Hoi Zämme ich bruche echt schnell Rat ..
Ich ha vo 11 Mönät eh tochter uf dwält bracht ..ss isch guet verloffe und geburrt au 👌💕😍
Jedoch weni jetzt mini Täg bechume ... den ziehts mir umä bide Mumu so abe 😫
Das isch so unagnehm 😣 es fühlt sich so ah als weri hochschwanger und s'chöpfli abä drückt 🤔 hät das sust öpper au ? Lits ah de OBs ?
Es isch ech unahgnehm
Jaaa ebe also wäri schwanger und öppis grad würd usächo 🙈🙈
Mini Mumu duet richtig weh ... 🤣 aber genau so wie du seisch... wie lang isch de dini geburrt her ? Hoffe das hörrt de mal uf 🤔
Die erst 9 Jahr und die zweite 10 Monet. Wies etzt isch chani ned säge, verhüete sid nach de Geburt mit de Sprütze. Somit hani kei Periode meh👍
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Tritt unserer Community bei um alle Bereiche zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
597
Das hani sid de erste Geburt leider au... Es fühlt sich so a als wür demnächst alles unde useflutsche gäll...? (sorry für mini Wortwahl🙈)
22
Mini Mumu duet richtig weh ... 🤣 aber genau so wie du seisch... wie lang isch de dini geburrt her ? Hoffe das hörrt de mal uf 🤔
55
597