Chind chrank

bearbeitet 6. 01. 2020, 09:21 in Gesundheit und Medizin
Hoi Zämme

Mini chli muss wird ih 1 wuche 1.
Isch sit am Mittwuch am chränkele .. immer wider Fieber -> bin am Fritig in Nofall gange .. die händ nur gmässe und Sie ah glueged ( Rächte Ohr isch chli entzündet und De Hals au) 🤷‍♀️ jedoch wärs ned so schlimm das mers mit Algifor guet behandle chönt.

🤷‍♀️ am fritig isch de au besser gange .. und jetzt hät Sie die Nacht wider extrem gfieberet (39,8) mach mer echt sorge ... sie isch aber sust fitt also sobald sie Algifor becho hätt isch sie fitt und und ganz normal 🙈

Aber bin mir so unsicher ...
Es cha ja ned eh gripp si ? Das dured doch nie 5 Täg 🤷‍♀️😣

Kommentare

  • Ä Grippe cha no viel länger go als 5 Tag. Ich würd morn bim Kinderarzt a lüte, dött nämä sie wenn nötig Bluet und chönds bitz spezifischer behandle. Viellicht bruchts fürs Ohr öbis stärkers.
  • bi üs isch ändlich gsi nur fieber suscht kei symptome? ich wür unbedigt en urin kontrolliere villicht het eh blasenentzündung 😥
  • Ja hueschte und dNasä lauft .. und isch verschleimt .. ha hüt na im Kispi Tel ahglüte die düend eim zum glück beruehige und guet berate .. und sie hät au gmeint ich söll morn bim Kinderarzt go zeige mit bluetentnahme ..
    Ich ebe mir 1te chind und isch na nie chrank gsi 😱 da macht mer sich scho megga sorgä ...
    Jetzt isch sie hüt am Nami nur am ligge gsi .. und rächt ahgschlaggä .. hoffe chunt bald wider 💕
  • Häsch än Nasesuuger? Schleim absuuge hilft ne u guet. Luftbefüechter, schö frischi Luft is Schlofzimmer lo und nöd heitze...kalti Luft duet nämli hälfä duureschnuufe. 1 bis 2x am Tag a die frischi Luft go Laufe und suscht schö ruhig nä Dihai. Morn zum Kinderarzt und denn git sie dir au öbis gägs Hueste. So öbis cha sich lang here zieh leider wie bi üs au...2 Wuche oder no me 🙄
  • Ja sugä regelmässig ab und spühle mit salzlösig 😣
    Dheizig sind aber und befühchter isch annä 👌 und zwibble hilfed au sehr ide Nacht ... aber ebe das das blööde fieber so hoch isch .. am 16:00 39,8 den wider algifor
    19:30 39,6 Dafalgan zäpfli uf dNacht ..
    Also mir dünkt das komisch 😔
    Hoffe sie chan schlafä 🤲 es duet eim so ❤ weg wenn die chlinä chrank sind oder lidded
  • Ihre Körper kämpf wohl geg än Virus oder Bakterie, drum das höche Fieber. Sött aber denn scho mol bessere, drum ischs guet gosch Morn zum Kinderarzt 👍👍 isch schlimm wenn so äs Chlises krank isch 😥 wichtig isch eifach dass luegsch das sie gnueg trinkt. Wenn no stillsch, denn still sie ganz hüüfig. Wenn nöd büt ihre viel Wasser a. Wadewickel chentsch au no mache.
  • So da hät sich mis Mamiherz ndd tüscht 😥
    Mini chli hät eh Lungenentzündig .. und muess jetzt Antibiotika neh .. mis arme Müsli .. ( aber ha na dänkt das chas doch ned si .. 🤲 zum glück simmer gange und hoffe sie wird schnell wider fitt .. de am Sunntig hät Sie ihre 1.t Geburtstag 😍
  • Oh je...denn mueschs unbedingt ruhig nä, sicher 2 Wuche seit me bi Erwachsene. Glaub do würdi Geburiparty verschiebe 🙄 also ich persönlich. Gueti Besserig 🍀
  • Ja das hämmer jetzt grad gmacht 👌 da mir no am 17te züggled wird das sust zviel .. also dümmer party im neue wohnort fiirä 👌 den isch sie au wider fitt
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum