Umstandsmode

Wo choufet ihr umstandsmode wo o günstig isch. Voralem online?

Kommentare

• Ich han hauptsächlich im H&M, C&A und bi Verbaudet Umstandsmode kauft.
  • @walischi weli Grössi häsch?
  • Ich ha na viel im Zalando bstellt ... leggings sind dert suppr und günschtig ... oder lueg im H&M online shop der häts immr aktione ... und chasch mitlerwiele uf rächnig bstelle 👌👌
  • @Moonpie87 es isch e so, i ha scho chleider isch o die 2 ss. Aber i wedi no es paar hosi meh. Ganz normali am liebste. Aber i hütige zit si alli fast numeno skin fit u schüsch ängi hose. Oder de scho usverchouft.
    I ha grössi 40
  • Aha jo da stimmt. Also Esprit het normali Hose und teilwies glich tüür wie H&M dött koste sie jo au 50.- suscht wirds schwär mit normalem Schnitt 🙄
  • Ich ha nur leggings ah gha oder schwanzi trainer hosä vom H&M ( so ndd wie trainer usgsehnd 🤣)
    Ich ha mi ih Jeans ned wohl gfühlt .. hans bequem gliebt
  • Ich verkaufe momentan mini ss-mode. Ish grössi s und m aso 36/38 falls da intresse bestaht
Hey! Babyforum.at ist eine moderierte Community die auf Sicherheit und Anonymität wert legt. Ein Großteil der Gruppen, Themen und Beiträge sind nur mit einem Nutzerprofil zugänglich. Melde dich kostenlos an!

Triff Mütter aus der Schweiz Zürich Ostschweiz Zentralschweiz Nordwestschweiz Mittelland Genferseeregion Tessin Ausland