Fliegen und Flugzeit Auswahl mit Baby

Hi zusammen

Wir möchten gerne nächstes Jahr, wenn die Kleine 1.5 Jährig ist mit ihr ans Meer fliegen. Nun bin ich als neu Mama gar nicht informiert oder würde gerne wissen von Mamis, die auch Baby haben und schon geflogen sind, welche Flugzeit am Besten ist mit einem Kleinkind und was eher weniger?

Ich habe eine Abflugszeit abends mit Ankunft um 21 Uhr in Kloten, aber da sind doch Klein Kidis dann doch viel quengeliger und müde. Ist davon eher abzuraten so spät abends hin oder zurückzufliegen ? Auch 6.20h würde ich auch nie machen. Da ist auch Schlafenszeit bei den Kids.....

Freu mich auf Feedbacks und eure Meinungen.

Kommentare

  • Wenn irgendwie möglich mitem Auto...es cha wunderbar go aber i dem Alter händs halt au än Bewegigsdrang...im Auto sitze kennet die meiste Babys scho im Flugzüg wänds oft ume laufe. Es Problem isch nöd zBaby sondern oft die vernichtende Blicke vo anderne 🙄 wenn denn würdi ä Kurzstrecki vo 2 Std uswählä und zunere Tageszit wo zBaby nöd grad mega müed isch, wil es sind alles neui Idrück und so denn schlofe cha schwer werde. Cha aber au alles total entsoannt her und zue go, das weiss me ebä nie so gnau gäl 😂✌️
  • Mir si den mit üsem sohn zerste mau mit ca 13 mönet gfloge. Är hets supper gmacht, het ou fiu gschlaffe, und süsch uf üsem schoos uf gstande und ume gluegt. Ah und mit de flugbegleiter het er gflirtet 🙈. Jetzt z nechste mau we mer flüge wird üsi tochter 10 mönet si. Mir flüge vorem mittag hi. Und chöme für hei de am 22.00 z züri ume a. Aber i mache mer da keini sorge. Und wäge de andere lüt, la se la luege si si ou mau chli gsi. Und wens se stört, du gsesch se ja när zu 90% eh nie me 😂🙈. Ah mir si ca 4-5 stund gfloge 😊. Wünsche de schöni ferie.
  • @Stöpseli ich ha respekt am abig hei z fluege mitre😀 1.5 jährige....sind sie ned uebermüedet und de quengelig so gege spot obe😐
  • Das chasch nie vorher sägä, jedes Kind isch anderst. Mit gwüssne gohts super und mit gwüssne nöd 🤔 ich persönlich würd eher nöd am Obig.
  • Also ich bi mit mine 23monatige Zwillingsmeitle 13h nach Thailand gfloge 😊und es iscj super easy gsi...😅es sind halt die Erwachsene Mitinsasse wo verruckt werdet 🤷🏻‍♀️mini Mädels hend i dene 13h genau 1h gschloofe 🙈
Hey! Babyforum.at ist eine moderierte Community die auf Sicherheit und Anonymität wert legt. Ein Großteil der Gruppen, Themen und Beiträge sind nur mit einem Nutzerprofil zugänglich. Melde dich kostenlos an!

Triff Mütter aus der Schweiz Zürich Ostschweiz Zentralschweiz Nordwestschweiz Mittelland Genferseeregion Tessin Ausland