🙈 der ganz normale Famillienalltag!

Wenn du auf dem WC sitzt und gemütlich am drücken bist. Ratsch die Türe geht auf: Maaami, wo bisch du? Machsch du Gagi? Chasch du mir hälfe d‘Salzstängeli uftue. Die Packung wird mir erwartungsvoll vor der Nase gehalten. Nach verzweifelter Gegenwehr rauscht das Kind ab. Natürlich ohne die Türe zu schliessen. Kommt dein Mann daher und findet: chasch nöd Türe zuetue!😤😂😍 Kennst du auch so ne typische Familliensituation. Ich bin gespannt...

Kommentare

• 🤣😂🤣😂🤣 Ich cha nümm🤣😂🤣😂
  • Drum machi gar niä tür zue, isch bi üs drum normal 😉😂
  • Na schlimmer wenn denn dini 2jöhrig unbedingt din gaggi na aluege wed😂🙈
  • Wir sind gat am troche wärde, mieni Klie het mir, letscht mal applaudiert und gseit: Super Mami, güät gmacht, ha gat Freud🤣🤣
  • Haha min bueb (2,5) het letschtin mini brust agluwget und gmeint i hegi döt es schnäggehüüsli (brustwarze) 🤣🤣🤣
Hey! Babyforum.at ist eine moderierte Community die auf Sicherheit und Anonymität wert legt. Ein Großteil der Gruppen, Themen und Beiträge sind nur mit einem Nutzerprofil zugänglich. Melde dich kostenlos an!

Triff Mütter aus der Schweiz Zürich Ostschweiz Zentralschweiz Nordwestschweiz Mittelland Genferseeregion Tessin Ausland