Schwangerschaftsübelkeit

sunny83sunny83

87

bearbeitet 27. Juli, 18:29 in Schwangerschaft
Ah alli wo unter ss- Übelkeit liidid...hend ehr tips das alles chli erträglecher wird😔

Kommentare

  • Mir haben Ginger Ale und die Akkupressur-Bänder geholfen.
    Dazu habe ich dann allerdings noch bis zu 4 verschiedene Medikamente am Tag gebraucht, in der heftigen Zeit 🙈
  • @Claramia das esch jo voll übel gseh bi dir demfall 🙈 ha gseh du bisch mit zwilling schwanger gseh...bi mir hends i de 5 woche ou 2 fruchthöline gseh eis esch zo dere ziit no leer gseh...ha am Dienstag fa termin ond bi gspannt öb es jetzt 2 sind🥰
  • Ich han au Akupunktur bänder gha, ingwer lutschtablette und es medi gege übelkeit sowie 50% gschaffed halbtag. Das het mi au weniger gstresst und alles bitz liechter gmacht. Aber de positiv gedanke für dich: bi mir ish vo hüt uf morn ide 12 wuche fertig gsi
  • Ja, Sunny - in meiner ersten Schwangerschaft hatte ich nicht so schlimme Übelkeit. Aber jetzt mit den Zwillingen war das echt eine andere Hausnummer 🙈 ich war von der 6. bis zur 14. SSW auch deswegen krankgeschrieben, weil es so schlimm war... aber eben - zum Glück geht das vorüber! Dann bin ich mal gespannt und drück die Daumen!
  • Ech kenns äbe ou nid so extrem vo de erste ss...ech moss zom glöck no nid erbräche....ha jetzt ou die Akupunktur bänder vöregsuecht hoffe das linderets jetzt chli😔 schlimme find ech eifach wenn scho es kind hesch mosch eifach glich funktioniere ond chasch di ned so entspanne
  • Ich ha viel banane, zwieback und so gässe. Und das wasi grad ha möge resp glust ka ha. Laugeweggli hän mir au no guet gholfe. Halt schonkost... ich bi „nume“ mit eim kind schwanger gsy und ha bis in die 14. wuuche miesse erbreche und bis in die 18. wuuche denn eifach no massiv übelkeit ka. Ich ha 5kilo abgno ka🙈
  • Ich bi eh in dr akkupunktur gsy, und das het mir au bitz ghulfe.
  • Zitrone-Wasserglace und ganz viel Öpfel😂 und irgendwenn au Medis wilis nüm usghalte han. Aber au die händ ned immer ghulfe🙈
  • mier het nume s zofran ghulfe han erbroche bes zu de Geburt 🥴😓
  • Ich ha immer bevor ich ufgstande bin am Morge 1-2 Darvida gesse. Ha au ned drah glaubt aber mier hed das super ghulfe👍
  • Danke üch😘
  • e95a5b80-c82c-11e9-8a1c-a92e91b00bda.jpegich ha in allne 4 schwangerschafte starki übelkeit ka in de 4. Ss hani 10kg abgno und nix zuegno welli nit ässe ha könne vor luter übelkeit und erbreche mi schwoger isch apotheker und het mir denn die empfole hilft au gege suurs ufstosse
Hey! Babyforum.at ist eine moderierte Community die auf Sicherheit und Anonymität wert legt. Ein Großteil der Gruppen, Themen und Beiträge sind nur mit einem Nutzerprofil zugänglich. Melde dich kostenlos an!

Triff Mütter aus der Schweiz Zürich Ostschweiz Zentralschweiz Nordwestschweiz Mittelland Genferseeregion Tessin Ausland