Was könnte das sein - Pilz beim Baby?

MelisaMelisa

24

bearbeitet 23. 09. 2019, 12:59 in Allgemeine Themen
mini liebe isch das echt en pilz? 42fea500-dd69-11e9-a29c-95a0661111d2.jpeg

Kommentare

  • I han en pilz. Gha und ea het geenau so usgseh en ring mit blôterli und inedra nomol so e fleck mit blôterli. Ha müese zum Hutarzt wels echt schmerzhaft gsi isch und vo tag zu tag grôsser worde isch🙈🙈 also nüme zlang warte😩
  • mein kleiner hatte das auch, waren beim arzt und es war eine pyodermie( ansammlung von bakterien). wurde dann mit antibiotischer creme behandelt und ging ca. nach 4 wochen wieder weg. ich würde es dem arzt zeigen...
  • oh man 😩 mini arm mus 😔 wie hesch es den behandlet ? @Minifee
  • Au mitre pilz creme isch sicher a irgend was antibiotisches oder so gsi has de a müesse abdecke wels am. Arm gsi isch und ich i de Dienstleistig schafe und das recht unschôn usgseh gha het🙈 han a seeehr lang gha biser weg gsi isch. I hoff er hends schnell im Griff und daser sich nid usbreitet😩🙏🙏
  • ach du meine güte.. morn denfall ab zum arzt 😩😔
  • Jooo unbedingt au wenns ke pilz isch zeige uf jedefall🙏
  • @Melisa bisch go zeige??
  • sind grad hei cho isch würkli en pilz
  • jetzt bruche mer eifach geduld bis es weggaht
  • @minife danke liebs fürs no fröge 😘
  • Ohjee jo jetzt heisst geduld🙏🙏 und luege dasers nid überträget uf eu🙈 Gueti Besserig😉
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum