Ideen für Kurztrip

Hey Mamis, ich würd gern mit mine zwei Kids en Kurztrip mitti Juli mache. Han a Ferie ufem Buurehof dänkt, Graubünde erkunde, is Tessin zum chli go bädele oder sus noimets wos schön isch!😍 S‘Agebot isch riesig, Budget beschränkt, wett au nöd Stunde underwägs sii..
Wo sind ihr scho gsi? Was chönder empfele für 3Tag? Mini Kids sind dänn 3,5 & 2 Jahr.
Danke für eui Gheimtipp😘

Kommentare

• 3cada410-7c63-11e9-ad0e-ff18622b7bc9.jpeg auso i bi no niä gsi, ä Kollegin vo mir scho u hetsu toll gfunge
  • Italie isch immer super ;) die sind mega kinderfründlich...mengmal fast chli zu fest 😅üs hend alli wele helfe mit de twins...damit mer au mal entspanne chönd...und woni schwanger gsi bi 😍als obi e Königin bi (hend mer immer alles brocht, immer gholfe - nie möse ahhstoh oder allgemein stoh)

Mir sind letscht jahr in Lignano Sabbiadoro gsi und üsi twins sind 5monet alt gsi (het en schöne Campingplatz und mega gueti familiehotels)
Hey! Babyforum.at ist eine moderierte Community die auf Sicherheit und Anonymität wert legt. Ein Großteil der Gruppen, Themen und Beiträge sind nur mit einem Nutzerprofil zugänglich. Melde dich kostenlos an!

Triff Mütter aus der Schweiz Zürich Ostschweiz Zentralschweiz Nordwestschweiz Mittelland Genferseeregion Tessin Ausland