Tagesmutter Kosten Aargau?

Was kostet ca 2 kind im Alter vo knapp 2 und 3 1/2 für 1 tag i de wuchä?
Für jeweils 8 stund.

Chan mir da öber öbe sege mit wasi rechnä mu?

Kommentare

  • Ich zahle pro Tag für es 8 monatigs Baby CHF 150 pro Tag (Kanton Züri), allerdings inere Chrippe und für 12h (also, so lang chönt ich sie deht la, machi aber nie). Ab 24Mt. wirds bi eus günstiger. Ich dänke, so um di 200 muesch scho rächne bi 2 Chind und 8h. Chans der aber au nöd gnau säge, chunt sicher au drufah, öbs binere Tagesmueter oder i de Chrippe lahsch.
  • Tagesmueter isch dütlich günstiger als ä Kita. Suech dir eini bi Babysitting24.ch oder Care.com...meistens chasch au rede mitne über de Pris und sie sind flexiebler.
  • Ech fende ned, das en Tagesmami unbedingt günstiger esch, ämu bi eus i de Umgäbig..
    P.s. han au eini welle uf Babysitting24 welle sueche. Damit aber Nachrichte chansch verschicke und erhalte/läse, muesch es kostepflichtigs Abo löse, als Info.
  • Also es chont echli uf Tagesmuetter druf ah aber so zwüsche 15-25 fr ih de stund muesch scho rächne da ha ich derfahrig gmacht weiss ned obs günstiger wird wenn beidi schickisch aber ja muesch halt luege
  • Ich ha bis jetzt au e Tagesmueter gha. Han 10.-/ h und pro Kind zahlt. Exklusiv ässe. Wächsle jetzt i Kita der Zahl ich für min chlinere 95.- pro Tag und für de grösser 5.-/ h. Ässe Isch bim grosse natürlich zusätzlich. Er Isch so günstig will er scho in Kindergarte gat. Mir wohnet au im Kanton Aargau. Tagesmutter Isch halt vo de ziite her flexibler als Kita.
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum