Mit 23 Mutter werden?

2»

Kommentare

  • @Heart Aber was anderi denked sött eim eigentli egal si 😁 die wo meined sie macheds immer besser, das sind die wos genau nöd mached 🤷🏽‍♀️😅 schlussendli sött mer das mache wo sich für ein richtig ahfühlt, ob die anderne redet oder nöd 🤗
  • Ja stimmt scho
  • Es esch au nid eifacher wenn mer es älters Mami esch. Die andere händ immer öpis z reklamiere wenns wänd blöd tue egal bi was und wie alt 🤷‍♀️. Vo dem her gits nie en rechtige ziitpunkt. Wie scho gseit worde esch. Es mue för sls Paar passe und ned is umfäld inne.
  • ech fende s'alter spellt e kei rolle,hauptsach me wet s'chend zo 100%.de gods scho ergendwie.
    ech be 28i arbetslos ond be öbernes johr met mim frönd zäme ond mer wend ezt beidi chender.nor wördi gärn en job ha aber au omedengt mami si.alsooo...!? s'wechtigste esch das mers chend werkli wet,de spellt alles anderi kei rolle
  • 1.Kind 17
    2.Kind 20
    3. Kind 22/23

    Finde dr ziitpunkt perfekt😍 würds immer wider eso weue😊
  • Also mini mami het mich mit 15ni becho.. 😅 Ich kei planti ss gsi. Sonk 12fi worde bin het sie gaaanz offe überalles mit mir gredet was uf mich zuechunt wenni früeh mami würd werde.
    Sie het ja müesse schuell abbreche und go schaffe wöhrend omi uf mich gluegt het. Das isch nöd so eifach gsi für sie am afang.
    Aber sie het mer immer gseit ich söll reise ich söll mini Jugend richtig gnüse, sie het au ganz offe über gschlechtsverkehr gredet und gseit wenni mis erste mal wet mache sölli unbedingt mit ihre rede dass sie mir zeigt wie mers richtig macht ubd das ich ihri unterstützig het wenn öpis passiert etc.. Ich lieebe mini mami überalles das het sie so so guet gmacht, mit 15ni mich grosszieh und e super zukunft geh.! Wenn mer das will und weiss was uf einem zuechunt spielt de alter wükli kei rolle.

    Jetz wirdi mini mami Oma endi Mai 😍💙
  • Bi 30gi em juli. Tochter wird 1 im Mai. Vorher bini go reise und ha s Labe anders gnosse und mini Jugend glabt. Mir wärs z früeh gsi definitiv
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum