20. SSW - Starke Unterleibschmerzen

MelisaMelisa

25

bearbeitet 31. 07. 2019, 09:16 in Schwangerschaft
mini liebe ich schlofe sieht 2 täg fast ned, will ich ständig do dtsrki unterliebschnerze han 😩 sind das echt dehnigschmerze?

Kommentare

  • Liebi Melisa. Isch han das i de 2 ss au gha. Ha extremi unterliebsschmerze gha. Bis den sogar go abklähte. Het gheisse das es wachstums/ dehnigsschmerze sind👍🏻 bin do öpe glich wiedt gsi wie du. Wen dir aber sehr unsicher bisch, gos doch go zeige❤️
  • Wahrschinlich isch alles guet und es sin wachstumsschmerze. Aber gos doch go zeige...du machsch dir jo sorge und das isch nid guet 😔Dennchasch noher sicher wieder beruhigt sie ❤️
  • danke eu viel mal ♥️

    @Girasol oh würkli? ich luege mal wies die nacht sie wird.. will dur de tag dure hani nüt nur am obig und ide nachr 😔
  • han immerno am abig immer wieder schmerze und rechts im oberbuch.. min FA isch leider ide ferie und die us de praxis het gmeint söll s‘magnesium ufe tue .. mal luege @Girasol
  • Also schmerze rechts im oberbuuch setsch abkläre wäge ss-vergiftig. Es mues üüüberhaupt nid das sie aber do würdi nid warte bisd fa us de ferie zrugg isch!
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum