Hütte Haus Jugi hotel Weinachten mieten!?

Hallo Zäme
Mir würdet als Familie gärn dasjahr irgendwo here. Mir sind 10 Erwachseni und 8 Kind zwüsche 1 jährig - 8 jährig.
Es söt nöd me als 3h entfernt sie vom Züri hb mit Zug oder Auto. Mir sind no völlig offe ob e Hütte mite ganze Familie oder es hotel oder Jugi.. Es wer eifach sicher schön chli im Schnee.
Händ ier erfahrig?

Kommentare

  • Ich känn d gruppeunterkunft donbosco in lenz. Liggt grad näbe der Lenzerheid. Währ das öpis wo du suechsch? https://ferienhaus-donbosco.ch/de/home/
  • Ja so ungefähr aber es wär cool wens uf dere alag vilicht no en indoor Pool oder so het fals swetter nöd wür mit mache und mer den chli cha mit sowas überbrücke.
  • Aha dänn lueg der mol s soleval uf der Lenzerheid ah. Sind feriewohnige, wo mit em öffentliche schwimmbad verbunde sind. En zmorgekiosk gits döt au. Falls ihr kli meh geld zur verüegig händ isch d priva lodge en traum 😬
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum