Kinderzahnarzt gesucht!

mami86mami86

1

bearbeitet 30. September, 12:27 in Gesundheit und Medizin
Bruche dringend eui hilf, min chline (2,5)hät zu 99% es loch im bagezah😭
Jetzt bini uf de suechi noch eme guete kinderzahnarzt. Mir sind vo Winterthur aber fahred au gern es stückli für en guet arzt ( hend leider immer nöd so gueti ärzt bis jetzt gha darum tuet er sich mit dene au extrem schwer😣)
Chan mir öpert en guet empfehle?

Danke viel mal 😘

Kommentare

  • Do lies ich gern mit 🙈bi au vo Winti und sueche en guete Zahni für d kind...
  • Hoi Pinny
    Ich bin wo anderst fündig worde😊Dr. Foti in Winterthur, langjährigi erfahrig mit kind. Isch mir vonere zahnärztin empfohle worde
Hey! Babyforum.at ist eine moderierte Community die auf Sicherheit und Anonymität wert legt. Ein Großteil der Gruppen, Themen und Beiträge sind nur mit einem Nutzerprofil zugänglich. Melde dich kostenlos an!

Triff Mütter aus der Schweiz Zürich Ostschweiz Zentralschweiz Nordwestschweiz Mittelland Genferseeregion Tessin Ausland