Mamis us Bremgarten AG

Hallo Mitenand:)
Bin 24gi, Mami vonre 2.5 Jährige Tochter und im April 2020 chund euses zweite:)
Gehts Mamis us Bremgarte und Umgebig?
Dur das ich mit 21 Mami worde ben, isches für mich recht schwierig Kontäkt zknüpfe mit anderne Mamis. Klar uf de Spielplätz trifft mer anderi, aber das sind den Spielplätz Mamis womer privat nüt macht.
Vellecht gehts anderi Mamis dene es au so ergaht.
Wör mi freue über Nachrichte und vlt ergiht sichs ja den mal, dasmer sich ufne Kaffi trifft:)
Grüessli 😊

Kommentare

  • Hey, ich bi au 24gi, mami vonere 2.5 jährigi tochter und chume im märz 20 en sohn über :) ich bi zwar ide nöchi vom flughafe zh aber vlt chömer eus glich chli ustusche :) meld di doch suscht
Hey! Babyforum.at ist eine moderierte Community die auf Sicherheit und Anonymität wert legt. Ein Großteil der Gruppen, Themen und Beiträge sind nur mit einem Nutzerprofil zugänglich. Melde dich kostenlos an!

Triff Mütter aus der Schweiz Zürich Ostschweiz Zentralschweiz Nordwestschweiz Mittelland Genferseeregion Tessin Ausland