Erbrechen nach PUMI

mein kleiner 4 monate wird hauptsächlich gestillt. wenn ich mal weg bin bekommt er abgepumpte milch, da ich aber eigentlich nicht mehr abpumpen möchte habe ich es mit pre milch versucht... immer drei stunden nach der pre milch muss er alles erbrechen🤔 hat jemand die gleiche erfahrung gemacht?

Kommentare

  • Mini Tochter het vom Bimbosan müesse erbräche. Mängisch isches grad xi und mängisch Stunde spöter. Ha den uf Aptamil gwächsled und es isch nie meh vorcho.
  • Ha eu erfahrig mit Bimbosan gmacht, het immer kötzlet ab der Milch, mit Hipp is den super gange. Würd mal än andri Marke probiäre, vieli hesch ä Kollegie wo der mal für zwei drei Schöppe ka gä, so musch nit gat immer ä ganzi Packig kaufe. Vo Pre gits äbe kei Muster suscht kamme nu i dä Drogerie/Apo fregä.
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum