Gelenkschmerzen nach Geburt

Hey Fraue
Gits do inne au mamis wo noch de Geburt so Glenkproblem ka hend oder immer no hend? Bi mir isch ez die erst Geburt bald 10 Wuche her. Wenni am.Morge oder ide Nacht ufstoh tünd mer dFerse u weh bim laufe. Tagsüber kei Thema. Und Knü au bds v.a. wenni id Knü gang und wieder ufstand..dSchulterglenk au immer wieder schmerzhaft..zum kotze..
fühl mi wie e alti Frau. Was mached ihr degege?

Kommentare

  • Ja das kenn ich gut. Hab vor allem morgens massive Gelenkschmerzen. Stillst du? Hab mal gegoogelt und gelesen, dass es sein kann dass das milchbildende Hormon Prolaktin das verursachen kann. Ich hab die Schmerzen jetzt nach 6 Monaten immer noch, aber nicht mehr so schlimm wie am Anfang. Heilmittel hab ich leider keines gefunden.
  • Das hani au gha. Ha chum chöne laufe wenni i de Nacht ha müesse ufstah. Has sicher bis 9 Mönet nach de Geburt gha - Leider. Es isch immer weniger worde, aber bis den hanis gha. Mich hets dunkt es isch besser worde woni Magnesium gno ha und mini Schwangerschaftsvitamine.
  • jo stille no..ohje..okay denn versuechis mol mit magnesium
  • I han das au ka. aso nid direkt schmerza i han eifach am morga nochem ufstoh ganz stiigi fuassglenk ka. aso i han nid normal chöna d stäga aba laufa will dia so stiif gsi sind.....
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum