Mamitalk

Liebi Mamis

Für alli Mamis wo sich ab und zue mal chli vereinsamt vor chömed, wels au mal ah Sozialekontäkt fehlt, han ich en mamitalk gruppechat gmacht. Wer gern debi wär, dörf mir sehr gern d handy nummere schicke und denn wird jedi wo gern möchti zuegfüegt. Es git kei verpflichtige und wenn me rusem chat möcht wels nüt für eim isch dörf mer das ohni erklährig mache 😊🎈💐

Kommentare

  • So da euse chat langsam explodiert chani leider niemer meh dri neh.. Ich wpr würkli gern meh dri neh jedoch nöd sich gern die eine oder andere zämme due und sich i de komentär au überlegge en chat mitenand zmache 😊❤️
  • @sera97: In der aktuellen Rechtssprechung können Chats über 10 Personen gesetzlich als Medium (du bist Medieninhaberin) betrachtet werden und man kann für etwaige Inhalte oder nach Datenschutzübertretungen haftbar gemacht werden, dass weisst du oder?
  • Leider wusste ich dies nicht. Danke fpr die info.
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum