Ü30 Mamis Kt. Luzern

Hallo zusammen. Mein Sohn ist bald 4 Mt. alt und ich (34) möchte auf diesem Weg neue Kontakte knüpfen zu anderen Mamis um interessante Gespräche zu führen, spazieren gehen etc. Würde mich freuen über eure Mitteilungen. Gruss

Kommentare

  • Hoi Enniroc
    Vo wo besch?
    Ech 38gi ha es meitli 5i ond e bueb 3. ond chome vom schache
  • Hallo Gänsebluemli. Be vo Wolhuse, aso grad ume Egge. 😄
  • Ok ech be z wolhuse ufgwachse😉
  • Hallo zäme, be 32 ond chomme vo reide
    Bibbi_
  • @Gänseblümchen So guet😊 De bisch jo ab und zue wieder z’Wolhuse? De chamer sich jo mal träffe...
  • @Märzli Hallo. Ha vorher in Sursee gschaffet... Und wie alt sind dini Kids?
  • Am frönd sini send 5 ond 9 ond zor ziit grad schwanger
  • Hoi Zäme i be vo Roggliswil (esch ir nöchi vo St. Urban)😊
  • @susu wohnsch scho lang z roggliswiu?
  • @Märzli öppe 7jahr😊 besch vo roggliswil ursprönglich?
  • @Märzli de besch ja dim deheime nochli treu blube u ned wiit wäg zoge😊
  • Hallo zäme
    Ich be vo Luzern Reussbühl ond be vor zwöi Mönet Mami worde. Au ich wörd mich öber neui Kontäkt mit andere Mamis ide Nöchi sehr fröie.

    En liebe Gruess
  • be vo Littau🙂Tochter werd nögscht wuche 9 mönet🙂
  • @Martiina ich bi ursprönglich au vo littau😊 wo wohnsch z littau?
  • bearbeitet 27. 07. 2019, 21:04
    @TiMay ah de chli ämme unde
  • Bisch du z littau id schuel?
  • nöö be erscht dohi cho döre Maa
  • @Martiina Wo bisch den ufgwachse?
  • Ech be in Ämmebrogg ufgwachse. Wohne jetzt aber set eme Johr in Einsiedeln 😊
  • Hallo :)
    Ich wör mi au gern zuegeselle, bin 30i und vor 3 Monet Mami worde. Wär interessant s eine oder anderi Mami us de Umgebig kenne z lerne wo au epe es glichaltrigs het. 🤗 Wohne ide Nöchi vo Sursee
    lg
  • Hallo Mami89 härzlech wöukomme
  • Hallo 😊 mich würds auch freuen ein wenig Austausch zu haben. Wohnen in Emmen vorher Rotkreuz. Meine Tochter ist 9 Monate. Habt ihr ne WhatsApp Gruppe oder Ähnliches ?
  • Hallo Minimomi. Bis jetzt nicht. Vielleicht haben einige Lust eine Gruppe zu starten. 🤷🏻‍♀️😄
  • Wäre dabei
  • Super wer noch ?😊
  • ich au 👍
  • Wörd mi ou öber neui bekanntschaffte freue. Be e lozärneri wohne aber in rotkreuz. 🤷🏼‍♀️
  • Hallo metenand.
    Ech be 30gi ond vor 2 Mt. Mami worde 🥰
    Ech be ou vo de Omgäbig.
  • Ich hab vorher in Rotkreuz gewohnt :)
    Wollt ihr mir eure Nummern schicken und ich mache eine WhatsApp Gruppe ?
  • Hallo zäme, be 34gi und erscht grad erfahre, dasi schwanger be. Ech wohne in Äbike. Luege mi grad chli ome wäge Hebamme. Hätt mer öpper en Tipp?
  • Chader s gebortshuus sehr empfähle
  • @sissi Ich cha der carmen zimmermann vo horw sehr empfehle. 👍🏻
  • Ond herzlichi gratulation ond e schöni schwangerschaft🍀 @Sissi
  • Ha au d‘Carmen Zimmermann gha.

    Claudia Krummenacher us Äbike muess glaub au no guet sii.
  • Super, danke üch härzlech! Geburtshuus hani aadänkt gha. Mer müend das mou aaluege. Chame det Hebamme ou süscht „nütze“?
  • @Sissi Jep, mache d ondersüech det ond ha nähr d wochbett hebamme wo hei chonnt ou vo dete
  • @Märzli, aber im vorus ned? Ech ha äbe kes Mami woni chönt froge und wett unbedingt ou während de Schwangerschaft öper ha, woni cha froge...
  • Mou äbe mache scho jetzt d ondersüech er schwangerschaft dete
  • S geburtshuus terra alta findi au würklech super. D Hebamme nehmed sich viel Ziit für alli froge au währed de Schwangerschaft. Mer mues ned unbedingt jedi Vorsorgentersuechig bim Arzt mache (die hend eh meistens ned so viel ziit zum rede), d Hebamme chönd das au (usserd ultraschall). Chas sehr empfehle, scho vor de Geburt emol en Termin bi de Hebamme z mache.
  • Ha jez en Hebamme vom Terra Alta. Do ech noni ir 12 Wuche be, hemmer de erscht Termin erscht im Januar...
  • Bi wem besch?
  • Corina - Nochname kei Ahnig 😉
  • Hallo zusammen!
    Gibt es nun eine gemeinsame Gruppe? Ich würde mich in dem Fall auch gerne dazu gesellen😉
    Ich bin 36 und habe einen 1 jährigen Sohn. Ich wohne in Emmenbrücke und würde mich über gemeiname Aktivitäten riesig freuen.
    Liebe Grüsse
  • @sybille Es gibt eine mit wenigen Mamis aber dort ist leider niemand wirklich aktiv. Wir könnten eine neue erstellen mit Mamis, die Interesse an gemeinsamen Aktivitäten hätten. Ich wär dabei😉oder du schickst mir deine Nummer und ich sage dem Admin, sie soll dich hinzufügen. 0797927100 Elg
  • Hallo liebe Mamis,

    meine Familie und „ICH“ Sonja, mein Mann Klaus und unsere lieben und lebhaften Jungs (8 Monate alt, 5J. und 7J.) sind im August aus Deutschland (Stuttgart) in die nähe von Luzern (zu)gezogen. (10-15 Min. Entfernung)

    Und wie es so ist, wenn man ganz NEU ist und alte Freundinnen erstmal zurück lässt würde ich mich sehr freuen, neue Mamis rund um Luzern kennenzulernen.

    Ein paar junge bzw. jung gebliebene und unternehmungslustige Mamis um sich öfter zu treffen, mal ein Kaffee trinken zu gehen, sich auszutauschen und vielleicht ja sogar neue Freundschaften zu schließen... (Sofern es dann auch für beide Seiten passt☺️)

    Ich habe Interesse und Spaß an Mode, Länder bereisen (bin Flugbegleiterin😉) ab und an Essen zu gehen, gern auch mal ein „Apero“ in einer netten Bar oder zuhause, im Garten oder auf der Terrasse 😊
    Ich mag interessante Gespräche, gehe gerne ins Kino und ins Ballett.

    Freue mich von EUCH zu hören bzw. EUCH kennenzulernen!

    Liebe Grüße
    Sonja


  • Hallo miteinander,
    Ich bin Caroline (31), komme aus der Romandie und wohne mit meiner Familie (Mann und 8 Monate alt Sohn) seit 2 Monate in Luzern. Ich würde mich sehr freuen ab und zu mit anderen Müttern zu treffen 😊Lg
    Caro
  • Hallo Zäme

    Ech be 33gi mini Tochter isch 21 Mönet alt.
    Mir wohnet in Altishofe.
    Mir suechet neue Kontakt, do es dür Corona ned so eifach gsi isch. Würd mich mega freue neue Lüüt kennezlehre.

    Liebe Gruess

    Bianca
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum