Infektion in der 9. SSW

MelisaMelisa

25

bearbeitet 15. 05. 2019, 16:59 in Schwangerschaft
9.ssw und vaginali infektion wer hett das au ka?
han vom fa jetzt vagi hex becho drinne statt me sött die erste 3 mönet ned awende 🤔 wobi ich denke min fa weiss was er macht.. het ihr das au scho mal ka und isch alles guet cho?

Han eifach wieder angst vornere FG 😔

Kommentare

  • Ich han au e infektion gha... Han am sa de laborbricht übercho ide post und am sunntig pos. Testet gha:( ha denkt nei nöd scho wieder ha churz vorher e fg gha (und au scho e infektion)
    Ha de grad am gyni aglüte zersch hemmers mit fluomizin (ähnlich wie vagihex) probiert, isch bi mir aber leider hartnäckig gsi... Den wer als nächsts antibiotika dra cho... Mini hebamme het mer aber vo de entibiotika abgrate... Si het gmeint so wirds ganze au gsunde scheidemilieu zerstört und eerneuti infektion seg wahrschindlich... Si het mer den es rezept usgstellt gha für ovulas mit spez. Ätherische öl geg die infektion (gardnerelle) wo ich gha han... Und ja ich has selber chum glaubt abet d infektion isch verschwunde und bis jetzt (30ssw) au nüme cho 😍

    Was hesch den für e infektion?
  • wow mega..

    ich weiss es ned er het en abstrich gmacht und den mol luege. er het gmeint es kseht us wie en pilz isch es aber ned will de usfluss so schumig isch 🙈
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum