SWISSMOM-PARTY #2 - đŸ€©

1212224262731

Kommentare

  • Oh nöd schö 😱 hĂ€t wohl nöd so Geduld mit Babys/Kind đŸ€” denn weiss ich au kein Rat me...mini sind oft nöd so guet, bi sehr rabiat und wĂŒrd glaub mim Ma ziemli aschnauze đŸ˜‚đŸ€­ die Chli wird schnell Ă€lter und i paar Wuche wirsch gseh, isch sie am Obig nĂŒmm am brĂŒele und ruhiger, denn chasch sie mitnĂ€ is Zimmer vom gross 😀👌
  • Dasd s Baby versuechsch en halb stond vorher is Bett ztue das es denne schloft wenn de gross is Bett tuesch? Sorry aber ih hasse so manne wo s GfĂŒhl hĂ€nd das esch alles de Frau ere Jop aber zom Fögle mue sie weder hĂ€re hebe 😡😡.
  • A was lieds denn daser kei Nerve hed? Isches nur Wegem stress vom Schaffe? Oder stresst ihn no anders? Vlt wehrs hilfrich eifach mal Frage waser hed und ihn la s Herz usschĂŒtte... Ich weiss es isch hert wenn mer zwei Chind hed und selber z churz chund. Aber vlt stressts ihn ja das er dich ned cha understĂŒtze so wie ers gern möchti? Oder es nervt ihn daser ned "Zschlag" chund mir de chlii wenn du de gross is Bett tueschđŸ€”
    Will der ned drii rede oder ihn in Schutz neh... Aber glaub fĂŒr d Papis isches au ned immer eifach, Kennes vo mim Maa... Er isch zwar sehr geduldig mit de chlii, aber er cha mĂ€ngisch au recht "rabiat" verbal mitem grosse umgah😑🙄
  • Gute Morgeeee
    Ergendwelchi Tipps gege ErchĂ€ltig? Die Chli esch hĂŒt morge verwachet mit enere Schnudernase und dönt als wĂ€r sie heiser. Bis jetzt schiint sie aber söscht fiit z'sii.
  • Guete mooorgĂ€ Ladys!! Das ist doch mal ein schönes kĂ€ffchen 😍
    285ff090-dc3e-11e9-a29c-95a0661111d2.jpeg
  • Liebi Mamis
    Wele Chindersitz (15-36kg) chöit dir empfÀhle?
    Am Liebschte e drĂ€ihbare😊
  • @mischmiisch mini Muus (5mt) isch scho 2 Wuche erchĂ€utet 😬

    Mir mache fougendes:
    - HĂ€rdöpfu-Balsam uf Bruscht & RĂŒgge
    - Enguwurz-Balsam uf NaseflĂŒgel
    - Ir Nacht Zwibele ufschnide
    - Nase reinige mit Napreep Kochsalzlösig
    - Thymian-Balsam uf Fuessohle
    - Ir Nacht Kopf erhöhe miteme Keilkissen undr de Matratze
  • @schaai sieht toll aus dein Kaffee ☕
  • @Stöpseli danke dir fĂŒr die velle Tipps. Stimmt, HĂ€rdöpfu-Balsam hemmer na vo de vorherige ErchĂ€ltig. Probieret paar Sache die Nacht grad mal us 😊
  • @mischmiisch Ă€hm s‘wĂ€r de vo mir gsi 😉😂 (abr gĂ€rn gscheh, hoffe s‘hiuft đŸ™đŸ»)
  • @schildchrötlimel ou sorry 🙈 danke dir!
  • @Gra💙; so viel mir isch gönd fĂŒr 15-36 kg nur reborder wo rĂŒckwets gönd oder dĂ€nn 3-punkt sitz vorwets. Äs gĂ€bt aber soviel i weiss no paar reborder wo bis 20 kg ca gönd.
  • 37d79a80-ddd5-11e9-a29c-95a0661111d2.jpeg😊 per pn😊
  • 4ec38c60-dddd-11e9-a29c-95a0661111d2.jpegtriptrap ĂŒberzug inkl sitzkĂŒssi hani neu i mim sortimĂ€nt. weni der au eine i diner wunschfarb darf mache meld di doch eifach unter 0793074450
  • Guete Morge ZĂ€me
    Gaht nur bi mir s LocalFamily nöd? đŸ€”
  • @SHAYENNE bi mir got au wieder nöd
  • Bi mir isches letzt Woche nit gange. Han de s App nomol neu glade und sit dene gohts wiederđŸ€·đŸ»â€â™€ïž
  • Jetzt gots bi mir wieder
  • Ez gahts au wieder đŸ‘đŸ» WĂ€ri mir ja glich, wenni ned im Chat mit öperem gschriibe het...
  • Het öbber sehr gĂŒnstig e wickelrucksack z verchouffe? (Am liebste nid schwarz)
  • @Stöpseli jo ich het eine in hellgrau
  • @Stöpseli aber was heisst fĂŒr di sehr gĂŒnstig? 🙄
  • Schrib mer doch churz e pn de cheu mers a luege 😊
  • Kennt öpper Baustei vo "Unico Plus" und weiss öp die met de Lego Duplo kompatibel send? đŸ€”
  • e0f233c0-df5e-11e9-a29c-95a0661111d2.jpeg filech intressierts ja öbber 😊
  • Het öbert bis 4 Jöhrig Ă€n Reboarder und wenn jo wele chönd ihr empfĂ€le? Ha im Moment Römer Britax und bi zfride (Babyschale) aber de Reboarder vo Römer isch satti 700.- 🙄
  • @Saco87 Mir hĂ€n fyr unsi glai muus dr britax römer i size kauft. DĂ€ könne mir vo geburt bis 4jöörig bruuche. Jo isch tĂŒĂŒr, abr mir sin begeisteret! Är list sich super easy ibaue und usbaue (hĂ€n aktuell noni unser familieauto und bruuche das vo mine eltere odr em schwiegerpapi). Mi Maa het gfunde lieber eimol sine betrag usgĂ€, wie all paar joor wieder e neue Kindersitz miesse kaufe. Wo immer so 300.- koste.
  • @Jeaninne jo do hĂ€sch sicher Recht. Ha gseh er isch uf de Sitw swhe höch was ebe me Schutz bietet als anderi gĂ€l? Und hĂ€sch dĂ€ wo au 360Grad chasch dreihe? I und usbaue mĂŒessti ihn nöd, er wĂŒrd denn fix i mim Auto si 😉
  • mĂ€dels han no es textli gschriebe bi "wele pulverschoppe empfeheled ihr" wer froh um rĂŒckmeldig
  • @Saco87, mer hĂ€nd de cybex sirona. Chamer au vo Geburt bes 4i bruche ond send sehr z frede demet. Waser kostet het weissi gar nöm. Esch zo eusere Ziit bi de tests sehr guet gsi.
  • @Saco87 Mir hĂ€nd Ă€n cybex sirona m2.
    DÀ sirona wot chasch treie isch eher knapp ud whs nöd bis 4-jÀhrig bruchbar.
    Ich wĂŒr dir Ă€ reborderberatig bi zwergperte empfehle, dĂ€nn chasch teste wele sitz i eues auto und und fĂŒr eues chind passt.
  • @Admina ... bitte mein profil endlich löschen...!!!
  • @springflower, hast du dem Admin schon eine PN gemacht und eine e-mail? Mach doch einen eigenen Post dafĂŒr auf als hier immer wieder zu mahnen. Ausserdem verstehe ich nicht warum es sooo wichtig ist dein Konto zu löschen. Wenn du hier nicht mehr dabei sein willst lösche doch einfach die APP 😊. Hast ja bestimmt keine geheimen Daten veröffentlicht 😂.
    WĂŒnsche dir alles gute.
  • AdminAdmin

    408

    bearbeitet 26. 09. 2019, 09:35
    @schaai: Wir wollen es nur als zusĂ€tzlicher Anregung anbieten. Eure Themen gehen natĂŒrlich vor. In unserem Österreichischen Forum funktioniert das eigentlich sehr gut und die Mamas schreiben sich hier mehrgegenseitig lĂ€ngere Erfahrungen und Tipps als oft in den fast Chat-mĂ€ssigen Themen. Aber wenn es hier nicht so angenommen wird, ists auch ok. :)

    @springflower: Melde dich einfach in der App ab (da bist du autmatisch noch drin), tatsĂ€chlich haben wir alle deine privaten Daten (eh nur E-Mail) gelöscht. Usernamen und Posts können wir (außer es sind private Informationen darin wie Telefonnummer, Namen und Co.) nicht löschen, sonst sind fĂŒr andere beim Nachlesen ja die Diskussionen nicht mehr nachvollziehbar. Aber sonst ist alles gelöscht, wie es sich gehört. Wir speichern wirklich eh auch nix außer E-Mail fĂŒr den Login. Wir sind ja eben nicht Facebook und Co. und es soll alles anonym hier sein.
  • Han es Thema eröffnet Verwöhnig und Materialismus wer froh um Erfahrige..
    Admin
  • Mamis mitma Kindergartakind, wenn gönd iahr go schaffa. Also i meina, wenn dr Kindergarta erscht am halb nĂŒni afangt? Au erscht denn? Könnt ab Januar wieder starta und wenn i au erscht am halb nĂŒni afanga schaffa, denn bini mit halb Stund Mittag erscht am halb sechsi am Obig fertig. Bis i Dahei bin mit Poschta isch es denn noch da sechsi. Wia isch es bi eu?
  • Lidl Windle, sind die wĂŒekli mind. so guet wie Pampers? Die vom Migros hani probiert...alles usgloffe 🙄die sind nĂŒt fĂŒr ĂŒs.
  • Hallo mamis. Was wĂŒrdet ihr mache, oder wie wĂŒrdet dir reagiere. I ha jetzt sit ca 2 wuche nix me vore kollegin ghört (si isch ou z gotti vor tochter) i weis vo ihrer muetter das es ihre guet geit. I ha immer gmeint mir heiges guet zĂ€me. Aber wiso bechumi de kei antwort? Es duet huere weh, da i si us kollegin und gotti u gĂ€rn ha 😞. WĂŒrdet dir es letscht mau e nachricht schribe, und d gfĂŒeu use la? Oder wĂŒrdet dir nĂŒt me schribe, und hoffe das si sech mĂ€udet? 😞😞
  • @Stöpseli, also bi eus es so das mer mĂ€ngisch en monet nĂŒt vonenander ghörid oder lesid đŸ€·â€â™€ïž. Daher gseh ih da nid so Ă€ng 🙈.

