozent drin und de bide Zahnzuesatzversicherig häsch ja denn nomal en Prozentsatz drin. Am beste laschdi vo dinere Versicherig berate.
  • Also mir sind bide swica...und die hend üs gseit wenn mir das wönd, denn wird ab den wos 2 jahr alt sind zahversicherig koste (etz hemer sie drin, aber s isch no gratis)...wel mer ja devo usgoht das öppe mit 2 erst all zäh hend...üs hends etz zb au gseit das wenn d chind uf de kopf gheiet...und sich zääh ahhschlaget, denn ischs besser wenn mer e zahversicherig het..wel fals bim sturz zahstellig veränderet het - gits denn spöter kei probleme mit de kostenübernahm
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum