Hey, viele Themen und Gruppen befinden sich im privaten Bereich.
Für den Zugang zur gesamten Community, registrier dich bei uns.

Wie lange habt ihr Sex!?

ichelichel

1

bearbeitet 15. Mai, 17:51 in Familie und Beziehung
Hallo Ladies,

Wie lang hend ihr sex? Asoo mich dönkts eifach 5min -10min sind viel zwenig.

Und hend ihr es vorspiel oder übespringend ihr das.

Kommentare

• hahahaha das esch mal e spannendi frag 🤪🤭

alsoooo wenn mir Sex händ 🤣🤪
    den chan das vo 10min-2h gah 🤷🏽‍♀️
    Mängisch mit mängisch ohni Vorspil 🤷🏽‍♀️ Das esch extreeem verschide wie halt gad Lust und Luune esch....
  • Also vo afang bes schluss gahts be eus durchschnittlich 20-30min😂😂😂 länger selte .... das duet mer au ergendwenn weh 😂😂 und das langet mer jetzt aber au😂😂En quikie zwüsche dure chan au mal 5 min dure
  • 😩leider no kei vorspiel 😉aber ich weiss dases do dra liit daser nebst mir sus kei erfahrig het...aber ich find vorspiel mega wichtig...wel wenns mi nöd ahhmacht, denn tuets nacher nume weh...und es goht ewigs lang...bi üs ischs au scho 4h gange...aber denoh hesch würkli nurno schmerze 🤣zumindest ich...aber siit d twins uf de welt sind...het sich das allgemein extrem verschlechteret 🤦‍♀️die hend wie en sensor...jedesmal wenn mer ad sach wend...denn rüefets^^
  • mir händ sälte es vorspiel, sex gaht bi eus max 30min. sind zwei schnälli und für eus stimmts so. au wänn mal öper nöd chunnt ischs voll oke.
  • kei vorspiel max 20 min alles 🙂🤣 mich störts nid min Ma scho.. für mi gits wichtigers und schöners kuschle oder zäme rede oder spieli mache 🙂 oder eh film luege gmüetlich🤣😍
  • Ich luege ehrlich gseit ned ufd Uhr und chas deswege au ned sege.... 😂 Zwüsched dure mal en Quiki de gaht sicher schnell. Und sust... solang wies halt gaht. Aja normal mit Vorspiel. Sit mer Chind hend eher weniger lang. 😅
  • 5-7 minute. Meh hani gar keh lust🙂
  • Wie bide LoSo; das chan zwüsche 10min 2h ga. Je nach dem was mir Luscht hend.

Muess zwar säge das sich üses Sexläbe sehr gänderet het sit mir es Kind hend und ich nömme stille. Würkli sehr zum Positive ☺️☺️🙈
  • Wie machet dir das « ohni Vorspiu »? Zack los? Mit Gleitmittu? Sorry die komischi Frag, aber ig cha mir das so gar nid vorseue 🙈
  • @Sunshinemom anelige bei usenand zägg ine use 🤣🤣🤣🤣 nei seich..
  • @schaai 😂 ja öppe so hani mir das bim läse vorgsteut. 😊 Aber wenn nid, wie de?
  • jo aso i glaub under vorspiel meined dlüt do inne halt streichle oral befridige..und das villicht biz länger..aber au ohni vorspiel machsch der doch gegesittig chli lust mit strichle und so..halt chunsch denn ev schneller zur sach..
  • Ja ebe also met vorspiel mein ich au es ausgedehntes vorspiel😂Knuutsche ubd sech alange ghört jetzt vör mech ned unbedibgt zum vorspiel, das esch eifach normal😂

Usserd i hab gad mini fruchtbari ziit, dene bruchi überhauot gar nix, de chane sofort loslege😂 muesi min maa scho nume aluege und i be parat🙈
  • @fuchs wau sicher? haha so cool
  • Mir hend meistens so 30-40min mit Vorspiel.
  • @schaai ame esch das au nervig... es wsch de ebe ned nur be mim maa so🙈 ich springe i dere ziit fast uf jede maa a. Jetze nach de geburt esches nüme gabz so schlimm. Aber vor de geburt hätte 20x am tag chöne und weni singel gsi wäri phuuuuu

Ich säg euch nieeee meh hormon. Die lust esch eifach sooo toll. Met pille habi das ned
  • also ich bruch nie vorspiel🤷🏻‍♀️
Hey! Babyforum.at ist eine moderierte Community die auf Sicherheit und Anonymität wert legt. Ein Großteil der Gruppen, Themen und Beiträge sind nur mit einem Nutzerprofil zugänglich. Melde dich kostenlos an!

Triff Mütter aus der Schweiz Zürich Ostschweiz Zentralschweiz Nordwestschweiz Mittelland Genferseeregion Tessin Ausland