    Wenn er eu vorher immer meh ghört und gseh hĂ€nd... vellecht nochli abwarte nid das sie denn sech under Druck fĂŒhlt ond den spöter mol lieb froge eb was nid in ornig esch.
    Het sie sÀlber chind? Esch das dies erste Chind? Wie alt esch dies Chind?
    Wenn sie sÀlber no kei Chind het eschere das vellecht grad chli z vel worde. D kollegin esch Mami het jetzt anderi prioritÀte vellecht dreihed sech euchi gspröch norno oms chind etc pp. Git en huufe möglichkeite werom sie sech nid mÀlded und oder vellecht sie sech chli zrugzieht...
  • Wegen zwei Wochen?đŸ€­ Es gaht doch u schnell im Alltag und isch nid grad bös gmeint. Aber viellicht bin ich da chli altmödig! WĂŒr mi halt mal selber melde und fröge, was gaht!
  • @Stöpseli chunnt chli druf ah wie dir vorher heit kontakt gha! Aber 14 tag si schnell ume... chasch ja mau es foti vor chline schicke mit ere winkende hand u hallo gotti ha dir gĂ€rn oder so...
  • Wenn ich @Stöpseli richtig verstande han, het sie ehrere Kollegin gschrebe, aber es esch kei Antwort zrugg cho? Aber das mit emene Foti schicke fĂ€ndi en gueti Idee. Vellecht esch s'letschte SMS eifach untergange. Oder eifach mal ahlĂŒte zum chli schwĂ€tze. 😊
  • @Saco87 ech fende die vom Lidl wörkli no guet. Au wenn mis Chend bi allne ond wörkli bi allne Wendle nass esch am Morge 🙈
  • @Rizzitella minĂ€ isch nie nass aber er isch Ă€s Stillkind, dĂ€mentsprechend isch sin Stuehlgang sehr flĂŒssig und bi dene vom Migros lauft alles us đŸ™„đŸ˜©
  • @Stöpseli i wĂŒrd nid di ganz FrĂŒndschaft i Frag stellĂ€ wes „numĂ€â€œ um Ă€s unbeantwortets SMS geit.
    Das cha wĂŒrkli mal vergĂ€ssĂ€ gah.
    FindÀ dr Vorschlag mit Àm Foti guet.
  • 865042f0-e395-11e9-8f77-490b52c08d91.jpeghet öpper vo euch mal im h&m e fuessack kauft? Falls ja, ischs z empfĂ€hle? Mer hend ebe no keine😁
  • Ha ne au agluegt @jara aber er isch us 100% Polyester drum hani ne nöd gno. Finde im Winter schwitzt me i Polyester so doof, es atmet nöd guet.
  • HĂ€t öbert Babyschale vo Römer Britax? Ich ha die extra kauft wil gstande isch: flache Liegeposition. Jo genau, Pustekuchen 😡 wenn ich dIsofixstation so verstell dass er fascht flach wĂŒrd ligge zum schlofe, zeigts mir rot a. Warum? Bi mir isch er relativ steil aber genau darum ha ich die tĂŒri gno, wegem verstelle.
  • I ha re scho es paar föteli vor chline gschickt, aber chunt nĂŒt. Und ou z telifon nimmt si nid ab, obwou i ha gseh das si im whats app online isch. Si het sĂ€uber ou es 3 jĂ€hrigs meiteli und isch jetzt ume schwanger. Si het mer sĂŒsch immer zrug gschribe, ou wes e tag speter isch gsi. Darum findi ja des aues soo kommisch đŸ˜žđŸ€”. Eh i schribere gloubs jetzt eifach nĂŒm, bis si sech mau mĂ€udet.
  • No Ă€ anderi Frog betreffend Autoschale...wie lang hĂ€nd ihr dĂ€ extra Neugeboreneufsatz i de Babyautoschale drin gha? Die Frog isch a alli grichtet wo so Ă€n Ufsatz drinn hĂ€nd gha 😊
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner NĂ€he austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum